תב”רים ואישורי העסקה


תקציבים לחינוך סביבתי, מגרשי טניס וחורשת בר-בת * אושרו עבודות נוספות לעדי הרטל וענת גנץ

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-01-16-at-16.56.391000-scaled תב"רים ואישורי העסקה
מימין: חני יאיר, ענת גנץ, יואב ניצב, קרן דרוקמן אדיב ועדי הרטל

 

 

במליאת מ.מ. כפר ורדים שנערכה השבוע אושרו, פה אחד, מספר תקציבי פיתוח:

 

  • אושר תב”ר  חינוך סביבתי על סך 165,596 ₪, במימון המשרד להגנת הסביבה 132,477 ₪ , היתרה בסך 33,119 ₪ במימון קרנות הרשות – למשך שלוש שנים.

חני יאיר, מנהלת מחלקת החינוך, הסבירה כי התקציב ניתן לאחר הגשת “קול קורא” של המשרד להגנת הסביבה, ויכלול פעילות בכל מוסדות החינוך בכפר ורדים, כולל הקמת חממת ירקות ב”אמירים”. כן יערכו חיבורים למיזמים קהילתיים נוספים; ומתוך התב”ר, יוקצו עשרת-אלפים ₪ למיזם בקהילה שיבחר בעתיד.

יאיר הוסיפה גם שהוגש והתקבל גם תקציב מיוחד, של 6,000 ₪, ללימודי שחמט במערכת החינוך.

 

  • אושר תב”ר על סך 55,000 ₪ במימון קרנות הישוב לשיפוץ שני מגרשי טניס בבלון הקרוב לכביש והחלפת כל התאורה לתאורת לדים.

 

  • אושר תב”ר בסכום של עד 60,000 ₪ למערכת השקיה בחורשת בר-בת. במקום תהיה נטיעה מאסיבית של ארזים. המועצה קבלה הצעת מחיר להשקיה ותבקש הצעה נוספת.

 

**

 

  • המועצה אישרה, פה אחד, עבודה נוספת כמדריכת סטודנטים, לענת גנץ, למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים. עבודה זו לא תהיה על-חשבון משרתה במועצה.

 

  • המועצה אישרה, פה אחד, לעו”ד עדי הרטל, לעבוד בנוסף ליועץ המשפטי של המועצה המקומית כפר ורדים, גם כיועץ המשפטי של המועצה האזורית גליל תחתון. הרטל איננו עובד המועצה, ומשמש כיועץ משפטי במספר גופים. המועצה נדרשה לאשר את הבקשה על פי דרישת משרד הפנים. חברי המליאה אמרו כי אין בכך כל ניגוד עניינים, אולם ביקשו שעבודת המועצה לא תיפגע. שמואלי אמר כי משרדו של הרטל ייתן גיבוי בעת הצורך.

 

  • אורי אמיתי נבחר, פה אחד כחבר בוועדת ערר לארנונה. כזכור, לאחרונה התפטרה עו”ד תמי איצקוביץ מראשות הועדה ועו”ד צור גלזמן נבחר להחליפה.

 

  • אושר נוהל גיוס תרומות.

 

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן