חדשות משטרה ופלילים


גניבה והשבת נייד בכפר ורדים, מפגש עם עולים במעלות, אלימות בפסוטה וראמה והונאה בכרמיאל

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2018-11-07-at-15.43.02-300x273 חדשות משטרה ופלילים
הטלפון נגנב בקאנטרי כפר ורדים, נמצא והוחזר

 

 

חוקרי תחנת מעלות תרשיחא (מעונה) פתחו החקירה מאומצת לאיתור הטלפון הנייד של נערה שהתלוננה כי מכשיר הסלולרי נגנב ממנה בזמן ששהתה בקאנטרי בכפר ורדים.

לאחר פעילות מהירה ומקצועית, אותר הטלפון הנייד אצל תושבת כפר יאסיף בשנות ה-20 לחייה. החשודה נחקרה באזהרה ובימים הקרובים יח’ התביעות תשקול להגיש נגדה כתב אישום.

הטלפון הנייד הוחזר לנערה שהודתה לשוטרים ושמחה מאד לראות את הטלפון שלה לאחר שחשבה כי יותר לא תראה אותו שוב.

משטרת ישראל ותחנת מעלות תרשיחא משקיעה מאמצים רבים במטרה להתחקות אחרי מכשירים גנובים, ועושה את כל המאמצים כדי להשיבם לבעליהם זאת לצד הבאת אותם גנבים לדין. מכשירי טלפון סלולארי מכילים חומרים רגישים וחשובים מקצועית ורגשית וגניבה שלהם מאדם פוגעת בפרטיותו ובביטחונו.

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2018-10-17-at-16.21.50-300x169 חדשות משטרה ופלילים
שוטרי תחנת מעלו”ת עם עולי חדשים מבני המנשה

 

תחנת מעלו”ת פועלת להידוק הקשר עם הקהילה על כל גווניה. לאחרונה ערכו שוטרי התחנה “יום קהילה” לעולים חדשים מצפון הודו (מבני שבט המנשה) הלומדים בישיבת הסדר במעלות.

העולים שמעו הרצאות  בנושאים שונים, כמו הסכנות והשימוש בסמים ואלכוהול, אלימות ברשת ופעילויות המשטרה. ולבסוף נהנו מכיבוד קל.

*”התרגשנו מאד מהתלהבות העולים והרצינות שגילו כאשר שאלו שאלות ענייניות במהלך ההרצאות. אנו מאחלים לעולים קליטה נעימה ומהירה ונמשיך ללוות אותם ולפעול ולתרום למען כלל תושבי הקהילה בעיר מעלות והסביבה”, אמר רונן ברודצקי, מפקד התחנה.

 

**

לפני מספר ימים דווחה משטרת ישראל על אירוע בכפר פסוטה בו במהלך קטטה תקף חייל בחופשה באמצעות גרזן שלושה תושבים אשר נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי.

על-פי החשד, בהמשך ירה החייל באמצעות נשקו בשני צעירים מקומיים בשנות העשרים לחייהם. הם נפצעו באורח קל ובינוני ופונו למרכז הרפואי לגליל.

שוטרים שהוזנקו למקום תפסו את הנשק ועצרו את אמו וחברו של החשוד במעורבות באירועים. במהלך הלילה בוצעו פעולות לאיתורו ומעצרו של החשוד. לפנות בוקר התייצב החייל החשוד בתחנת המשטרה ונעצר.

 

 

**

ועוד השבוע:

לפנות בוקר, הושלך מטען לעבר ביתו של תושב ראמה.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה במסגרתה נעצר חשוד בשנות ה-50  גם הוא תושב ראמה.

החשוד יובא בזמן הקרוב לבית משפט השלום בעכו, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

 

**

מחלק הונאה של מחוז צפון עצר לפני מספר ימים את משה אבוטבול בן 51,  תושב כרמיאל, בחשד כי עשק קשישים במסווה של קצין משטרה.

החקירה החלה בעקבות תלונה של אלמנה בת 70 המתגוררת לבדה בשכונת התקווה. לדברי האלמנה, בעקבות המלצה של חברתה בת ה-64, היא פנתה לחשוד אשר הציג את עצמו כקצין משטרה שיכול לסייע לה להתקבל לבית אבות בצפון. בהמשך מסרה לחשוד את כל פרטי החשבון שלה ואף חתמה לו על יפוי כוח בפני עו”ד, בהתאם לבקשתו, למשוך מחשבון הבנק שלה כספים. כאשר בחשבון הבנק שלה נוצר חוב של כמאה אלף ₪, הבינה כי נעקצה ופנתה לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגדו.

לאחרונה נתפס החשוד ונעצר והמשטרה חושדת כי הונה אנשים נוספים.

משטרת ישראל קוראת לכל מי שחושב כי נפגע/ה  או ידוע לו/ה  על מקרה דומה, אנא  פנו לתחנת המשטרה הקרובה ומסרו את המידע.

מצ”ב תמונתו של החשוד.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2018-10-29-at-16.09.31-266x300 חדשות משטרה ופלילים
משטרת ישראל: משה אבוטבול חשוד בהונאה

 

כל התמונות באדיבות משטרת ישראל

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן