מדוע תגובות בעילום שם?


שינוי מערכת הטוקבקים באתר כפרניק, כפר ורדים
בוב חן

בוב חן: למה לפחד?

המערכת: קיבלנו ההצעה!

 

כפרניק 23454654_0 מדוע  תגובות בעילום שם?

 

כידוע , כשמגיבים באתר כפרניק, קיימת אפשרות להישאר בעילום שם ("אורח/ת" ).

מפתיע לראות שיש המגיבים בעילום שם, גם בנושאים הפרוזאים ביותר.

מדוע אדם אינו מוכן להתייצב מאחורי דבריו ולקחת אחריות?…

לכן , חברים יקרים , בלי מורא. ציינו שמכם והתייצבו בכבוד מאחורי דעותיכם.

ולעורכי האתר אני מציע: אל-נא תשאירו את המצב הנוכחי לפיו ברירת המחדל היא תגובה בעילום שם.

נא השאירו ריק את המקום לרישום שם המגיב, ותכנתו את האתר כך שהתגובה לא נקלטת בלי שם כלשהו, ומי ששכח לרשום שם – יתבקש לעשות זאת.

 

מי שירצה באופן מודע להישאר בעילום שם יהיה חופשי אז לעשות זאת על-ידי רישום שם-עט ואילו שאר המגיבים, המוכנים להתייצב מאחורי דעותיהם,  יוכלו לרשום שמותיהם.

בברכה

בוב חן

 

 

כפרניק 23454654_1 מדוע  תגובות בעילום שם?

 

תשובת מערכת כפרניק:

 

אכן, יש טעם בדבריו של בוב חן.

ובעקבות כך עשינו כהצעתו: מעתה תהיה חובה על המגיבים (טוקבקים) למלא את "שדה" השם לפני שליחת התגובה.

כמובן שתמיד נעדיף שמות אמיתיים!

ומי שמוכרח להסתתר מאחורי פסבדונים, יוכל לרשום בעצמו "אורח", "תושב כפר ורדים", "מוישה זוכמיר" או כל שם אחר שיחפוץ…

 

בנוסף: בשל כמות הגולשים הגדולה (כ-15 אלף כניסות בחודש!) הגברנו גם את אמצעי האבטחה של האתר. מעתה יצטרכו המגיבים להקליד מספר ספרות אבטחה לפני שליחת התגובה. זהו מנגנון פשוט ומקובל.

 

שמחנו לקבל וליישם הצעה זו.

גולשים נוספים יכולים לפנות לאתר, במייל או בטוקבקים לידיעה זו, ולבקש ולהציע רעיונות לשיפורים שונים באתר. נשתדל להתייחס ובמידת האפשר אף ליישם הצעות הגולשים.

 

בהצלחה!

 

 

 

 


16 תגובות

  1. מוישה זוכמיר (לשעבר ונטילטור) הגב

    יכתוב מי שרוצה את שמו, ומי שלא רוצה – לא מוכרח
    ונא להתיחס לגוף התגובה ולא למעטפת הבלתי חשובה (שם הכותב).
    לראיה – שמי אינו חשוב, התייחסותי מאד רצינית.
    אם בוב חן רוצה לראות את שמו מעל דפי האתר זה לא אומר שכל אחד מעונין.

  2. ושתי הגב

    לבוב חן (הנה, שוב שמך מופיע)
    אני כותבת ומגיבה על כתבות שנראות לי חשובות.
    כתיבת שמי לא משנה את התוכן.
    איני פוחדת לכתוב את שמי. ושתי.

  3. אורלי הגב

    התממות
    בוב – אני מתפלאת לקרא את שכתבת. כידוע, הביצה מלאת הרפש של הכפר מלאה בצפרדעים. והללו לא ישכחו אף אחד, שדעתו שונה מזו של המולך המושל. בעבר, בנותי עברו התעללויות משום שהעזתי להתריע אודות מעשים בלתי-חוקיים של המועצה (=מינוי בלתי-חוקי של ארנה מאיר כמנהלת חטיבת הבינים ופיטורין בלתי-חוקיים של מייסדת חטיבת הבינים בכפר, יהודית לוי). אם רוצה מישהו שילדיו לא יסבלו כפי שסבלו בנותי, אם רוצה מישהו לזכות במכרז של המועצה בעתיד – מוטב שלא יחתום בשמו, כשהוא מביע דעה, במיוחד אם זו דעה כנגד המועצה או העומד בראשה או נושא תפקיד בה. והנה אני חותמת בשמי –

  4. משה (איציק) הגב

    שלום, שמי משה, ואני רוצה להשאר בעילום שם
    למרות שיש פה הרבה מוישל’ך, לא נוח לי שיזהו אותי, לא נעים לי מהשכנים. אבל יש לי מה להגיד, אז שאחתום איציק וזה יהיה בסדר?

  5. אברום רותם הגב

    פוחדת ולא לקוח אחריות
    זאת פוחדת (ממה בדיוק- מי ירצה לפגוע בך בדיוק ולמה? זה מעניין לפחות כמו מה שתכתבי אחרי מסכה) וזה מתנער מאחריות: הוא כל כך רציני אבל לא מוכן לקחת אחריות על הדברים שכתב. אז אם באמת האלמוני נורא רציני, מן הראוי לשקול שנית אם לכתוב לציבור כאן, אם אינו מוכן לקחת אחריות על דבריו הרציניים, מה שבא קודם.
    ————-ולעניין:
    מה ששם אמיתי יעשה הוא – יקטין באופן דרסטי את ההקנטות, הגידופים, השנאה, וקטנות הרוח שמטנפת כל, שהצנעה יפה להם וטוב יהיה שלא יתפרסמו בכלל, כי טוב זה לא עושה, אלא רק רע, ולעתים רע מאד, וודאי שאינו מוסיף ולו פירור של חיוב לשיח הציבורי.
    מצד שני הוא יציף באמת דברים של טעם, של אנשים שעומדים אחרי דברי הטעם שלהם, הראויים לפרסום בציבור שוחר דעה וסדר חברתי, ולא מסתתרים כמו ילדים מאחורי מסיכה, שחלקם מגדפים ומטנפים את השיח הציבורי, והופכים את המעט שניתן עוד לדבר ולגשר בחילוקי הדעות שציבור למים של מדמנה, ממש כך.

    חברים טובים, לפחות תנסו לעמוד קצת יותר יציב אחרי נימוקים לא לעניין אלה, תנקו ולו במעט את הנאחס שבכל ויכוח ושיח בציבור, ולכן תכתבו בשמכם, ואם אינכם יכולים/ רוצים אז פשוט אל תכתבו. בינינו, לא נראה שהשיח הציבורי יפגע כתוצאה מכך.
    ויפה שעה אחת קודם.

  6. אורח/מיכאל/תושב/יוסקה/מויישיק הגב

    לדעתי השינוי הזה הוא שטותי
    ואני לא אומר זאת ממקום ציני.
    גם עם שינוי זה אפשר להישאר בעילום שם, אז מה זה חשוב???

    השינוי לא עשה דבר- שטותי!

  7. קשקוש בלבוש הגב

    שם
    רעיון מקושקש

  8. איציק (משה) הגב

    הרעיון מעולה
    אני מציע לדרוש לציין בתגובה גם מס’ ת.ז. וכתובת והעורך מתבקש לבדוק קודם אם הפרטים מתאימים, ורק אז לפרסם. אגב, הרעיון להוסיף מספר להקשה מעולה. ראיתי פה הרבה הודעות אוטומטיות של ספאמרים, ואני מציע להוסיף דרישה ביומטרית, אולי מסירה אישית של התגובה למשרדי העורך. זה יסגור את העניין סופית.

  9. גומי קרוע הגב

    יש שיפור
    כבר רואים שיפור. עכשיו המגיבים באמת כותבים את שמותיהם האמיתיים, ואפילו אני מכיר כמה מהמגיבים, וברגע שהם כתבו את שמותיהם, רואים שהם באמת לוקחים אחריות על מה שכתבו. אחד כתב אברום רותם, מי זה? לעורך, יש לי בקשה קטנה: תיישר את הספרות בקוד. עד שהבנתי שזה בגללך החלפתי מסך.

  10. חמורו של בלעם בן בעור הגב

    כל החבר’ה הטובים
    טוב שחשבת על רעיון כזה טוב, העורך.
    עכשיו רק הטובים כותבים ולא כל הדבילים שכתבו קודם.

  11. כלב בן יפונה הגב

    התעללות בילדות
    לא מאמין למילה מדברייך על התעללות.

  12. אליהו העולה בסערה השמימה הגב

    חסיון
    שלום אברום.
    אני לא מפחד וגם לא ירא. אין לי קשרים עם השלטון או עבודה מטעם האדון. ואף על פי כן אני מעוניין להשאר אלמוני. למה? כדי שבהולכי בכפר לא יבלבלו לי את המוח ולא יטרידו את מנוחתי. מה זה משנה מי כותה מה אם הדברים הם דברי טעם?

  13. אליהו העולה בסערה השמימה הגב

    חסיון
    שלום אברום.
    אני לא מפחד וגם לא ירא. אין לי קשרים עם השלטון או עבודה מטעם האדון. ואף על פי כן אני מעוניין להשאר אלמוני. למה? כדי שבהולכי בכפר לא יבלבלו לי את המוח ולא יטרידו את מנוחתי. מה זה משנה מי כותה מה אם הדברים הם דברי טעם?

  14. בוחן כליות ולב הגב

    קוד אבטחה
    שלום קפרניק
    אם ממלאים את הקוד כאשר הכתיבה היא “עברית” – הקוד מתקבל.
    אם ממלאים את הקוד כאשר הכתיבה היא “אנגלית” הקוד נדחה.
    נא תקנו

  15. רחב הזונה (גם מהתנ"ך) הגב

    מאז ההסדרים החדשים באתר, ממש שמח פה!
    אני נהנית לפגוש אישים חשובים מתקופתי, וגם לומדת קצת תנ”ך ונזכרת בכל הסיפורים והלקוחות. יופי!

  16. כולנו אורחים ואורחות הגב

    רחב הזונה
    רחב הזונה לא היתה זונה במובן המקובל היום.היא היתה בעלת בית מלון,מארחת.כמו כן רצתה להיתגיר ואכן היתגירה והיתחתנה עים יהושוע בין נון מחליפו של משה רבנו.

השארת תגובה ל-אליהו העולה בסערה השמימה

ביטול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן