“אין דבר” לכפר ורדים?!


מחפשים דוור או דבר?
יורש

זה ברצינות או בצחוק?!?  מחפשים דוור לכפר ורדים ???

כפרניק  דואר 2014_1 "אין דבר" לכפר ורדים?!

כפרניק %2022.12._1 "אין דבר" לכפר ורדים?!

 

זה ברצינות או בצחוק?!? 

 

מחפשים דוור לכפר ורדים ???

 

 

חשוב לציין, אין לי דבר אל עודד שאנני, בעל הזיכיון ומפעיל משרד הדואר שלנו. טענותיי מופנות אל המנהלים מקבלי ההחלטות. כפי שפורסם, כנראה שמקומם במעלות הסמוכה!

במקום לחזור בהם, להתחרט, להשיב ולהעסיק את בלסאם העובדת המצטיינת והנאמנה שפוטרה = עכשיו מחפשים דוור, "מסכן" שיכתת רגליים או גלגליים ( או שאולי טעיתי והם לא מחפשים דוור, אלא "איזה דבר" ? ) שיפזר מכתבים, והודעות שיערמו במשרדי הדואר של הכפר, יחפש תיבות דואר ( שלא הותקנו ), יזרוק חומר לחצרות, ותוך איחור ועם טעויות  ואי- הבנות כפי שניתן יהיה לצפות, אולי יגיעו "אי-פעם" דברי דואר לנמענים!

 

אני מזדהה לחלוטין עם דברי נעמי גנזר בעניין.

עכשיו צריך יהיה להכין חותמת דואר חדשה עם הכתובת "דואר חלם = לשעבר כפר-ורדים".

 

שלכם בלי פליאה

 

יורש, תושב "חלם" החדשה.

 


0 תגובות

  1. יובל Reply

    מעודכן, אם אתה כל כך מעודכן למה אתה בעילום שם?
    למה אתה מפחד?

  2. בוכה וצוחקת-.ר.פ.ק. Reply

    לבכות או לצחוק?!
    יורש היקר- זה אמור להצחיק, וזה רעיון מקסים- אבל כלכך אמיתי ועצוב, שבא לי לבכות!!!קשה להבין -נכון???

  3. ייי. Reply

    דואר?
    אני מציע למפרסמי המכרז שיחפשו קודם לכל את החמורים ש”יסיעו” את הדוורים החדשים ברחבות הכפר.

  4. יורש Reply

    לבכות או לצחוק !?
    נכון ועוד איך !!!

  5. אברום רותם Reply

    בוקר טוב למתעוררים ככה מקצצים בהוצאות מבריאת העולם בערך
    נחמד שמגלים אמיתה עסקית פשוטה של חזירות קפיטליסטית: מפטרים את הוותיקים שעולים הרבה, ומגייסים רעבים שעולים מעט. הדואר ממש לא המציא זאת, ותופעה זו מצויה כמעט בכל מקום בארצנו הנהדרת והצודקת.
    קצת מצחיק שמגלים אמיתות ברוטאליות כשזה מגיע לדלת שלנו.
    אגב, אני בטוח שגם אצלנו יושבים בבית אנשים בעלי ניסיון ומעמד מקצועי שהוחלפו בהגיון זה.

  6. מעודכן Reply

    כאן לא חלם כאן כפר של לא מביני קרוא וכתוב

    האם באמת מישהו חושב שהכוונה לעבור לחלק בבתים? נפלתם על הראש
    יהיו שני עובדים במקום בלסם שיחלקו בתאים הקיימים. ענין חלוקה מבית לבית עבר מעולמנו ממזמן הדוורים זה דור שהולך ונעלם
    רק לסבר את האוזן ע”פ חוק התשלום עבור 50 אחוז מחייב תשלום ע”פ 60 אחוז
    כלומר סה”כ 120 אחוז זה עדיין זול בהרבה מלקבל את בלסם למישרה מלאה

    וראש המוצה ישן ולא מוכן לנקוף אצבע “הוא לא אשם” זה לא תפקידו אבל מעניין שפנה להנהלת הסופר וזו בכול הארךץ שינתה מדיניות מחירים אבל הוא העז וקם ופירסם בחוצות הנה אני עובד בשבילכם הסופר הוריד מחירים בולשיט.
    הוא חושב שאנחנו מטומטמים ואנחנו לא זוכרים את רצף הפשלות בישוב אבל כולן זה לא הוא “כל העולם ואשתו” אשמים הוא נקי. נכון הוא נקי מעשיה נקודה

  7. דוור Reply

    לא חלם

    רק ראש המועצה חלמאי שלא נוקף אצבע
    הכל עורבה פרח

  8. רק לא ביבי Reply

    מחליפים את השלטון
    כל תחלואי המדינה בגלל השלטון הממושך והמושחת של הימין. הכל יפתר אם נשנה את השם להתנחלות כפר ורדים

  9. מבקר המדינה Reply

    לא סופרים אותנו
    פשוט זלזול

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן