אקזיט לקוטלב חניתה


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מערכת כפרניק

Avery Dennison תרכוש אות קוטלב ב-75 מיליון $. עובד שפירא המנכ"ל: הזדמנות לחיזוק התעסוקה בפריפריה.

כפרניק kot4 אקזיט לקוטלב חניתה

Avery Dennison תרכוש אות קוטלב ב-75 מיליון $. עובד שפירא המנכ"ל: הזדמנות לחזק את התעסוקה בפריפריה.

 

חברת Avery Dennison האמריקאית תרכוש את קוטלב חניתה (Hanita Coatings ) הישראלית, בבעלות הקיבוץ וקרן טנא, ב-75 מיליון דולר. וזאת בכפוף לקבלת אישורים ועמידה בתנאים המקובלים.

קוטלב חניתה מייצרת ומשווקת ציפויים לשיפור החיסכון באנרגיה, לבטיחות ולעמידות של מוצרים שונים, עבור מגוון יישומים תעשייתיים ומסחריים. לחברה תשתית לוגיסטית מפותחת היטב, הכוללת מרכזי מכירות ותמיכה בארה"ב, סין, גרמניה, אוסטרליה ובמדינות נוספות אחרות.

בשנת 2015 מכרה החברה בכ-50 מיליון דולר עם רווח תפעולי של כ-8 מיליון. בקוטלב למעלה מ-220 עובדים, אשר מרביתם ממוקמים במטה החברה בקיבוץ חניתה בגליל המערבי. החברה, אשר נוסדה ב-1983, מוכרת ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.

עובד שפירא, תושב כפר ורדים ומנכ"ל Hanita Coatings, אומר: "אנו נרגשים לאחד כוחות עם חברה גלובאלית מובילה בסדר גודל כזה ורואים בכך הזדמנות מצוינת למיצוי הפוטנציאל שלנו. אני משוכנע כי משאביה של Avery Dennison, רשת ההפצה שלה והמותג החזק שלה בתעשייה, יעניקו ללקוחותינו יתרון בכל השווקים בהם אנו פועלים, ויאפשרו, באמצעות השקעות עתידיות, להמשיך לפתח מוצרים חדשנים בעלי ערך מוסף גבוה ללקוחתנו ולשפר את יעילות הייצור. רכישה זו אף מספקת הזדמנות לחזק את התעסוקה בפריפריה, כמו גם לפתוח משרות למועמדים חדשים, כחלק מהיותנו חברה גלובאלית. אנו גאים כי Avery Dennison בחרה להשקיע בחניתה ובגליל המערבי".

 

 

 

 

 

 

כפרניק kot1 אקזיט לקוטלב חניתה

 

 

  Mitch Butier(מיטצ' בוטייר), נשיא ומנכ"ל Avery Dennison, אומר: "מצאנו הזדמנויות ניכרות למינוף הארגון הגלובאלי והמותג החזק שלנו לצורך האצת מסחור המוצרים של חניתה ברחבי העולם. בנוסף להרחבת סל המוצרים שלנו ויצירת מנועי צמיחה חדשים, תרבות החדשנות של חניתה והמחויבות ארוכת הטווח שלה למחקר ופיתוח תואמים להיסטוריית 80 השנים של Avery Dennison בחדשנות בתחום הנדסת החומרים".

שפירא היה בעבר פעיל פוליטי בכפר ואשתו, נורית וליש-שפירא, מכהנת כחברת מועצה וסגניתו של סיון יחיאלי. בקוטלב מועסקים גם כ-5 תושבים מהכפר.

לדברי שפירא, בכוונתו להמשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה (מזה 7 שנים!), וכך גם בנוגע לשאר חברי ההנהלה והעובדים. לדבריו, הרכישה תוכל למנף את המפעל ולייצר מקומות עבודה נוספים בגליל המערבי.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן