5,323 תלמידים בתשפ”א


מעלות-תרשיחא: 3.5 מלש”ח בשיפוץ מוסדות החינוך *  נתונים טובים בבגרות ובהצטיינות

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-08-25-at-12.25.18-scaled 5,323 תלמידים בתשפ"א
ארקדי פומרנץ בסיור לקראת פתיחת שנת הלימודים

 

 

מספר התלמידים במערכת החינוך העירונית במעלות-תרשיחא לשנת הלימודים תשפ”א, שתחל בשבוע הבא, עומד על 5323, מתוכם 2242 תלמידים בבתי הספר היסודיים.

339 תלמידים יעלו השנה לכיתה א’ בשמונה בתי ספר יסודיים. בעיר 4 חטיבות ביניים בהן ילמדו השנה 1083 תלמידים, ו-4 חטיבות עליונות בהן ילמדו השנה 973 תלמידים.

בשל נגיף הקורונה ילמדו התלמידים במתכונת שונה וגני הילדים יפתחו בשבוע השני של החודש.

בבתי הספר היסודיים, תלמידי כיתות א’-ב’ ילמדו בקבוצות, חמישה ימים בשבוע. תלמידי כיתות ג’-ד’ ילמדו חמישה ימים בשבוע, וכל כיתה תפוצל לשתי קבוצות.

תלמידי כיתות ה’-ו’ ילמדו יומיים בשבוע והשאר בלמידה מרחוק.

מנהלת אגף החינוך ארנה טל:  “אנחנו מנסים לעשות הכל להביא את כל השכבות בבתי הספר היסודיים לארבעה או חמישה ימים בשבוע., אנו עושים את כל המאמצים ובתי הספר ערוכים לזה, כרגע אנו ממתינים לאישורים”.

תלמידי כיתות ז’–י”ב ילמדו על פי המתווה של משרד החינוך, לפיו יגיעו יומיים אל בית הספר ושאר הימים ילמדו בלמידה מרחוק בבית, למעט כיתות אגף שחר שילמדו כרגיל. גם במקרה זה נבנתה מערכת שלמה במטרה להביא את התלמידים אל בית הספר לפחות שלושה או ארבעה ימים בשבוע, אבל בשבוע שעבר משרד החינוך הוציא הנחיה, לפיה לכל מורה מותר להיחשף לחמש קבוצות בלבד, מה שטרפד את התוכנית. במינהל החינוך בודקים אם קיימת אפשרות להוסיף עוד ימי לימודים.

במהלך הקיץ נעשו עבודות תחזוקה בכל מוסדות החינוך בעיר, בתי ספר וגני ילדים לקראת פתיחת שנת הלימודים. העבודות נעשו באחריות אגף ההנדסה של העיר.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-08-25-at-12.25.17-scaled 5,323 תלמידים בתשפ"א
שיפוצים במוסדות החינוך במעלות תרשיחא

 

בגני הילדים נעשו עבודות בטיחות וצבע, איטום, פיתוח חצרות ותחזוקה שוטפת. באורט מעלות נעשו שיפוצים והנגשה, באורט תרשיחא נעשו עבודות איטום והנגשה. בבתי ספר יסודיים נעשו עבודות שיפוצים בטיחות, הנגשה, איטום וסיכוך. סך כל ההשקעות הכספיות בהיערכות אגף ההנדסה לפתיחת שנת הלימודים עומדות על סכום של כ-3.5 מיליון שקלים.

“השקענו השנה מעל ומעבר במערכת החינוך”, אמר ארקדי פומרנץ, ראש העיר מעלות תרשיחא. “תיקנו שנים של הזנחה בהן נעשו רק עבודות קוסמטיות והפעם מוסדות החינוך שופצו מן היסוד, שיפוצים שיחזיקו עוד שנים רבות”.

במהלך השבוע האחרון ערך פומרנץ, יחד עם בכירי הנהלת העיר, ביקורת בבתי הספר והגנים לבחינת השיפוצים וההשקעות שנעשו בכל מוסד חינוכי, במטרה לוודא שכל בתי הספר והגנים מוכנים לקראת התלמידים.

 

צילומים: עיריית מעלות תרשיחא

 

**

 

מעיריית מעלות-תרשיחא נמסר השבוע כי זה ארבע שנים שבתי הספר התיכוניים בעיר נמנים בין המצטיינים ומובילים בהישגים לימודיים וערכיים.

ברשימת בתי הספר העל יסודיים שהצטיינו בהישגיהם הערכיים ,החברתיים והלימודיים בשנה החולפת – נמצאים אולפנת צביה ואורט מעלות. בתי ספר נוספים בכל הגליל המערבי זכו בהצטיינות והמורים יקבלו בונוסים של עד 8,300 ש”ח.

הבוקר גם פורסמו נתוני הזכאות לבגרות ובפעם הראשונה במעלות-תרשיחא הישיבה התיכונית אורט מעלות הגיעה ל-100 אחוזי זכאות לבגרות. באולפנת צביה נרשמו 80 אחוזי זכאות לבגרות, כולל החינוך המיוחד; ובמקיף אורט מעלות ( ללא נתוני החינוך המיוחד) עומדים נתוני הזכאות לבגרות על 85 אחוזים.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן