רשומון הסקי


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
יקי טובי

יקי טובי: סכנה בטיחותית והתעלמות.

המועצה: טופל בזמן וכראוי.

כפרניק 2_9 רשומון הסקי

 

יקי טובי: סכנה בטיחותית והתעלמות.

המועצה: טופל בזמן וכראוי.

 

 

 

כפרניק 2_11 רשומון הסקי

 

 

בתאריך 16.3.2014 העברנו תלונה למועצה שמתקן "הסקי" בכיכר 9 התפרק תוך כדי שהשתמשנו בו ובנס לא גרם לנזק פיזי.

הופתענו לגלות שהיום ב-30.3.2014 התלונה לא רק שלא נבדקה וטופלה ע"י המועצה, אלא שהמתקן עדיין לא סודר והחלק השבור זרוק לצדו. כשהתקשרנו למועצה לברר לגבי הטיפול במתקן איש לא לקח אחריות והפנו אותנו מאחד לשני. גם באותו היום בערב איש לא טרח לעשות דבר בנידון והמפגע עדיין מונח בשלמותו.

מה עוד צריך לעשות בכדי שלכל הפחות יפנו את החלק השבור ויבודדו את המתקן המסוכן עד שיתוקן?

 

יקי טובי.

 

**

 

ממועצה מקומית כפר ורדים נמסר כי יקי פנה למועצה בתאריך 16/3/14. בתאריך 17/3/14 היו בכפר "גנית פארק" החברה המספקת  ועוסקת בתחזוקה שותפת.

הם תיקנו את המתקן.

כנראה שהמתקן התקלקל שוב. ברגע שהגיע הפניה של יקי טובי, עדנאן יצא לשם וסידר את המתקן.

 

ביום 2/4/14 הגיעו שוב מ"גנית פארק" ואישרו שהמתקן תקין.

 


0 תגובות

  1. אלי Reply

    אחד שמתאמן
    אכן המתקן היה מושבת במשך כשבועיים לפחות

  2. אחד שלא הצביע עבור סיון Reply

    תמיד הכל בסדר אצל ראש המועצה
    ראש המועצה הזה לא מסוגל , פשוט לא מסוגל , להודות בטעות. מה יש ? כולנו בני אדם ואשפר לטעות. אבל האפיפיור וסיון יחיאלי – אף פעם לא טועים. אין תמורה לאגרה כאן.מי שהצביע בעדו – קיבל אותו.

  3. ב Reply

    עסקים כרגיל
    במועצה ממשיכים לזלזל בתושבים!

  4. משה ב. Reply

    הדג מסריח מהראש
    הדג מסריח מהראש

  5. לא מתפלא Reply

    הפלא ופלא
    מה אתה כ”כ מתפלא מר טובי עוד לא הפנמת שכך מתנהלים הדברים בכפר ורדים. התגובות המזלזלות לתושבים, האפטיות למצב, חוסר אכפתיות רואים את זה בכל פינה. העיקר אפקט הווואוו

  6. י. Reply

    פעמיים…!!!!!
    מעניין לדעת מי זו החברה שאמונה על התקנת מתקנים לילדים ועפH איזה תקן? האם לכ מתקן כזה ינו במועצה תיק בדיקות ותחזוקה קבועה ומי במועצה אמון על הפיקוח והביצוע?
    ובאותה הזדמנות: במידה ולאחר ה”תיקון” הראשון, לכאורה, ע”י החברה נדרשה התערבותו של עגנאן הרי שהדברים אומרים דרשני!!!

  7. מיואש מסיון Reply

    אין חדש תחת השמש
    אין חדש תחת השמש התושבים מורגלים לבינוניות

  8. פועל בתחום Reply

    מכון התקנים הישראלי
    רק מי שהוסמך ועבר השתלמויות מתאימות וקיבל אישור ממכון התקנים מוסמך לטפל במתקנים מסוג זה!
    ולכן מי שמוסמך בלעדית לטפל/לתקן מתקן זה הינה “גנית פארק” החברה המתחזקת לכן המצב חמור כפליים כאשר המועצה שולחת נציג מטעמה לא מוסמך (עדנן) לתקן מתקן זה.

  9. אורח Reply

    בפעם הבאה
    תזמין איש מקצוע בעצמך ותשלם לו.
    זו הדרך הטןבה ביותר לטפל בדברים בכפר.
    פשוט לדלג על המועצה ולא לצפות לכלום.
    תפקידך לשלם ארנונה ולא לבקש מהמועצה לתקן דברים שנשברו.

  10. אסנת Reply

    מצער
    מצער לשמוע סיפורים כאלה שמתרחשים בחצרנו יש כאן בהחלט חוסר תקשורת בין הדרגים השונים היה אפשר לסיים את הסיפור הזה אחרת עם מעט יותר רגישות לצרכי התושב כפי שציינתי בראשית דברי חבל מאוד ומאכזב.

  11. מאוכזב Reply

    כשלון אחרי כשלון

    מנהיג שלא מנהיג
    בושה וכלימה
    חוסר התייחסות לציבור
    הרבה רוח וצלצולים “בקומה השניה”
    ומעשים אין
    אני וחברי מכנו ומצטערים
    מצטרפים למה שבאמת קורה
    בירושלים גם שם לא סופרים את ראש המועצה
    ועכשיו התעורנו ולא סופרים אותו בכפר

    מתי חברי המועצה יתעוררו
    נא להמתין בקרוב
    תשאלו את יורם הוא יודע
    ועדין מהסס לספר לציבור

  12. ציונה Reply

    רשלנות באור השמש

    יהיו עוד כי
    אין מנהיג בעירנו
    ועשיה אין
    תשאלו את ציון המהנדס של המועצה
    למה הוא נוטש את הספינה???

  13. חוקר פרטי Reply

    לחקור ולפרסם
    לא להוריד את הרגל מהגז ולחקור לעומק את המקרה-
    להתקשר לחברה המפקחת והמורשת בלעדית לטפל במתקן זה ולבקש את תגובתה לקריסת המתקן. לפרסם כאן את תוצאות הבדיקה!!!

  14. תושב Reply

    הזנחה
    …..
    אולי זו הסיבה
    גם בגן בצומית המפה יש מתקן שבור
    “אז מה”
    לאן נגיע בסוף???

  15. מוטי Reply

    רכב גרוטאה
    רכב לאחר תאונה במצב גרוטאה כבר שבועיים זרוק לצד הכביש ברחוב ארבל נעשו פניות לתושיה אך טרם קרה דבר!!! דוגמא נוספת לחוסר תשומת לב לרחשי ליבו של התושב.

  16. כמעט מיואש Reply

    הזנחה

    מאחר ואת סיון זה לא עניין
    אני פונה ליורם איילון
    שבחרתי בו
    טעיתי או לא ימים יגידו
    דיברת בחוגי בית על גובה עיניים
    דיברת על קהילה
    דיברת על ספורט
    תתעורר ונראה אותך ממנף את העניין לטובת הקהילה
    נ.ב. בהצלחה עם המקווה

  17. תומר Reply

    תומך ביורם
    יורם עד עכשיו אתה אכזבה ענקית! לא שומעים לא רואים בשפה הצבאית- למל”מ. הגיע הזמן שתביע דעה תשנס מותניים ותעשה משהו בשביל התושבים.

  18. עצוב Reply

    בצומת המפה נשבר מתקן

    תוקן?
    נאדה?
    סיון לא יודע איפה צומת המפה

    אגב למעלות למי שלא יודע הצטרפנו
    ראיתם את כל השילוט של מעלו המפרסם
    את אירוי החג באגם?
    הרחוב מירון לא חוגגים 30 -למה לא שמו גדלים???

השארת תגובה

[bws_google_captcha]
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן