רמו בן שושן מדבר


ראיון מיוחד בא-לה כפר: על הקמת המקווה, תחזוקת המרכז המסחרי, ההתמודדות עם הסרטן וכמובן 30 שנה למרינה

 

כפרניק remo0000-scaled רמו בן שושן מדבר
מתוך א-לה כפר. רמו בן שושן בראיון מיוחד לאייל כץ

 

 

בגיליון החדש של א-לה כפר ערך אייל כץ ראיון מקיף עם רמו בן שושן, שאיננו מרבה להופיע בתקשורת. הרקע לראיון הוא חגיגות 30 שנה לחברת מרינה שבבעלות בן שושן, אולם יש גם התייחסויות מעניינות לסוגיות הנוגעות בליבת החיים בכפר ורדים.

בן שושן מציין את רצונו לקדם את המרכז המסחרי, שהוזנח קצת בשנים האחרונות, ומזכיר את שוק האיכרים שהיה בקיץ ואת מתחם האירועים החדש שפתח בקומה השניה. הוא גם מבטיח להרחיב את החניה האחורית באזור הסופר, על חשבון המסלעה התוחמת, וכן אומר שידאג לחניה לקלנועיות עבור ותיקי הכפר. בן שושן אומר כי שכנע את חברת שופרסל, שרצו לעזוב, להישאר לפחות לעוד שנתיים, כי עובד בשת”פ עם “קסם הטבע” להריץ ליין מוצרים חדש של מרינה. ומוסיף כי מתכוון להיות מעורב גם בנעשה בקאנטרי קלאב, שהוא חלק מהמתחם שבבעלותו.

באשר לטענות על רמת התחזוקה של המרכז, אומר הבעלים “אני מוכן להשקיע בו, אבל צריך לזכור שיש גם שיקולים כלכליים ואני צריך לדאוג לאיזון”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-12-at-09.53.16-scaled רמו בן שושן מדבר
מרכז מסחרי כפר ורדים. מוזנח או מטופח?

 

בן שושן, תושב חוסן, בן 60, נשוי למירי (מרינה), אב לארבעה וסב לחמישה – מדבר בהרחבה על  המקווה, ונראה כי מאוד מרוצה מהקמתו. “לקח 12 שנה לשפץ פחות מ-75 מ”ר”, אומר בן שושן. “עד בג”צ היה צריך להגיע, אחרי כספים רבים שהמועצה הוציאה מהקופה הציבורית. ההליכים לוו בהרבה השמצות, אבל אחרי הפסיקה של העליון סיון יחיאלי פנה אלי ומאז עבדנו בשיתוף פעולה”.

המקווה, “באר מרים”, הוקם המרכז המסחרי על חשבונו של בן שושן, שגם אחראי על תפעולו. לדבריו, מדובר בהצלחה גדולה, ובנוסף “טהרה” יש במקום גם ספא וחבילות פינוק. “הרבה נשים מהכפר נהנות ממנו, במיוחד הכלות של כפר ורדים. וזה כולל נשים שלא היית חושב שיגיעו למקווה. הן פשוט אוהבות לבוא, כי זה המקווה הכי יפה בישראל.”

לראשונה מדבר בן שושן גם על הסיבה להקמת המקווה דווקא בכפר ורדים והתמודדותו עם מחלת הסרטן: “התלבטתי היכן להקים את המקווה והתייעצתי בנושא עם רב גדול. הוא ייעץ לי לבנות במקום שבו אין עדיין מקווה, והסביר שעל פי ההלכה זו מצווה גדולה יותר. שמעתי בעצתו, ובחרתי להקים את המקווה בכפר ורדים”.

לדבריו הוא מרגיש בטוב ומקפיד על תרופות המניעה שהרופאים רשמו לו.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-12-at-09.53.161-scaled רמו בן שושן מדבר
רמו בן שושן: מקווה באר מרים הוא היפה בארץ

 

הכתבה המלאה ב-אלה כפר.

 

כמובן שנאחל לרמו בן שושן בריאות!

ונקווה שהמרכז המסחרי יתוחזק ברמה גבוהה וישקוק חיים.

 

 


תגובה אחת

  1. אביב הגב

    אני מאחל למר שושן החלמה ובריאות מלאה,

    מעשה העברת השליטה (קניה לא ראויה), במרכז שלנו למר שושן אינה רצינית ומכובדת וכך גם המרכז מתופעל.
    נכון תעשה המועצה אם תטפל בנכס יקר זה באופן רציני עם אינטרסים נכונים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן