מעקים ומעקות – פתיחת תערוכה של בן עמי מוסק



 

כפרניק 11109890 מעקים ומעקות - פתיחת תערוכה של בן עמי מוסק

 

בן עמי מוסק

בן עמי מוסק נולד בשנת 1945 בגבעתיים. החל את שירותו הצבאי בנח”ל. שירת בקבע במלחמת ששת הימים. למד עבודה סוציאלית באוניברסיטת ת”א.

את המצלמה הראשונה קיבל בגיל 12, מצלמת בוקס ישנה שלא נסגרה כמו שצריך. היום יש לו מצלמה ניקון 600D ומספר עדשות המאפשרות גמישות ומגוון בצילום.

בשנים האחרונות השתתף במספר סדנאות צילום שהשלימו את האינטואיציה הצילומית שלו ורק בגילו המופלג הוא מבין עד כמה מלאכת הצילום היא אמנות מורכבת ומיוחדת. היום הוא ‘חולה צילום’ ומשלב את הצילום עם אהבתו למסעות ברחבי הארץ ובעולם. הוא מצלם בכל מקום שבו נוחתות רגליו, צילומי נוף רחוק וקרוב, בעלי חיים, בעיקר ציפורים, ודיוקנאות של אנשים שמושכים את תשומת לבו. הוא מחפש קומפוזיציות מעניינות של צבע וצורה וכך הגיע לצילומי המעקות בתערוכה הנוכחית.

בתערוכה הנוכחית מוצגים מעקות שמעטרים את האחוזות היפות שברחוב Cogels-osylei באנטוורפן שבבלגיה. רחוב מיוחד, עם אחוזות שנבנו ע”י מיטב הארכיטקטים בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. כל אחוזה בנויה בסגנון מיוחד משלה, אר-נובו, ניאו-גותי, ניאו קלאסי וטיודור. הבניינים מתהדרים בפסיפסים, בפסלים, בצריחים ובעבודות פירזול. המעקות, שחלקם מצולמים,  מעניקים לכל בניין את האופי המיוחד שלו, שמשקף את סגנון הבנייה שנבחר.

 



חדשות אחרונות