נהגי נתיב אקספרס משתתפים בהדרכות שנתיות תוך דגש על אדיבות, נימוס, סבר פנים יפות, נועם הליכות ואיפוק.
07/12/2014
לכבוד – שרית זהבי
saritzeh@gmail.com
עודד שלומות
odedshl@012.net.il
שלום רב,
הנדון : פנייתך בפקס מיום 08/11/2014
1. אנו מודים לך על פנייתך. "נתיב אקספרס" רואה בפניות, לרבות תלונות הציבור, כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה, מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון כן ואמיתי להפיק מסקנות ולשפר את השירות, לכל פנייה המתקבלת במחלקה.
2. לגופו של עניין, תמימים דעים אנו כי נהג העובד בתחבורה הציבורית מחויב לנהוג כלפי ציבור הנוסעים והמשתמשים בתחבורה הציבורית בדרך ארץ, באדיבות ובנימוס, וכל התנהגות שאינה עומדת בקריטריונים אלה פסולה ונפסדת היא בהחלט וגוררת נקיטת הליכים משמעתיים כנגד העובד המפר את קוד ההתנהגות האמור, בהתאם לנהלים הנהוגים בחברה.
3. ויובהר ויודגש מיד, כי כלל הנהגים המועסקים על ידי החברה משתתפים, מדי שנה, בשורה של הדרכות שנתיות העוסקות בשלל נושאים, לרבות קוד ההתנהגות כלפי ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית, תוך שימת דגש על אדיבות, נימוס, סבר פנים יפות, נועם הליכות ואיפוק.
4. לגופה של פנייתך, יש לציין כי העניין הועבר לעיון האחראים בחברה והועברו הנחיות לכלל הנהגים שמבצעים את הקו הנ"ל על מנת להימנע ממקרים חוזרים.
השארת תגובה