הפיאסקו בערעור המקווה


ויקטור חזיזה, טיבי הרץ ואמזלג לא מערערים על המקווה
עודד שלומות
חזיזה, הרץ ואמזלג מתנערים מ"חתימתם" על הערעור
כפרניק  של ויקטור חזיזה_0 הפיאסקו בערעור המקווה

ויקטור חזיזה, טיבי הרץ ואורייט ושמעון אמזלג מתנערים מ"חתימתם" על הערעור בעניין המקווה.

חזיזה והרץ: איך עושים דבר כזה ללא ידיעתנו והסכמנתו? מכבדים החלטת השופט ולא מערערים.

שמעון אמזלג: רוצה מקווה, אבל רק בדרכי נועם ולא במלחמות. לא מצטרף לערעור.

 

"השתמשו בשמי מבלי ידיעתי וללא הסכמתי" אומר ויקטור חזיזה, יו"ר סיעת "תומר" וחבר המועצה עד לפני שבועות ספורים, בהתייחסותו לערעור שהוגש לבית המשפט העליון בנושא המקווה.
חזיזה לא לבד. גם טיבי הרץ, חבר המועצה לשעבר מטעם "תומר", הופתע לגלות את שמו בין העותרים. לדבריו, לאחר שהעתירה נדחתה, הוא מכבד את החלטת השופט ולא ביקש להצטרף לערעור.
גם בני הזוג אורייט ושמעון אמזלג ביקשו להסיר את שמם מהערעור.
 
כפרניק  של ויקטור חזיזה_1 הפיאסקו בערעור המקווה
חזיזה היה נסער מאוד מצירוף שמו לערעור ללא הסכמתו והטיח דברים חמורים במערערים המוליכים, לדבריו, שולל, גורמים לפילוג ולסכסוכים בתוך כפר ורדים. חזיזה, המתגורר עכשיו במעלות, הבטיח כי יחזור בקרוב לכפר ורדים וימשיך בפעילות ציבורית ענפה לטובת הכפר והאזור.
הרץ חזר מספר פעמים על כך כי שרבוב שמו לערעור איננו הוגן, והפציר לבדוק את כל החתומים, אחד-אחד.
(לאחר צרור גידופים מיהודית סלע, החלטתי שאין טעם לבדיקה כזאת… ע.ש.)
 
 
שמעון אמזלג הדגיש כי הוא בעד הקמת מקווה בכפר ורדים, אולם חושב שהדבר צריך להיות בדרכי נועם ובהדברות. לדבריו, פנה לכל ראשי המועצה בבקשה להקים מקווה ומתכוון להמשיך בכוון זה, תוך עירוב והסכמת הקהילה.
לדבריו, אנשים שזה מקרוב באו לכפר מעוררים מלחמות מיותרות. אמזלג גם תהה מדוע הרב שלמה גולדפרב "המושך בחוטים מאחורי הקלעים" איננו חתום על הערעור.

***

 
פנינו למשרד עו"ד וינרוט, המייצג את המערערים, בשאלה כיצד ייתכן ש"מערערים" אינם יודעים ומסכימים על הערעור?
כן שאלנו האם כל שאר המערערים נתנו הסכמתם, ואם כן באיזה צורה (טלפונית, מייל וכו’)?
 
לפי שעה טרם התקבלה על תגובה בעניין זה.
במידה ותתקבל, נפרסמה באתר.
 

0 תגובות

  1. אורח/ת הגב

    טוביה הרץ וויקטור חזיז הם אנשים פוליטיים
    מאמין רק לשמעון המזלג-טוביה הרץ וויקטור חזיז הם אנשים פוליטיים – מפלגת תומר

  2. אורח/ת הגב

    לעודד, “צרור גידופים מיהודית סלע”
    בטח לא הבנת אותה… היא איחלה לך אריכות ימים ובריאות…
    ועכשיו ברצינות: אם זה מה שהדת עושה לאנשים, תרשו לי להמשיך להישאר חילוני ! היא מכירה אותי ועוברת על פני ברחוב כאילו אני אבק.

  3. חוצפה! הגב

    תשלום עבור הערר. אני מתפלא.
    עבור הגשת ערר צריך לשלם.
    איך יכול להיות שמוגש ערר, והעותרים אפילו לא יודעים!!!
    האם זה שוב הגביר בן עמי שמממן, וגולדפרב המריונטה השפוטה שלו שדוחף???

  4. לאה הגב

    ובא לציון גואל.
    ובא לציון גואל.

  5. אורח/ת הגב

    יש לי רעיון לבן-עמי
    אתה כל כך להוט להקים את המקווה עד שכבר אינך רואה את

    רצון התושבים…

    מה דעתך להקים מקווה פרטי בביתך?

    אין מצווה גדולה מזו. אני בטוח שכולם יסכימו ליוזמה זו.

  6. אורח/ת הגב

    ל 5. מה את/ה מעודד/ת אותו למקווה פרטי? החסיד השוטה הזה
    עוד יילך ויעשה מקווה פרטי בביתו. מתאים לו. הוא יהיה הבלן, השמש, הפטרון.

  7. אורח/ת הגב

    ומה קורה עם ז’ק בן זקן?הוא איננו מתנער?
    ומה קורה עם ז’ק בן זקן? הוא איננו מתנער?

  8. בן עמי מוסק הגב

    מקווה
    אחלה רעיון אני הולך לבנות אצלי אבל בריכת שחיה מקורה,
    סתם סתם
    להסרת ספק וכבר היה מי שהתבלבל והחליף אותי
    מעולם לא הייתי בעד המקווה בכפר ורדים
    ומעולם לא הגעתי לכפר מלפידות ושמי הפרטי בן עמי ולא שם משפחתי מאז ומעולם ולא עיברתי שם זה הוא היה ונשאר בן עמי

  9. אורח/ת הגב

    ז’ק בן זקן עדיין מפלל ומקווה לבנות את המקווה
    (תראו איך יצא לי יפה לשון נופל על לשון. וואו!)
    בטח לא מזיז לו שאנשים הפסיקו להגיד לו שלום ברחוב.

  10. אבי הגב

    הכוונה לגביר, הנדבן הידוע (פחחח…) ומשלם המשכורות אמנון בן עמי
    לא אליך, בן עמי מוסק.

  11. אורח/ת הגב

    גם ז׳ק בן זקן פרש מהערעור.
    רוב המערערים לא ידעו על הערעור.
    מישהו לקח אותם לסיבוב.

  12. תושב מודאג הגב

    לגולדפרב
    במקום כמו כפר ורדים פועלים ברוח ולא בכוח,בהסכמה ולא בתככנות.
    הטיפשות שלך הרסה לנו את כל המרקם החברתי בכפר. אין פלא שאלו שאתה משתייך אליהם התנערו ממך.
    בבקשה,הנח לנו לחיות את חיינו.

  13. אורח/ת הגב

    המקווה
    אמנון בן עמו,, כן כן בן עמו אל תהיה צדיק שרוצה את טובת התושבים.אתה אינך דתי מכירים אותך.אז תחזור ללפידות.

  14. אורח/ת הגב

    טובים השניים מן האחד…
    כך חשבו השניים שהגיעו לכאן.
    הם חשבו שיילך צ’יק-צ’ק והם יקבלו ויזכו בתהילת עולם.
    טוב שאנו משיבים מלחמה שערה.
    טוב יעשו השניים אם יעופו מכאן. הם עשו כאן את טעות חייהם. כל העולם (גם החרדי, גם החב”דניקי) מתנער מהם. תוצאות גרועות כאלה גם ירדפו אותם הלאה. כל העולם (כן, ממש כך, אפילו באמריקה) שמע עליהם…

  15. תושב הגב

    צריך לרדת לחקר העניין ולדעת כמה עותרים ב א מ ת עירערו
    כתוב כאן שגם ז’ק בן זקן ירד מהעניין.
    האם עורך האתר חזר והתעניין אצל עוה”ד מגיש הערעור?
    על פי חשבוני כבר ירדו כ 8 אנשים מהערר.
    כדאי לברר אצל גרייסון. גם הוא לא גר בישוב. מה לו ולתביעה?

  16. אורח/ת הגב

    תגובה חדשה
    קראתי עכשיו את האתר (מה לעשות, כל השבוע קרוע מעבודה) וראיתי שהוגש ערר, וגם שחלק מהאנשים שהגישו אותו, בעצם לא משתתפים בו באמת. בעיני ההתנהלות מאוד תמוהה, והתרשלות שכזו לא מתאימה לעורכי דין.
    אני חושב שהערר הוא לא רק נגד המועצה. הוא גם נגדנו, התושבים, וכך אנחנו צריכים להתייחס אליו. זה מכספנו הציבורי והפרטי. עלינו לברר מי הגיש את הערר, מי משתתף בו. כמו כן, להפסיק להתייחס בכלל למגישי הערר כתושבים בכפר (בעיני הם ממש לא נחשבים מהיום), וגם לאלה שדוחפים אותם מאחור.

  17. אורח/ת הגב

    ל16
    יצא המרצע מן השק.
    תמיד היינו לצנינים בעיניכם.נגע זר.תושב זר ללא זכויות(הפרט).
    עברנו את פרעה,מובארק,וגם אותך נעבור.
    אתה לא שונה מהם כי אם השני שונה אין לו זכות קיום.
    איך אומרים “טובת הרבים קודמת”..רק שאלה קטנה?
    בית הספר בתפן פרטי או לא? יש מערכת חינוך ציבורית בכפר אז מדוע לחשוב על הפרט?

  18. אורח/ת שכן הגב

    בן עמי
    בן עמי בקושי סיימת לנקות סביב ביתך מהמעבר בקושי שאתה גר כאן וכבר אתה מחרחר מלחמות

  19. אורח/ת הגב

    ל 17, מכותב 16
    כל מה שכתבת זה זה מהגיגי ליבך בלבד, ולא מה שקורה בשטח.
    כנראה שאצלך: “אם השני שונה, אין לו זכות קיום” אצלי זה לא כך. אני מכבד את השני, וזכותו של האדם הדתי לחיות כדתי. אבל מצד שני, גם זכותי לחיות כחילוני
    (ואת זה אינך חושב ואינך מכבד), וזכותו של הישוב להמשיך להתקיים כישוב חילוני. אתה יודע כמוני שאתם מיעוט (כ 20 משפחות), וכמיעוט עליכם לחכות לתורכם (בבניית מבנים בכפר).
    לא הבנתי את ההערה על ביה”ס בתפן. מי שרוצה שולח לתפן, או לכברי, או לאורט, או לעברון או לאילון.
    מה הקשר? ילדי, למשל, לומדים בכפר.

  20. עוד שכן הגב

    ל 18. הברדק של בן עמי שבר שיאים וגלש לרחוב
    אבל מה איכפת לו?
    הוא עסוק עם גולדפרב, בית הכנסת, העתירה והערר.
    אין לו זמן לחיות כחיה תרבותית נורמטיבית = תושב הכפר.
    יש עניינים דחופים יותר. צריך לחרחר ! ומהר!

  21. אורח/ת הגב

    לו הייתי גולדפרב
    לו הייתי גולדפרב הייתי קם מיד והולך מפה, כל עוד אני יכול לצאת זקוף.

  22. אורח/ת הגב

    עולם כמנהגו נוהג. עד מתי?
    בניגוד לרושם שמישהו מנסה ליצור על בידודם של השניים מחבד, גולדפרב עדיין נמצא הרבה בבית הכנסת, מארח בביתו אברכים וחרדים מהכפר ושלא מהכפר. גם אצל מרינובסקי הכל על מי מנוחות בבית שהוא השתלט עליו, מארח אברכים מצפת ומספר תושבי הכפר לארוחות בשבת.כל מי שמגיע למרינובסקי מעודד אותו במעשיו, שותף לדבר עבירת הגזל, וחוטא לשם.
    כל הביקורות עוברות לידם ולא נוגעת להם, הם מעל כל זה ומעל כל תושבי הכפר. למה שיתיחסו לכלבים (אנחנו) שרק נובחים ולא נושכים?

  23. אורח/ת הגב

    22 צילצולים והרבה רוח
    99% מהאנשים המגיעים אליהם מבחוץ. תושבי הכפר הדתיים כבר קלטו אותם.כמה אפשר לבלף.מי שחושב שאנשים טיפשים טועה.אני רק מתפלא על בן עמי שאוכל לוקשים בעבור כמה שיעורי תורה שגולדפרב לומד איתו.או שמצא מין את מינו….או שבן עמי אוהב כבוד וזה מעלה לו את האגו. לא מבין?!

  24. יהודי ציוני ישראלי הגב

    חבד = נצרות , פוליטקאים סוג ז
    אלוקים יציל את ארץ ישראל מהם

  25. אורח/ת הגב

    ציוני? אתה מחבל שונא ישראל
    וכל מילה מיותרת

  26. אורח/ת הגב

    26-בקהילה שלנו יש כמה וכמה חסידים שוטים , למי כוונתך?
    אצל גולדפארב? אצל מרינובסקי? אם זה זה, אז תצרף אותי לקללות שלך, בצד המקלל.

  27. אורח/ת הגב

    ל 26 להד”ם
    סמלת”ו ישב עב”ב והיה עסוק בעבוה”ק ואז באו הסמ”פ והסמ”ר וסזא”ז בק”ק כפר ורדים

  28. הועד להצלת החסידות הגב

    תגובה לחסיד שוטה
    הנני מזהירו שיפסיק לדבר או לכתוב ועאכו”כ להפיץ ועאכו”כ להדפיס בענייני משיח – הן בשמו והן בשם אחר, על ידי שליח וכיוצא בזה – או באיזה קונץ שיהיה, ובאיזה סגנון ואופן שיהיה. ואם ח”ו יעשה משהו בזה, ידע ברור שזהו מלחמה נגדי בפרט ובכלל” ( הוצאת ופרצת כפר חב”ד, תשנ”ד)

  29. יגאל כ .חב"ד-מעלות הגב

    לכל “המברכים”
    פעם אמר משהו לאלטע רבי לגבי יהודי מסוים “עליו לא צריך לרחם”.ענה לו אדמור הזקן “אם כן,הרחמנות עליו יותר גדולה”.
    מספיק עם הקללות.עם כל הביקורת הקשה.הרחמנות מעבירה את הכעס ומביאה את האהבה.
    אני מקווה שמתייעצים עם אנשים מבינים.{מעניין אותי מי הכותבים מאנ”ש ובפרט תגובות 26.28}.
    לא להגיב אישית! ובפרט בתקופה הזאת.

  30. אורח/ת הגב

    ליגאל כספי תגובה 29
    איך אתה קורא לאנשיכם לא להגיב??? לא לבקר ???
    ממש נפלאה מבינתי.
    אנשינו ואנשיכם אכלו מספיק מהשניים החבדניקים (אני יודע שזה מרגיז אותך, אבל זה מה יש). יש לנו בטן מלאה עליהם וגם עליכם (חבד) שלא עושה כלום, בעוד דווקא היא זאת שיכולה לעשות משהו!
    אז אתה מתפלא שאנחנו כועסים על חבד? אני מתפלא עליך !

  31. אורח/ת הגב

    ליגאל כספי תגובה 29
    אתה הכנסת לנו בדלת האחורית את מרינובסקי.
    אנחנו סובלים בגללך.
    איך יש לך עוד חוצפה לפנות אלינו, כאן ובמאמרים האחרים באתר, ולהגיד לנו אם להגיב או לא.
    קשוט עצמך תחילה ואחר קשוט אחרים !

  32. בית חב"ד הגב

    10 הדיברות ל31,32 -חב”ד אינה צריכה ציונים מאיש”
    1 חב”ד ככלל ואני כפרט סובלים לא פחות מכם.
    2 זה לא נותן רשות לאף אחד לקלל ולגדף את השניים גם כשהצדק עימו.
    3 אני לא מגיב לטוב או לרע היות ומרינובסקי וגולדפארב אנשים פרטיים ולא חב”ד כפי שיצא מכתב מדובר חב”ד הרב מנחם ברוד וכן הרב ליפסקר ממרכז חב”ד.
    4 אם אתערב עלולים להאשים אותי במה שקורה במקום שיפשפשו במעשיהם ויתייעצו עם אנשים מבינים.{ממילא אינם שומעים}
    5 והעיקר,המלחמה אינה כנגד השניים אלא כנגד כולנו!
    אלא מה? לוקחים דוגמא לא ראויה מהשניים ומשליכים על הכלל.
    6 לא אני הבאתי את השניים לכפר.מרינובסקי חתום על מסמך שלא יפעל בכפר ללא רשות.וגולדפארב מצפצף על פסק דין רבני.לצערי הוכח לאורך כל הדרך שאין לשניים מרות כלל ואינם עומדים בהסכמים!!!.ו כ ו ל נ ו למדנו זאת על בשרנו.
    7 בתור האחראי הרישמי של חב”ד בכפר וורדים הנני מיצר על ההידרדרות במצב ועל חוסר ההידברות.
    8 שלא יהיה ספק.לדעתי חובה שיהיה מקווה.בית כנסת כשר בכפר וכל שירותי דת בסיסיים.והדרך להגיע למטרה חייבת להיות מתוך הסכמה,גישה בריאה ושיתוף פעולה עם הרשות.
    וכל הנ”ל באמצעות הון פרטי ולא כספים ציבוריים ע”מ למנוע! התערבות בעתיד של גורמים קיצוניים.
    9 חב “ד אינה צריכה לקבל רשות מאף אחד לפעול.אנו מספיק מנוסים בארץ ובעולם לעשות נכון את הדברים ללא כפיה ויחד עם זאת לעמוד על זכויותינו כשנחוץ.
    10 “קשוט עצמך” הינך מוזמן לבית חב “ד מעלות להתרשם מריבוי המתפללים,בית כנסת,מקוואות לגברים ונשים. מהעזרה המאסיבית לנזקקים,הפעילות השוטפת בבתי הספר הלא דתיים,ובעיקר עם הקשר ההדוק עם העירייה והציבור.
    11 הדיברה ה 11-נכון להתייחס לכל אדם ולכל גוף בכבוד להתייחס לתוכן ולא לאיש ולא להתערב בעניינים אישיים ללא צורך.בדר”כ “אמת מארץ תצמח”- שלא שומעים, השטח בוער ואומר את דברו.היום רואים זאת בכל המדינות ולא תמיד נכון להתערב.

  33. אורח/ת הגב

    חוצפה,חוצפה תגובה 31
    חוצפה זה ההתנכלות שלכם לנו-התושבים הדתיים של הכפר.
    כל מה שלא מסתדר לכם התגובה חוצפה.
    לידיעתך,מגיב 31:לא אתה ולא חבריך בעלי הבית שלנו להחליט איך להגיב ומה להגיב.

  34. אורח/ת הגב

    ל 33 תדייק
    לא שונאים את כ ל הדתיים.
    לא רוצים את גולדפרב ומרינובסקי כאן בכפר.
    עם יד על הלב: כל הבלגן והריב התחיל ממתי שהם הגיעו עם כל היוזמות החבדיות שלהם. אתם הדתיים הלכתם אחריהם, כי חשבתם שסוף סוף תהיו משהו עם כזה רב.
    המלכתם לכם, בנוסף לגולדפרב (אגב, אתם בחרתם אותו) גם עוד גביר: אמנון בן עמי, ועוד אחד שמזדנב אחרי שניהם: שחף פרי.
    אז אל תבואו אלינו בטענות, ותנו לנו לכתוב מה שאנחנו מרגישים.

  35. K2 הגב

    נמאס, באמת נמאס כבר מסיפור המקווה הזה
    פעם בחודש, אישה זקוקה למקווה… כמה פעמים בשבוע ולפעמים ביום ‘קופצת’ אישה דתיה תושבת כפר ורדים למעלות?!… מה הסיפור?! למה כל האבו-עלי הזה? למה בזבוז הכספים על עתירות שלא במקומן? למה נסיונות הכפיה והדמגוגיה? הישוב הזה הוקם כישוב חילוני. דתיים שרוצים לחיות כאן (ואני ממש מבינה אותם כי שלא כגטאות הדתיים, כפר ורדים מטופחת וצומחת), צריכים לכבד את זה ולהפסיק לשחק לנו בשכל.

  36. אורח/ת הגב

    תשובה ל-35
    באמת אינך מבינה את משמעות המקווה.
    ראשית,מה יעשו הנשים בערב שבת שצריך טבילה?
    שנית,המקווה חשוב יותר מבית כנסת היות ומביא טהרה לכל הציבור בכפר.בכוח הטהרה אפשר לבטל גזרות ומרעין בישין שנמצאים לצערנו בכפר.
    הנני מסכימה איתך שזה אמונה ולא רציונל אבל זאת האמת ואנו מוכנים לבנות בכספנו כולל אחזקה.רק שיקצו שטח ולא יתנגדו לעצם קיומנו.ופה הבעיה-ולא המקווה!

  37. אורח/ת הגב

    ל 36
    פתחי במחילה מכבודך את קיצור שולחן ערוך בנושא טבילה במקווה, ותראי שיש הלכות איך טובלים בערב שבת כשאין מקווה בקרבת מקום.
    דבר שני, אם את גרה, למשל ברח’ מירון למעלה, או כזיב, למשל, והמקווה הוא ברח’ חרמון בצומת המפה. גם אז את צריכה לנסוע, לא?
    דבר שלישי, הסתדרתם למעלה מ 20 שנה. איך הסתדרתם עד עכשיו?
    דבר רביעי, גם אנשיכם הודו (אמנם בחצי פה) שזה ענין עקרוני, ולא צורך אמיתי. יש מקוואות במעלות, ואולי גם במעונה. צריך לברר.
    דבר חמישי, רק אתם מאמינים בכוחו של המקווה. אל תמכרו לנו את ה”סחורה” הזאת. לא יילך.
    דבר שישי: אמר כבר משרד הדתות שאין כזה דבר מקווה פרטי על קרקע ציבורית. כל הכפר והמועצה יהיו אלו שייאלצו (כן, ייאלצו) לתחזק את המקווה ל 20 איש.
    ולספר לך משהו? אני מעדיף מבנה לצרכי תרבות שישמש יותר מ1000 איש! לא 20! אני מבין שאת לא מבינה את זה. לגבייך גם זה לא רציונאל.
    דבר שביעי: מי מתנגד לעצם קיומכם? חייתם כאן כל הזמן בלי בעיות ובלי ציוצים מיוחדים. רק בא מישהו (יודעים מי) והכניס לכם לראש שאתם צריכים מקווה, אתם צריכים גן חרדי במקום, אתם צריכים עוד בית כנסת וכולל ו…ו…ו…ואז נזכרתם שאתם במאה שערים או בני ברק.
    לא !אתם בכפר ורדים. ישוב חילוני.

השארת תגובה ל-בית חב"ד

ביטול

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן