תורמים לקהילה


מועצת תפן תורמת לגליל המערבי ולכפר ורדים
חגי עינב

מועצת תפן תרמה בשנה האחרונה חצי מיליון ₪ לישובי הסביבה

כפרניק  כהן תורמים לקהילה

 

 

שנת 2011: המועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן תרמה חצי מיליון ש"ח למען הקהילה

 

מרבית הסכום הופנה למימון מלגות סטודנטים, השאר שימש לתמיכה בפעילויות חינוך ותרבות בין היתר בכפר ורדים ובמעלות תרשיחא. ראש המועצה צביקה כהן: "כל תרומה היא מצווה גדולה".

 

המועצה המקומית התעשייתית מגדל תפן תרמה במהלך השנה החולפת למעלה מחצי מיליון ש"ח לפרויקטים למען הקהילה באזור. 200 אלף ש"ח הועברו למימון מלגות לסטודנטים, שבע רשויות זכו לתרומה של 40 אלף ש"ח כל אחת לצורך פרויקטים יישוביים חברתיים, 25 אלף ש"ח הועברו לפסטיבל בכפר ורדים, סכום דומה הופנה לפסטיבל שהתקיים במעלות תרשיחא. 5000 ש"ח הועברו לגן התעשייה תפן ושאר הכספים הופנו לגופים נוספים בגליל המערבי.

כפרניק  כהן_0 תורמים לקהילה

 

 

ראש המועצה צביקה כהן: "תרומה לקהילה היא מצווה גדולה ואנו כרשות הפועלת בלב הפריפרייה שמנו לנו למטרה לקדם פרויקטים בתחומי התעשייה, החינוך והתרבות בשטח המועצה וביישובי הסביבה. תרומת מלגות, וסיוע באירועים חברתיים מעלים את קרנם של היישובים ומחזקים את הגליל. אנו שואפים כי גם בשנים הבאות נוכל לסייע ככל יכולתנו למען מטרות חשובות נוספות".

       


0 תגובות

  1. אורח/ת הגב

    למה תרומות?
    סליחה, אבל למה אנחנו צריכים תרומות ממועצת תפן, אנחנו צריכים לקבל את החלק המגיע לנו מרווחיה בדין ולא כחסד. המועצה הזו מיותרת, יש לפרקה ולחלק את הכנסות הארנונה מהמפעלים שם לכל הרשויות הגובלות בה.

  2. מאיר גרינפלד הגב

    איחוד תפן עם כפר ורדים
    המייסדים,ובראשם מר סטף וורטהיימר ובני משפחתו, הצהירו בסוף שנות ה- 70 שמטרתם להקים התיישבות חדשה בגליל שכוללת מקום אזור מגורים ואזור תעשייה צמוד אליו.
    ברוח זאת הוקמו כפר ורדים, ומאוחר יותר אזור תעשייה צמוד בתפן. כפר ורדים ויתרה על 1600 דונם שהועברו כפיצוי ליישובים הדרוזים בסביבה בגין אדמותיהם באזור תפן. הסמל של כפר ורדים היה והינו בתי מגורים המחוברים בקשת לאזור תעשייה.
    סכסוכים פנימיים ולא עקרוניים, גרמו לשינוי של 180 מעלות בעמדת המייסדים שהביאו להקמת מ.מ. תעשייתית תפן. החלטה תמוהה של שר הפנים דאז, הרב אריה דרעי מש”ס (עבריין מורשע).
    אין תקדים בעולם המערבי לאיזור תעשייה עצמאי. הסיבה- רק כאשר איזור תעשייה הינו חלק מיישות מוניפאלית שכוללת את התושבים הגרים באיזור, נשמר האיזון בין האינטרסים של הציבור הרחב והאינטרסים של בעלי המפעלים באיזור התעשייה בחלוקת תקציבים, פיתוח האיזור, שמירה על ערכי איכות החיים והסביבה . הטענה שבעלי/מנהלי איזור התעשייה דואגים באפן רציני לנעשה באיזור ולאינטרסים של הציבור הרחב הינה אחיזת עיניים.

  3. יריב הגב

    אז למה המועצה לא מובילה מהלך בנדון?
    אז למה המועצה לא מובילה מהלך בנדון, לחלוקה צודקת של התקבוליה של מועצה תעשייתית שתרומתה לסביבה נמוכה עד אפסית, והנזקים שהיא גורמת לישובי הסביבה גדולים?

  4. אחת שמתחבאה מאחרי הכינוי "אורחת" הגב

    יריב – ראה מה קרה לשמואליק צאושו
    יריב – ראה מה קרה לשמואליק צאושו, כשהרגיז ברוב תמימותו את משפחת ורטהיימר. אתה חושב שראש המועצה השפן של הכפר יעז לאמר משהו או לעשות משהו שיתפרש ע”י משפחת ורטהיימר כאמירה או מעשה כנגדה?

  5. תפניסט אני לא רק כפרניק הגב

    כספי מועצת תפן
    צודק מאיר
    הגיע הזמן לטיפול שורש בנושא
    הבעיה שסיון לא מוכן להמשיך את הקו של קודמו רוני, יש ה אפשרות גדולה שנקבל את הארנונה לא קיבלנו שום סיוע תמיכה אפילו הלוואת הביוב לא קיבלנו שחברי המועצה יתעוררו ויעשו מעשה
    מאיר שאנס מותניים, אתה ראש המועצה הבא לאור ההתפרסות של סיוון יש בטחון מלא שהמדינה תפרק את תפן
    אז שראש מועצה שלא מפחד מיוזם כפר ורדים יצליח

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן