ריצת ניווט


ריצת ניווט בכפר ורדים
אורי בר צורי

כפר ורדים על ובמפה!

כפרניק DSC_4505_1  ריצת ניווט

למעלה מ-300 משתתפים נטלו חלק הבוקר (שבת 20 בנובמבר) בריצת הניווט הראשונה שנערכה בכפר ורדים. עשרות המשפחות שהשתתפו במרוץ העממי ועוד 140 בתחרותי (הקצר והארוך) – הם ההוכחה הניצחת לעובדה שכפר ורדים על המפה ובמפה גם בריצת ניווט.

מזג אויר פנטסטי, ארגון למופת ובחירת מסלולים לעילא ולעילא הריצו את המנווטים. הריצה התחרותית נחלקה לארוכה וקצרה, כאשר כל מתחרה יצא בשעה שהוקצתה לו, רץ בקצב שהתאים לו וסיים בהתאם.
במקצה הקצר הגיע למקום הראשון ערן אביעם בזמן של 29 דקות ו-2 עשיריות השנייה, שלמה רז סיים שני בזמן של 32 דקות ו-40 שניות ולמקום השלישי הגיע איתי אבני בזמן של 33 דקות ו-7 עשיריות השנייה.
 
המקצה הארוך למרחק של 7 ק"מ היה מעניין באשר נטלו בו חלק מחברי נבחרת ישראל לריצת ניווט וכמובן גם ספורטאי אגודת הספורט בהווה ובעבר (יובל פרצי, זיו רושניק, איתמר ברז’ינס, רותם מאיס ואחרים).
 
כפרניק DSC_4505_2  ריצת ניווט
מסלול הריצה הוביל את משתתפיה לכיוון מלון אסיינדה במעלות וחזרה. המנצח חבר נבחרת ישראל זף סגל בזמן של 37 דקות ו-43 שניות. זמן מעולה! את המקום השני ובשבילנו הוא אלוף, נטל איש כפר ורדים נועם רביד בזמן של 41 דקות ו-42 שניות. ניצן יסעור סיים שלישי בזמן של 46 דקות ו-54 שניות.
 
בין משתתפי הריצה העממית ניתן היה לראות את ראש המועצה סיון יחיאלי ומשפחתו, חבר הנהלת אגודת הספורט בועז הרץ ובנו נועם, ויצמן ענת ומאיר עם הילדים והכלב, משפ’ שנהר בהרכב מלא, משפ’ ברלב בהרכב חסר ועוד משפחות רבות מהכפר.
  
 
בדברי ברכתו סיפר עופר אביטל, חבר הנהלת האיגוד הישראלי לריצת ניווט וחבר סניף כרמל, על הזכות הגדולה שעמדה לאיגוד להתארח בכפר ורדים ועל הכוונה להפוך את ריצת הניווט בכפר לאירוע של קבע בלוח התחרויות של האיגוד. עופר הציע ליו"ר אגודת הספורט, דרור פלטין, לפתוח חוגי ריצת ניווט לילדי כפר ורדים.
האגודה מרימה את הכפפה ובעתיד נפתח חוג ניווט (המעוניינים מוזמנים לפנות לאגודת הספורט).
 
סיון יחיאלי, ראש המועצה, בירך את המשתתפים ואת הזוכים במקומות הראשונים והעניק גביעים למנצחים. הוא הודה למרכז "עצמה", שאגודת הספורט שלנו משתייכת אליו, על נתינת החסות לריצת הניווט וכן הודה להנהלת אגודת הספורט, עליזה ואורי, על הארגון ושיתוף הפעולה עם האיגוד הישראלי לריצת ניווט.
 
אנחנו על המפה ובמפה גם בריצת ניווט, להתראות בשנה הבאה..
 
 ***
 
צילם בן עמי מוסק
 
 
 

0 תגובות

  1. דן הגב

    אירועי ספורט
    כל הכבוד לאגודת הספורט
    אומנם לא ניוטתי
    אבל חבר מחיפה ,סיפר לי שהיה היום בכפר,ונהנה מהתחרות ומיופיו של הכפר
    אני רוצה להודות בשמו לבר צור והצוות על הביצוע,הבאתם כבוד לישוב

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן