האוהל האדום, נשים ושלום


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אלה הררי

מוזמנות נשים יקרות מהסביבה כולה. בואו ויחד נעשה שלום ונשלח אנרגיה נשית לאיזור רווי המלחמה.

כפרניק 1_101 האוהל האדום, נשים ושלום

 

מוזמנות נשים יקרות מהסביבה כולה. בואו ויחד נעשה שלום ונשלח אנרגיה נשית לאיזור רווי המלחמה.

 

ביום שני הקרוב 21/7/14, במפגש האוהל האדום – מתוכננת פעילות מיוחדת במינה שנשים רבות כבר מחכות לה: יצירת פסלוני נשיות מבוץ.

עשרות אלפי שנים אחורה, כפי שמראים הממצאים הארכיאולוגים, ועד היום במקומות שונים בעולם, יצרו דמויות נשיות, קטנות וגדולות, מחימר, מאבן, עץ, מתכת ועצם, דמויות שסימלו את כוח הפריון והשפע הנשיים. בימים בהם המהות הנשית נחבאת במקרה הטוב, ונרמסת במקרה הרע, חיבור מחדש לכבוד והעצמה של המהות הנשית, נדרש ורצוי מאוד בעיני.

בקהילות העתיקות ההן, בהן האנרגיה הנשית היתה נוכחת כל כך, הארכיאולוגים לא מוצאים כל זכר לכלי מלחמה. בימים טרופים שאנחנו עוברות ועוברים, זוהי נקודה חשובה למחשבה.

כשנשים מתאספות יחד, משהו טוב קורה. תחושה של להיות עם דומות לי, גם אם הן בתקופת חיים אחרת, גם אם חיינו שונים מאוד, אנחנו דומות, אנחנו נשים. שיתוף, הרבה צחוק והתמלאות בכוחות מחודשים הן חלק מהחוויות שנשים חוות במעגלים שלנו.

 

 

וכשנשים יוצרות יחד, קסם קורה. נשים שמעולם לא פיסלו, נשים שמצהירות שיש להן "שתי ידיים שמאליות" מתיישבות ולשות את האדמה, ופסלונים יפהפיים נוצרים בין ידיהן. הידיים זוכרות את המהות הנשית גם אם הראש שכח מזמן.

מוזמנות נשים יקרות, מהסביבה כולה, בואו ויחד נעשה שלום, ונשלח אנרגיה נשית לאיזור רווי המלחמה שלנו. ובדרך, אולי נגלה את עצמינו.

אלה הררי, מנחת מעגליי נשים. 052-4566070

דורית מזרחי – 0546-530066

 


0 תגובות

  1. פאטמהההה הגב

    לא לשכוח
    נא לא לשכוח להזמין את חנין זועבי,היא גרה לא רחוק.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן