חג שמח!


בן עמי מוסק מצלם בפסוטה ומעיליא
בן עמי מוסק

חג שמח ושנה טובה לכל שכנינו הנוצרים ולכל תושבי האזור.

כפרניק  עמי 6_0 חג שמח!

 

כפרניק %20%D7%A2%D7%9E%D7%995 חג שמח!

 

חג שמח ושנה טובה לכל שכנינו הנוצרים ולכל תושבי האזור.

 

בין חג המולד לשנה החדשה – תושבי כפר ורדים מאחלים לשכנינו וידידנו הנוצרים חג שמח ושנה טובה.

 

וכמובן שמאחלים לכל תושבי האזור, בני כל העדות והדתות – שנה אזרחית טובה, שנת שגשוג ושלום, שנת שכנות טובה והצלחה.

שהשכינה תשרה עלינו ועל שכנינו!

 

צילום בפסוטה ומעיליא: בן עמי מוסק.


0 תגובות

  1. שכן Reply

    ברכות

    ברכות לכל שכינינו בגליל ובארץ חג שמח
    שכנות טובה

  2. עם ישראל Reply

    ….

    ….

    מאחלים להם שנה טובה.

  3. משפחות;פוקס ואלבז+אורחים. Reply

    ברכות ואיחולים לתושבים הנוצרים ושנה אזרחית טובה ושלווה לכולם.
    ביקרנו אתמול בפסוטה- על פי המלצה, ובאמת נהננו מאד, גם התרגשנו מהקישוטים שהוכנו מטעם המועצה, יחד עם קישוטי הבתים הפרטיים. הכפר החל מהכניסה, מרשים ביופיו מלא אורות מרצדים בשלל צבעים.
    זכינו גם לבקר בתערוכת ציורים ורישומים בגלריה מאולתרת וקטנה את ציוריו של האומן המקומי מיכאל חלק שלפני כמה חודשים הציג במוזאון לאומנות בתל-אביב וזכה להצלחה רבה.
    נקווה שזאת תהייה מסורת קבועה- ונבוא כל שנה לבקר, לברך ולהתברך. מומלץ למהר ולבקר!!!
    גם במעיליה ביקרנו והיה מכובד, משום מה בתרשיחה פחות מידי.

  4. יוסף Reply

    הרהורים בנושא לייק או דיסלייק
    האם יוכל מי מאלו שמורידים אצבע למטה להאיר את עיני ולספר מה אפשר לא לאהוב בתגובה, כמו למשל (1) למטה? מה מעורר שם התנגדות?

  5. דן Reply

    יוסף תפנים

    יש גם בכפר ורדים שונאי ערבים
    תתרגל

  6. אדם Reply

    שונא = אפס
    שונא שווה אפס.

  7. יורש Reply

    ברכות לשנה החדשה
    מצטרף לתהייה ולאי ההבנה של מה, למה ומי עושה “:דיסק לייק ”
    עם הבוהן למטה לברכות לשכנים לשנה החדשה. כך לא מתפלא על רבים ,
    “גיבורים וחכמים כל-כך ” שאינם חותמים ומסתתרים מאחורי כינויים.

    ממש תענוג !

    יורש

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן