תב”רים ואישורי עובדים


מ.מ. כפר ורדים: אושרו תקציבי חינוך וביטחון * העסקת גלית פטשניק וליאור פרי * מטפלים בקשישים, מוציאים גזם ותומכים בשי לי מזרחי

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-12-at-18.34.59-scaled תב"רים ואישורי עובדים
מועצת כפר ורדים הצבע פה אחד

 

מליאת מ.מ. מקומית כפר ורדים שהתכנסה אמש, בהרכב חסר, אישרה פה אחד שני תקציבי פיתוח:

 

  • תב”ר על סך 70,000 ₪ למרחב הכלה בבית ספר תפן במימון מלא של משרד החינוך. ראש המועצה, אייל שמואלי, ציין כי בית הספר הגיש “קול קורא” לפרויקט. עוד עדכן כי ב”אמירים” כבר הוקם מרחב מרכב החלה בשנה שעברה, ואילו ב”קשת” החליטו לפי שעה שאין בבית הספר מקום מתאים לקידום מרחב הכלה.

 

  • תב”ר על סך 152,285 ₪ סיוע להערכות לחירום, במימון מנהל אגף חירום ובטחון 106,600 ₪, היתרה בסך 45,685 ₪ במימון קרנות הרשות. עיקר התקציב מיועד לרכישת גנרטור גדול.

 

כן אושרה “עבודה נוספת” לגלית פטשניק, מנהלת יישובית לתכנית הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול. על-פי החוק, על פטשניק היה לקבל את אישור המועצה. היא גם התחייבה לעבוד בקליניקה הפרטית שלה לטיפול זוגי ומשפחתי, רק בימי שישי ולא לטפל בתושבי כפר ורדים – בשל החשש לניגודי עניינים.

 

אושרו, בדלתיים סגורות, תנאי העסקתו של ליאור פרי, המנהל החדש של אגף שפ”ע (שיפור פני עיר. לשעבר מחלקת אחזקה ותשתיות. מחליף את ציון דרור שיוצא לפנסיה).

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-12-at-18.35.06-scaled תב"רים ואישורי עובדים
מליאת המועצה אמש

 

טרם ההחלטות שעברו במהירות, ביקש שמואלי להודיע כי עופר כהן ועופר חלה נעדרים מהמליאה בשל מחלה. בריאות! וכי היעדרותו של יורם איילון בשל אזכרה. ראש המועצה ציין כי הנעדרים תומכים בכל הצעות ההחלטה שהובאו בפני המליאה.

השתתפו במליאה, בריאים ושלמים: שמואלי, שרונה שלו-מאיר, איתן הימן, קרן דרוקמן אדיב, יואב ניצב וטוביה ארז.

 

שמואלי בירך את קבוצת הכדורסל עירוני נהריה שהעפילה לגמר גביע המדינה! וציין כי הקבוצה מייצגת את כל הגליל המערבי ומשחק בשורותיה גם ניב משגב מכפר ורדים.

עוד עדכן ראש המועצה כי המועצה תתמוך בסכום של 10,000 בהשתתפותה של בת הכפר, שי לי מזרחי, במשחקים הפאראלימפיים שיערכו בסוף אוגוסט 2020 בטוקיו, יפן. מזרחי, בתם של דורית ומוטי מזרחי, תשתתף בתחרויות החתירה.

 

כפרניק 67904674_401331360492805_6930553073584570368_n-scaled תב"רים ואישורי עובדים
ארכיון. שי לי מזרחי באימוני חתירה

 

שמואלי ציין את הפעילות המבורכת של מחלקות הביטחון והשירותיים חברתיים, בהובלת תושיה סוחריאנו וענת גנץ – כאשר יזמו מבצע להתקנת גלאי עשן בבתי קשישים בכפר, וכן חילקו בימים הקרים שקיות חימום, למקרה של הפסקות חשמל.

 

שמואלי ציין לשבח את פעילות הועדה לאיכות הסביבה בראשות קרן דרוקמן-אדיב ועדכן כי מתנדבי הנגריה הקהילתית בנו תחנות האכלה לחתולי הרחוב.

הוא עדכן כי הועדה תדון בנושא של ימי פינוי והוצאת הגזם. בעניין זה קיימת דילמה בין עדיפות לתושבים העובדים בגינה בסופ”ש  – ואז פינוי מומלץ בראשון. לבין אלו (ככל הנראה הרוב) הנעזרים בגננים מקצועיים – ואז הפינוי עדיף בסוף השבוע.

בכל מקרה, לאחר ההחלטה המועצה תרענן את הפרסום ותקבע מתי בדיוק מותר להוציא גזם וגרוטאות – תוך הפעלת חוקי העזר נגד העוברים על החוק.

שמואלי ציין כי לפני ראש השנה ופסח יש פינוי מוגבר, וכי במקרה של מעבר דירות, ניתן גם לפנות נקודתית לפינוי מיוחד.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-12-at-18.35.00-scaled תב"רים ואישורי עובדים

 

 


2 תגובות

  1. אריק הגב

    מועצה מיותרת…כולי תקווה ששר הפנים הבא יפזר את המועצה…
    וכספי הארנונה ילכו לרווחת התושבים עבור חינוך..תרבות …ותשתיות.

  2. משה הגב

    עודד המשך בעבודת קודש שאתה עושה… משקף לציבור את התנהלות המועצה
    תודה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן