המקווה: השופט יכריע


מערכת כפרניק
בהיעדר הסכמה – בית המשפט יכריע על המקווה בכפר ורדים
כפרניק 1111111111111111 המקווה: השופט יכריע

בהיעדר הסכמה – בית המשפט יכריע על המקווה בכפר ורדים

 

לאחר מספר דחיות וניסיונות ל"הבנות" וגישור, כולל הקמת הועדה לענייני מבני ציבור (ועדת ברן) – הגיעו הצדדים למבוי סתום ובית המשפט ייתן בקרוב את פסיקתו.
 
בדיון שנערך בתחילת השבוע בבית המשפט המחוזי בחיפה חזרו הצדדים על טיעוניהם. בא כח המועצה, עורך דין פיצ’ון טען כי החלטת המועצה סבירה ואין להתערב בה ואין לדרוש לקבוע מועד לבניית המקווה שייבנה בהתאם לסדרי העדיפויות. הוא הוסיף , כי בכפר ורדים לא ניתן להגיע ברגל ממקום למקום הן בגלל המרחקים והן בגלל תוואי השטח, ולכן גם אם יהיה מקווה בכפר ורדים הדבר יצריך נסיעה, ולכן יש לדחות טענת העותרים בנוגע לנגישות למקווה.
כפרניק 1111111111111111_0 המקווה: השופט יכריע
עורך דין פיצ’ון הוסיף, כי לאור הליך הועדה שקבעה סדרי עדיפויות וקו מנחה למבני ציבור והתפתחות הישוב, מהלך שכמעט לא נעשה באף ישוב אחר בארץ, מן הראוי לתת למועצה לנהל את הישוב ולהחליט מה הם סדרי העדיפות ללא שבית המשפט יתערב בהחלטות המועצה. הוא אף טען שבעבר בתי משפט התערבו בהחלטות מועצה רק במקרים מאד קיצוניים.
עורך דין וינרוט, בא כח העותרים, טען כי לא נקבע מועד לבניית המקווה, לא ניתנו חלופות לביצוע עם מבנים אחרים הנדרשים ביישוב, כי יש לקחת בחשבון מימון פרטי לבנייה, וכי אין לצפות שנשים תיסענה בערב למקווה מרוחק.
 
כאמור, כרגע ממתינים להכרעת בית המשפט.
 

0 תגובות

  1. דן הגב

    מקווה
    הכל בגלל עודד נוריאל

  2. אבי הגב

    מקווה
    תנסו להתקבל למורשת
    אין קבלה לחילוניים
    אתה הבנת את זה ברוך

  3. אורח/ת הגב

    גרינפלד
    הבול בגלל הבן של מאיר גרינפלד שחזר בתשובה.
    להחרים את גרינפלד

  4. לא מבין משהו הגב

    מקווה או מבני ציבור
    לי זה כל כך ברור:
    הכפר קיים כבר הרבה שנים ואין מבני ציבור המספיקים לפעולות התרבות לכלל הציבור. חיכינו ומחכים בסבלנות.
    יתכבדו 20 המשפחות הזקוקות למקווה, וימתינו גם הם 20 שנה למקווה.
    קודם נקים את מה שרוב הכפר צריך וזקוק. אח”כ (אם הם עוד יהיו כאן) יוקם המקווה.
    ולתגובה 1: זה לא עודד נוריאל (הבנתי שזה בדיחה) אבל זה כ ן רון מןסקוביץ’.

  5. הכנסו ותתעדכנו הגב

    שימרו על ילדיכם!
    מסתבר שגולדפרב הרגיש שהחופש הגדול החל.
    גירד הרב בפדחתו וחשב: היכן אני יכול למצוא מצבור גדול של בני נוער ללא ערכים, כדי להחזירם בתשובה? נכון בלילה, בצומת המפה.
    שם הרב פעמיו למקום, ועל פי גירסת אביו של אחד הילדים, פיתה אותם הרב המכובד והציע להם טיול לירושלים חינם אין כסף.
    מייל בנושא זה הופץ השבוע על ידי אבי הנער.
    גולדפרב הצטרף, מסתבר לחברו מרינובסקי, במתקפה על החזרת ילדינו בתשובה.
    אני סבור, שעלינו ללמוד מהם ולנהוג כמוהם: בראותינו את ילדיהם התמימים המשחקים ברחוב, אפשר להציע להם גלידות, סוכריות טיולים והחזרה בשאלה.

  6. אורח/ת חרדה הגב

    ל 5: הכלבים (החילונים) נובחים והמסיונריות (החרדית) ממשיכה
    זה ממש מחריד, הנסיונות הבלתי פוסקים שלהם ללכוד את הילדים ונוער שלנו. על ההורים להיות מודעים לחומרת המצב, להסביר לילדיהם את המצב, ולהתארגן לסיורי לילה. זה קורה עכשיו, מול עינינו. אם זה נכון שהרב גולדפרב מבלה את לילותיו בציד נשמות, זה חמור שבעתיים, וצריך להפסיק את זה! הוא ומרינובסקי אותו הדבר.
    אני לא רוצה לחשוב מה יהיה פה אם יהיה מקווה, אז יבואו חרדים בהמוניהם. אנחנו מדברים ומברברים, והם ממשיכים בפעילות ההחזרה בתשובה.

  7. איל הגב

    ראש מועצה חלש
    ואלה התוצאות

  8. תושבת חילונית הגב

    מקוה מבני ציבור ושופט
    כתושבת הכפר, אני מקווה בכל לבי שהשופט יבין את המצב כאן, את הצרכים הלא ממומשים כבר שנים (מבני תרבות), ויפסוק בחכמה. אמן!

  9. אורח/ת הגב

    אל תסמכו כל כך על בית המשפט
    לפי איך שבית המשפט מתנהל, לא הייתי כל כך סומכת על תהליך ההכרעה. בית המשפט פוסק לפי חוק ולא לפי הלך הרוח של התושבים.
    הפסיקה עוד יכולה להיות לרעת החילונים.
    בסוף עוד בית המשפט יחליט שכן יוקם כאן מקווה ויפצה את העותרים על כל עגמת הנפש שגרמו להם “החילונים”.
    בית המשפט בישראל הפך להיות פשוט בדיחה ובזיון.

  10. אורח/ת הגב

    מקווה לא יקום ולא יהיה בכפר ורדים!
    לא יקום ולא יהיה מקווה בכפר ורדים. במקרה ותהיה החלטה אחרת צריך לעשות מרד מיסים.

  11. אורח הגב

    שיא החוצפה!
    3 משפחות מחותמי העתירה (5 אנשים מתוך ה20) עזבו / עוזבים את הכפר בימים אלה.
    הוציאו נפיחה, עזבו את החדר והשאירו אותנו בסרחון!
    למה הגישו עתירה, אם אינם חיים כאן?
    שיא החוצפה!

  12. תושב הגב

    ועוד חוצפה: הדייר המסרב לפנות את המושכר. מרינובסקי, איך לא?
    בסוף השבוע הופץ מייל שכתב בעל הבית ברח’ יקינטון 14, המשכיר את ביתו למרינובסקי. הוא נדרש לפנות את הבית בתום החוזה, אך מסרב.

    נו, זה ברור: הוא כל כך התאהב במותג שלו: “בית חב”ד. יקינטון 14”, אז איך הוא יכול לעזוב אותו??! מה זה משנה שזה לא שלו? מי יגיד לו לעזוב את הבייבי שלו, שהוא יצר וטיפח אותו?
    מה זה חוק? מה זה זכויות בעל הבית? מי יגיד לו מה לעשות?
    זהו, עם האדם הזה יש לנו עסק…

  13. רפי הגב

    מה עושים
    זה ממש נורא הסיפור עם מרינובסקי. גם אני קיבלתי את המייל שהופץ, ובו בעל הבית עצמו מספר את תלאותיו. ואני מאמין לו.
    מה עושים ואיך מתגוננים מהצרה הזאת?
    עכשיו תקופת ההשכרות בכפר ובכלל. בעלי בתים לא צריכים להשכיר לו, ושלא יפחדו שלא ימצאו שוכר אחר. יבוא כבר מישהו אחר. חשיבה חיובית.
    מה, יותר טוב להיתקע עם דייר שלא רוצה לצאת? ואחר כך עורכי דין ובתי משפט? אל תשימו ראש בריא במיטה חולה. וביודעין.

  14. אורח/ת הגב

    11 מי עוזב את הכפר?
    מי . אני סקרן ואתה שקרן.

  15. אורח/ת הגב

    ה”רב” המתחזה מרינובסקי
    כולי תקווה שבעזרת מערכת המשפט הישראלי נצליח במהרה לסלק את העבריין מרינובסקי ומשפחתו מהבית ומהכפר. ושלא נצטרך לחכות לסילוקו עד בא המשיח עם החמור שלו.
    תקווה נוספת היא שהעונש שיקבל ממערכת המשפט הישראלית יהיה מספיק מרתיע בשביל למנוע מהעבריין לבצע זממו שנית

  16. אורח/ת הגב

    ל 11 אתה סקרן ואני לא שקרן. הכנס וקרא
    שרה ואברהם הייל עזבו למעלות לפני כשבועיים.
    חזיזה מכר את ביתו, הוא גר בשכירות והוא בדרכו מחוץ לכפר ודרומה.
    עוד משפחה (בני זוג) אני יודע את שמם ואיני מציין אותו כאן (מחותמי העתירה)עוזבים את הכפר באוגוסט.

    אתה צריך לדעת את זה יותר טוב ממני. אתה הרי מהם…

  17. שרה הייל הגב

    שרה הייל
    בס”ד
    הבית שלי הוא עדיין בכפר ורדים. אני עדיין עומדת מאחורי העתירה ודאגתי לכך שהדיירת שעברה לגור אצלי תהיה שומרת תורה ומצוות.
    והזוג שעובר באוגוסט גם לו יש בית בכר ורדים ומי יודע אולי ילדינו יהיו הרבנים הבאים של כפר ורדים.

  18. ר.כ. הגב

    שרה’לה תירגעי… בואי שרה’לה הולכים…
    בתור קורא מזדמן, אני “שמח” לראות שתגובה 11 הינה אמת לאמיתה.
    אבל שתביני, את מחזקת את מה שהוא כתב: נכון שיש לך בית בכפר, אבל גופך (פיזית) לא יטבול במקווה שאת מארגנת לנו כאן בכפר.
    וכמוך עוד 2 המשפחות האחרות. אם הם עוברים דירה הם לא יבואו לטבול אצלנו כאן.
    אז תסבירי לי שאני אבין, למה אתם תוקעים את האף לעניין שבעצם לא נוגע לכם? למה אתם (שלא גרים כאן) רוצים להחליט בשביל אלה שכן גרים כאן מה יהיה בכפר? תנסי לתת הסבר הגיוני. כזה שאנחנו החילונים גם נבין.
    ועוד משהו, שרה’לה, רק בינינו (אף אחד לא קורא), הבית עדיין שלך רק בגלל העובדה המצערת (אותך ואותנו) שלא הצלחת למכור אותו, למרות רצונך.
    וגם המשפחה השניה שעוזבת באוגוסט עשתה מאמצים רבים למכור ולא צלח. אז אל תשתמשי בזה כתירוץ למה את מארגנת לנו מקווה.

  19. לאה הגב

    ל 15
    תקוותך תקוותי.
    אבל בלי מעשים אי אפשר: אי אפשר להשאיר את העבודה להשגחה העליונה = בית המשפט.
    אם לא יהיה לו איפה לגור כאן, הוא הרי לא יגור ברחוב…
    זאת ההזדמנות של כפר ורדים להיפטר מבית חבד.
    ודי לחכימא…

  20. אורח/ת הגב

    לא ממליצה לכם להסתמך על בית המשפט
    מערכת בתי המשפט בישראל מעוותת לחלוטין.
    בסוף עוד כפר הורדים יצטרך לא רק לבנות את המקווה, אלא לשלם פיצויים לחרדים שנעלבו מהחילונים.
    על עגמת הנפש.
    מספיק לראות את הפרודיה שבית המשפט עושה לעצמו כל יום כדי להבין שמשהו שם לא עובד כמו שצריך: מסחר בעסקאות טיעון, קומבינות, סחר מכר ועוד…
    חבל. אין מי שיגן על האזרחים

  21. איש שמת לעוף מהחור הזה הגב

    כפר מסריח
    .

  22. אורח/ת הגב

    ל-19
    בתור אדם אטאיסט וחילוני מוצהר, אני לא חושב שהבעיה היא בית חבד או כל בית אחר.
    הבעיה היא האנשים שנמצאים בבתים האלו.
    וכנראה שאותו איש שמכנה עצמו “רב” הוא ומשפחתו הבעיה.
    מהם יש להזהר ולהמנע מכל קשר עסקי או חברי או אחר.
    וחשוב מאד שתושבי הכפר יכירו בעובדה וידעו להזהר מהאיש.

  23. תושב שמת על הכפר הגב

    ל 22 : כפר נ ה ד ר ! אפשר לעזור לך להסתלק? בשמחה.

  24. דני הגב

    ל 21
    גם אני חילוני, ומסכים עם כל מה שכתבת.
    אני רואה שפרצופו האמיתי של “הרב” מרינובסקי מתגלה מבעד לבגדיו השחורים, לכובע, לזקן.
    אני לא אנטישמי (לפני שיקפצו כל החרדים… תמיד הם קופצים עם המילה הזאת), אבל זה שלובש בגדים כאלה אמור להיות דתי, ירא שמיים, המקפיד על מצוות שבין אדם לחברו.
    הוא (התלבושת והחיצוניות) לא משלה אותי, אני כבר ראיתי מזמן עם מי יש לנו כאן עסק.
    רק חבל לי לראות שיש כאן אנשים שהולכים אחריו כמו עוורים.
    ועוד יותר חבל לי שיש אנשים שמעסיקים אותו בכפר, נותנים לו פרנסה ובכך מאריכים את שהותו כאן.
    מן הראוי היה שבאמת ניזהר מהאיש, משותפו (שניהם הגיעו יחד לכאן, ולמטרה מסוימת מאוד), כדי שלא ניפול ברשת שהוא טווה סביבנו.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן