115 משתתפים בכנס


כנס עלה בגליל בשיתוף מט”י גליל מערבי ומועצת כפר ורדים
מערכת כפרניק

רישות עסקי, הרצאות ורוח טובה בכנס עלה בגליל בכפר ורדים

כפרניק alebagalil 051 115 משתתפים בכנס

בכנס הרביעי של עלה בגליל:

 

שיתוף פעולה עם מט"י ומועצת כפר ורדים

רישות עסקי והרצאות

אווירה טובה וארגון מופתי

 

הבוקר נערך בבניין המארג בכפר ורדים הכנס הרביעי של קבוצת העסקים "עלה בגליל".

בכנס, בשיתוף מט"י גליל מערבי והמועצה המקומית כפר ורדים, השתתפו 115 בעלי עסקים מהגליל, והוא נערך תחת הכותרת "צמיחה מתוך שיתופי פעולה".

בפתח הכנס נשאו ברכות סיון יחיאלי ראש מועצת כפר ורדים, הנרי ביטון מנכ"ל מט"י גליל מערבי ועירית קרן יו"ר עלה בגליל.

בהמשך הציגו הנוכחים את עצמם ועיסוקם ונערכו מעגלי רישות עסקי (נטוורקינג).

כן נתנו שתי הרצאות מרתקות:

איריס שוסטר (כפר ורדים, חברת עלה בגליל) יועצת לכלכלת המשפחה הרצתה על: גדר ההפרדה –  המפתח להפרדה בין המשפחה לעסק.

אמיר הרדוף, מנכ"ל הרדוף ליווי עסקי, הרצה על: הסוד להשגת לקוחות מעולים לעסק שלך, כל הזמן.

 

בפתיחה ובהפסקות נהנו המשתתפים מכיבוד מעולה ממטבח קפה במארג.

 

כפרניק alebagalil 015 115 משתתפים בכנס

 

 

אלו דברי הברכה שנשאה עירית קרן  (קרן טכנולוגיות) יו"ר "עלה בגליל", בפתח הכנס:

 

בוקר טוב וברוכים הבאים לכנס עסקים של "עלה בגליל" הנערך בשיתוף המועצה המקומית כפר ורדים ומ.ט.י גליל מערבי.

ראשית, אני רוצה להודות למר סיוון יחיאלי ,ראש המועצה המקומית כפר ורדים ולמר הנרי ביטון, מנכ"ל מט"י גליל מערבי –  על התמיכה שלהם בכנס ועל העזרה  במימונו.

עלה בגליל היא קבוצת נטוורקינג עצמאית שפועלת זו השנה הרביעית ונפגשת אחת לשבוע בכפר ורדים.

בקבוצה חברים בעלי מקצועות שונים ומגוונים היכולים לחוות את דעתם ולשתף בניסיונם בפיתוח העסק, יועצי שיווק וכלכלה לצד מומחי אינטרנט ורשתות חברתיות , אנשי מכירות לצד אמנים ועוד.

אנו חברי עלה בגליל מאמינים בהיכרות אישית ובהפניית לקוחות הדדית אשר מביאה לקוחות מוכרים ואמינים.

הכנס השנתי של הקבוצה נערך כאן זו השנה ה-4 , ובעקבות הצלחה של שנים קודמות נשמר המבנה של הכנס.

 בכנס אפשרויות לחשיפה ונטוורקינג, לצד הרצאות היכולות לתרום לנו כבעלי עסקים.

לכל משתתף יש הזדמנות לחשוף את העסק שלו למשתתפים האחרים  כלקוחות או שגרירים עבור לקוחות פוטנציאלים.

בתכנון הכנס שמנו לעצמנו מטרה לקדם שיתופי פעולה בין העסקים הקטנים.

שיתופי פעולה יכולים ליצור  קהל לקוחות רחב יותר, רעיונות ומוצרים חדשים, קורסים וסדנאות שמשלבים בעלי עסקים משלימים, לדוגמא דיאטנית העוסקת בתזונה נכונה עם בעלת עסק לקייטרינג מעבירות קורס משותף לתזונה בריאה.

אתם מוזמנים לבוא לבקר במפגש השבועי, להצטרף ל"עלה בגליל" ולהרחיב את רשת ההיכרויות שלכם.

אני מאחלת לכולם כנס פורה, מעניין וצמיחה כלכלית.

 

 

כפרניק alebagalil 042_0 115 משתתפים בכנס

0 תגובות

  1. תמר - הלוחשת לשיער הגב

    כנס העסקים הרביעי של קבוצת עלה בגליל
    מי שלא בא הפסיד. היה מדהים, מקסים, טעים, נעים ……
    אירגון ברמה של ” חיל האויר” (ממקור ראשון).
    מאחלת לכולנו – שנת עסקים מוצלחת כמו הכנס הזה.

  2. אורח/ת הגב

    עלה בגליל , קבוצה נחמדה, כרגיל הפוליטיקא השתלטה גם פה הנרי ביטון
    הנרי ביטון המנהל של מטי שדואג רק לעצמו סימן עוד וי במסגרת ההישרדות שלו שנה נוספת מעבר לשנה ה-17 בתפקיד- ממש שלטון יחיד !!! בושה למערכת הציבורית שאדם נמצא באותו תפקיד מעל עשור !!!

  3. אורח/ת הגב

    תושבי קצרין כופפו את שופרסל-אתגר לחברי מועצת כפר ורדים

    http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3548636,00.html?dcRef=ynet

    לאחר שבעה חודשי מאבק שכללו חרמות והפגנות הצליחו תושבי קצרין שברמת הגולן לגרום לענקית הקמעונאות שופרסל להפוך את סניף הרשת בעיר, מפורמט שופרסל שלי היקר לפורמט המוזל שופרסל דיל. התושבים מחו על מדיניות שופרסל להציב חנויות שכונתיות יקרות באזורי פריפריה כלכלית וגיאוגרפית. לטענת תושבי קצרין, הם נאלצו לנסוע לטבריה ולכרמיאל כדי לקנות מצרכי מזון.

    המחאה בקצרין נגד שופרסל החלה בהתארגנות בפייסבוק, שמארגני המחאה טוענים כי הביאה את הרשת לפתוח בקמפיין תדמיתי בעיתונות המקומית. כשבוע לאחר תחילת מחאת האוהלים ביולי האחרון החלו הפגנות בקצרין נגד סניף שופרסל, שהגיעו לשיא בקריאה להחרים אותו. לאחר כחודש של חרם הודיעה הרשת על הסבת הסניף לפורמט שופרסל דיל.

    גודלו של הסניף בקצרין הוא כ־1,300 מ”ר, הנחשב לגודל של סניף בינוני עבור רשת שיווק. שטחם של סניפי שופרסל שלי הוא לרוב 300–800 מ”ר.

    את המאבק הובילו חברי קבוצת “רוח צפונית” לקידום תחומי החינוך, התרבות והחברה בקצרין. לדברי אלה צורף, שהובילה את המאבק יחד עם איתי לויטס

    ורעיה בן־נעים: “אנחנו שמחים על המהלך ושהחברה בסופו של דבר רגישה לתלונות שלנו. נמשיך לעקוב – זה שקוראים לסניף דיל לא אומר שלא נבצע השוואות מחירים מול סניפים אחרים”.

    משופרסל נמסר בתגובה: “מתחילת השנה פועלת שופרסל להרחבת פורמט הדיסקאונט שלה שופרסל דיל. במסגרת אסטרטגיה זו שודרגו 30 חנויות ביג לחנויות דיל בינואר 2011. בנוסף הוסבו שש חנויות מפורמט שופרסל שלי לפורמט דיל – כולל בשדרות, חצור הגלילית, ראש פינה, נווה מנחם בבאר שבע ומערב ראשון לציון – שבהן גודל החנות ומבנה העלויות אפשרו הסבה לפורמט דיל. כחלק מאסטרטגיה זו הוסב לאחרונה גם סניף קצרין”.

  4. בן עמי הגב

    שאפו
    כל הכבוד
    לעירית

  5. אורח/ת הגב

    סנדרה רגב
    ברכות חמות למארגנים ולנותני החסות! תענוג להמשיך לצפות איך יוזמה קטנה הופכת לדבר גדול!!!
    בהצלחה לכל בעלי העסקים

    סנדרה רגב
    קידומים פרסונל צפון
    השמת עובדים בתעשיה

השארת תגובה ל-אורח/ת

ביטול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן