כל תקלה, מפגע, בעיות באיסוף האשפה, עץ שנפל וכו', ניתן להעביר ישירות למועצה, לצרף תמונה ונ"צ.
כל תקלה, מפגע, בעיות באיסוף האשפה, עץ שנפל וכו', ניתן יהיה להעביר ישירות לגורם הרלוונטי במועצה, לצרף תמונה ונ"צ.
אפליקציה חדשה וייעודית לתושבי כפר ורדים תכנס בקרוב לפעולה ותאפשר לכל תושב להיות בקשר ישיר ואינטראקטיבי עם המועצה המקומית באמצעות מכשיר טלפון חכם (סמארטפון).
האפליקציה, אשר תושק במאי הקרוב ותהיה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות (Google play, app store), תאפשר קבלת עדכונים אונליין בנושאי חירום ושגרה ישירות בדחיפה (PUSH) לאפליקציה ו/או דוא"ל ו/או SMS ו/או הודעה קולית לטלפון הנייח שבביתכם.
כמו כן, באמצעות האפליקציה ניתן יהיה להתעדכן באירועים שונים, לדווח על תקלות, לעיין באינפורמציה מגוונת ואף להשתמש בלחצן מצוקה ייחודי.
כל תקלה כגון, מפגע בכביש, בעיות באיסוף האשפה, עץ שנפל על המדרכה וכו', ניתן יהיה להעביר ישירות לגורם הרלוונטי במועצה ואף לצרף תמונה ונקודת ציון אוטומטית. הפניות שיתקבלו באמצעות המערכת הנ"ל תטופלנה במהירות האפשרית וניתן יהיה להתעדכן בכל רגע נתון בסטאטוס הטיפול בפנייה.
האפליקציה פותחה ע"י חברת סיטיקונקט, והיא החברה החדשנית והמובילה בישראל בפיתוח אפליקציות של שירות אונליין מבוססי מיקום. האפליקציה של חברת סיטיקונקט מוטמעת בכ-20 יישובים שונים ברחבי העולם. את הטמעת האפליקציה והמערכת ליווה מייסד ומנכ"ל החברה, אבי דורני.
מקווה שאני המגיב הראשון
כי זה ברור שעכשיו תבוא שרשרת של מגיבים אנונימיים
שרק ישמיצו ויקטלו את כל מה שנכתב בכתבה, על התוכן,
על סיון, על האפליקציה וכו’…..
למה? – כי זו הדרך היחידה שלהם לקבל “זמן במה”, מפחדים
לחשוף את שמם המלא ומתחבים מאחורי מסך ומקלדת…..
אני בד”כ לא כזה תוקפני, אבל אחרי שקראתי את התגובות
על רמי אבירם ורכז הנוער החדש (בהצלחה לשניכם !!!)
אני לפעמים קצת מתבייש בתושבים המגיבים האנונימיים…..
שער מגרש הכדורסל בתחילת רחוב מירון נפל
וזה שבועות שאיש לא מתקן.