מצטיין: ד”ר שלומי בן משה

מנהל אזורי של מרפאות כללית בכפר ורדים, פסוטה ומעיליה קיבל פרס מצוינות בהוראת מתמחים


 

ד”ר שלומי בן משה, רופא מומחה ברפואת המשפחה עובד כרופא משפחה בערב אל עראמשה ובמקביל משמש “מנהל אזורי” של מרפאות כללית בכפר ורדים, פסוטה ומעיליה – קיבל פרס מצוינות בהוראת מתמחים בטקס חגיגי שנערך בכפר המכביה.

 

כפרניק 77768-scaled מצטיין: ד"ר שלומי בן משה
ד”ר שלומי בן משה קיבל אות הצטיינות

 

ד”ר בן משה סיים את התמחותו בשנת 2,000 במסגרת המחלקה לרפואת משפחה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי והינו בוגר תואר שני במנהל מערכות בריאות, מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

הוא נשוי ואב לשלושה ילדים, במסגרת פעילותו כרופא אזורי מסייע ד”ר בן משה ותומך בכלל הרופאים העובדים באזור זה. כן עוסק ברפואת שינה ובמשך שנים אף ריכז תחום זה במחוז.  ד”ר בן משה גם מורה ורכז מתמחים וסטודנטים לרפואה בפקולטה בצפת, מדריך נערץ על מתמחיו וממשיך ללוות אותם גם אחרי סיום ההתמחות כמנטור, יועץ ומהווה משאב משמעותי עבור רופאים רבים. הוא מעורב בהוראת רופאים כלליים ורופאים בכירים כולל מדריכי סגל במחלקה לרפואת המשפחה בחיפה.

בעבר שימש ד”ר בן משה כסגן המנהלת הרפואית במחוז ולאחר מספר שנים בתפקיד, החליט לשוב לתפקידו כרופא ראשוני בשטח והוא עושה זאת ב-15 השנים האחרונות, מתוך תחושת שליחות, ציונות והגשמה. במקביל הוא ממשיך לעסוק בהוראת מתמחים ברציפות, במרפאה בה הוא עובד ומנחיל להם את חזונו, כמו גם הכשרה לרפואה איכותית.

ד”ר בן משה היה רכז המתמחים במחלקה ובחר במסלול הקליני ומזה שנים הוא בוחן בבחינות שלב ב’, פעיל לקידום פרופסיית רפואת המשפחה בארץ ובעיקר בפריפריה הצפונית של מדינת ישראל.

 



 

 

ד”ר בן משה שיתף שהוא נרגש ומוקיר תודה על קבלת הפרס: “גאווה גדולה לקבל פרס זה. הכשרת דור העתיד ברפואה היא המחויבות הכי גדולה שלנו כרופאים וכמחנכים. הטיפול שאנו נותנים למטופלינו הוא הטיפול הרפואי המתקדם והוא נעשה בשיתוף איתם. כרופאים אנחנו מחויבים לדאוג לחנך את דור העתיד של הרפואה בישראל”.

ד”ר לילך צולר המנהלת הרפואית של המחוז: “אנחנו מקפידים על רמת חינוך והוראה בסטנדרט גבוה. ההצטיינות בהוראה בפרט, וההצטיינות ברפואה בכלל, היא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום שלנו בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי. אני גאה ומברכת את ד”ר בן משה על הפרס, על הישגיו ועל פעילותו רבת השנים ותרומתו להכשרת הרופאים”.

רונן נודלמן, מנהל המחוז: “אנו גאים על הישגיו של ד”ר בן משה בקידום תחום רפואת המשפחה, אבן היסוד של הרפואה בקהילה. העשייה היום יומית, המקצועיות והמסירות, הגישה השירותית והאנושית, הנתינה מעל ומעבר למען המטופלים ולמען דור הרופאים הבא של ד”ר בן משה מעידים על הבחירה הראויה”.

 




תגובה אחת

  1. בן עמי הגב

    מרשים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן