שבט עפר פתח שנה בנחל עמוד

טיול פתיחת שנה לשבט עפר, צופי כפר ורדים
שבט עפר

קח מקל קח תרמיל, בוא איתי אל הגליל…

כפרניק 2011-10-28_18.07.01 שבט עפר פתח שנה בנחל עמוד

קצת על טיול פתיחת השנה, אליו יצאו חניכי וחברי שבט עפר בסוף השבוע לפני כשבועיים:

הכל התחיל בשישי בצהרים.

יצאנו בהמונינו מחניית בי"ס קשת, ונסענו הישר לחניון הלילה המסודר בנחל עמוד. עם הגעתנו עברנו תדריך בטיחות, ולאחריו החניכים והמדריכים החלו במלאכת הקמת האוהלים. צוות מנהלה פתח בהכנת ארוחת הערב.

אכלנו: מרק תירס, שניצלים, פסטה ברוטב עגבניות, וסלט. את כל אלה הכין בעבודה קשה ומסורה – השכב"ג.

החניכים עברו פעולות, הפעילים שטפו כלים, ולכל אורך הערב הייתה אווירה של עשייה חיובית.

ויהי ערב, ויהי בוקר, יום אחד!

למחרת, בשעה 6:30, התעוררנו עם החניכים לעוד יום חוויתי ומיוחד. אכלנו ארוחת בוקר, קיבלנו את פני חניכי שכבת ד', אשר לא ישנו איתנו בחניון הלילה, ויצאנו למסלול נחל עמוד עליון, עם מדריך הטיול- שי ברש.

הליכה נעימה, נופים מרהיבים, והרבה הפסקות למנוחה, לאוכל, ולפעולות. כל אלה הפכו את המסלול לחוויה מיוחדת ומהנה מאוד.

הלכנו במסלול במשך 5-6 שעות. עם חזרתנו לחניון עברו החניכים פעולת עניבות.

כידוע, לכל שכבה יש עניבה בצבע שונה אשר מסמלת את שכבת הגיל אליה משתייך החניך בה. קבלת העניבה הנה מעמד מרגש לו מצפים החניכים מידי שנה. בפעולה מיוחדת היו החניכים צריכים להפגין את יכולותיהם ולשכנע את המדריכים שהם "זכאים" לקבל את העניבות החדשות.

לבסוף, קיימנו את מסדר הסיום הידוע, בו נשאו נציגים מהשכב"ג מילות סיכום.

כפרניק 2011-10-28_18.07.01_0 שבט עפר פתח שנה בנחל עמוד

ננצל במה זו כדי להודות לאחראיות על הטיול, שי אור וגאיה כהן, על שניהלו את הטיול באופן מושלם ודאגו שהכל יתקתק! ובנוסף לדור אבירי אשר ליווה את השבט במשך חודש שלם לפני גיוסו לצבא בתור מרכז בוגר, עזר לנו והתווה לנו את הדרך לתהליך פתיחת שנה, אותו סיימנו בתחושת הצלחה וסיפוק.

ומה צפוי לתקופה הקרובה?

– הרבה פעולות, מפעל קהילתי מיוחד שטרם "הותר לפרסום", והפתעות נוספות!

מאחלים לכולכם שבוע נעים, ומקווים לראות את ילדיכם בצופים!

צוות קהילה

***

בימים אלו נכנסה נוי משגב לתפקידה כמרכזת בוגרת של שבט עופר.

השבט מחפש מרכז בוגר נוסף שיעבוד לצידה של נוי.