תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים


ילד מאבו סנאן שנפצע בתאונה לפני שבועיים מת בבית החולים * לקראת חג הקרבן: נתפסו זיקוקים מסוכנים בכיסרא ובראמה * שוד בנהריה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-06-at-08.02.53-e1565069753630 תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים
זיקוקים בכסרא

 

 

כסרא

בפעילות יזומה של משטרת ישראל בכסרא כנגד השימוש והסחר בצעצועים מסוכנים לקראת חג הקורבן המתקרב (עיד אל אדחא), נתפסו בחיפוש בבית בכפר עשרות רבות של זיקוקים וחזיזים. החשוד, תושב כסרא בשנות ה-30, שלא היה בבית, זומן לחקירה.

 

 

ראמה / עין אל אסד

משטרת ישראל קיבלה דיווח על ירי זיקוקים מרכב במהלך נסיעה בכפר ראמה בשעות הלילה המאוחרות. השוטרים שהוזנקו למקום החלו בסריקות לאיתור הרכב ותוך זמן קצר הבחינו ברכב חשוד והורו לו לעצור. הנהג החשוד התעלם והמשיך בנסיעה עד אשר דרכו נחסמה ע”י השוטרים. הנהג נמלט מהרכב ונעצר לאחר מרדף רגלי.

בחיפוש ברכב נתפסו 2 כוורות של 25 זיקוקים (סה”כ 50 זיקוקים) ורובה זיקוקים מאולתר. החשוד (18, עין אל אסד) בהחזקתו נעצר ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים.

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-05-at-20.15.32-e1565069827289 תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים
אקדח זיקוקים מאולתר שנתפס בראמה

 

מהמשטרה נמסר כי תמשיך לפעול כנגד הסחר והשימוש בצעצועים המסוכנים הפוגעים בביטחון התושבים ותפעל לצמצם את השימוש בפריטים אלו: “בנוסף אנו קוראים להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולהסביר לילדים את הסכנות והנזקים העלולים להיגרם ממשחקים אסורים אלו.

“זכרו: מדי שנה נפצעים בישראל עשרות ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים. צעצועים מסוכנים אינם משחק ילדים והשימוש בהם אסור, מסוכן, עלול לגרום לפגיעות גופניות, למטרד ולבהלה בקרב הציבור”.

 

 

לאחרונה  נערכה בכפר ראמה פעילות משולבת כנגד בית עסק –  בהובלת המשטרה בשיתוף עם זרועות האכיפה האזרחיים של מנהל מקרקעי ישראל, מס הכנסה וחברת חשמל.

במהלך הפעילות פשטו על בית העסק של החשוד (32) ומצאו כי הקים את העסק בבניין מגורים,  ללא כל היתר ורישיון עסק. כן נמצא כי ספרי החשבונות לא היו תקינים וכך גם חיבורי החשמל שהיוו סיכון בטיחותי. החשוד עוכב לחקירה במשטרה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-04-at-09.26.59 תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים
שוטרים באכיפה משולבת בראמה

 

 

נהריה

אתמול בערב (שני, 5/8/19) התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על שוד של סניף בנק הדואר בשכונת טרומפלדור בנהריה.

מהמשטרה נמסר כי סכום כסף לא ידוע נשדד על-ידי אלמוני רעול פנים שנמלט מהמקום. נסיבות השוד נבדקות לצד סריקות אחר מבצע העבירה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-05-at-20.04.50 תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים
שוד בנהריה

 

 

צילומים: משטרת ישראל

***

 

 

אבו סנאן

עדכון מהמרכז הרפואי לגליל: פעוט כבן שנתיים מאבו-סנאן, שנפגע באורח אנוש בתאונת דרכים לפני כשבועיים בסמוך לצומת כליל, מת לפני זמן קצר במרכז הרפואי לגליל, לאחר שחלה החמרה במצבו. הפעוט הובא למרכז הרפואי עם פגיעות קשות בראשו, בבטן ובעמוד השדרה, ובמהלך השבועיים האחרונים אושפז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהוא מונשם. אביו של הפעוט, שהיה אף הוא מאושפז, שוחרר לפני כשבוע ואימו שוחררה אתמול. המרכז הרפואי לגליל משתתף בצערה של המשפחה.

 

 


תגובה אחת

  1. סכנה בחג הקורבן! | כפרניק הגב

    […] 06/08/2019 08:41 תוצאה טרגית, שוד וזיקוקים מסוכנים […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן