ערב פוליטי בכפר ורדים


שרת השיכון יפעת שאשא ביטון: אייצג את הגליל * ח”כ מיקי לוי: נאחה את הקרעים בעם

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-27-at-19.10.13 ערב פוליטי בכפר ורדים
שרת השיכון, ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון בביקור בכפר ורדים

 

לקראת הבחירות לכנסת בעוד כשבועיים, נערכו אמש בכפר ורדים שני כנסים פוליטיים:

שרת השיכון ח”כ ד”ר יפעת שאשא ביטון, נפגשה עם התושבים במארג, בעוד שח”כ ניצב בדימוס מיקי לוי ערך את המפגש בית משפחת אושפיז (גבי אושפיז, יו”ר “יש עתיד” בכפר ורדים”).

 

את הכנס עם שאשא ביטון (בעבר מנהלת מחלקת החינוך בכפר), מקום 3 ברשימת “כולנו” (כחלון), פתח סיון יחיאלי, ראש המועצה לשעבר, שסיפר איך “שכבה על הגדר” עבור הטבות המס לכפר ורדים, וציין כי היא תהיה כתובת עבור הגליל והכפר בכנסת.

גם ראש המועצה החדש, אייל שמואלי, הזכיר את הדרמה שהיתה ערב פיזור הכנסת, בעניין חידוש הטבות המס, ואת תרומתה הרבה של שאשא ביטון בועדת הכספים להמשך הוראת השעה עד יוני השנה.

כ-30 תושבים שמעו את משנתה של השרה בנושאים חברתיים כמו בריאות, חינוך, קשישים, נכים, חיילים, שיכון, עסקים קטנים ועוד –  כאשר לדבריה “כולנו” היא המפלגה החברתית היחידה הבלתי סקטוריאלית הדואגת באמת לציבור בחיי היום-יום.

שאשא-ביטון, ילידת ותושבת קריית שמונה (כרגע מתגוררת בזיכרון יעקב) – הבטיחה כי תמשיך לייצג את תושבי הגליל ותדאג לתקן את העיוותים בהטבות המס לכפר ורדים וליישובי הגדר. היא ציינה את העיוות בו 200 ישובים הוכנסו למפת הטבות המס, בשעה שישוב אחד, כפר ורדים, הוצא ממנה – כאשר ל”כפר ורדים חזק” חשיבות מרכזית לקידום ופיתוח האזור כולו.

היא ציינה כי מפלגתה לא תשב בממשלה עם מפלגות לא ציוניות (“ערבים”… אבל התחמקה משאלה על החרדים…) וגם לא ישבו עם נתניהו לאחר הגשת כתב אישום.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-27-at-19.10.16-1024x768 ערב פוליטי בכפר ורדים
שמואלי ושאשא ביטון

 

מספר תושבים התייחסו ל”ברית” של כולנו עם הליכוד ונתניהו, הפוגעים בשלטון החוק, באיכות השיח הציבורי ומפלגים את העם. שאשא ביטון אמרה כי אכן מדובר במפלגת ימין, אבל “שפוי”, וכי כחלון היה כל הקדנציה “שומר הסף” של מערכת המשפט.

**

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-27-at-06.30.30-1024x576 ערב פוליטי בכפר ורדים
חוג בית של כחול לבן בכפר ורדים

 

אבי בקר, מפעילי “כחול לבן” (בראשות גנץ ולפיד) מדווח על ביקורו של ח”כ חבר ועדת הכספים וניצב בדימוס מיקי לוי בבית משפחת אושפיז, בנוכחות כ-30 תושבים:

ח”כ לוי פתח בהצגת המצע המדיני הכולל הפרדות מהרשות הפלשתינית למעט גושי ההתיישבות הגדולים. בקעת הירדן הינה הגבול המזרחי של מדינת ישראל וירושלים השלמה בירתה הנצחית של מדינת ישראל. הממשלה ברשות כחול לבן תתמוך ותעשה מאמצים להסדר שלום עם הרשות הפלשתינית כאשר ירדן ומצרים תהיינה השותפות המרכזיות בוועידה האזורית.

במידה וכחול לבן תזכה בבחירות היא תפנה גם לליכוד (ללא נתניהו!) להצטרף לממשלה רחבה, ולכל מפלגה ציונית רלוונטית. המדינה זקוקה לממשלה שתחזיר את השפיות ותאחה את הקרעים בעם שיצר ביבי.

בהמשך הוצגו בפני ח”כ  לוי הבעיות הייחודיות של הגליל וכפר ורדים. נושא הטבות המס הועלה כנושא שיחזק את הכפר וימשיך להוות גורם למשיכה של משפחות לכפר. הובהר בפני ח”כ לוי שאין לגליל נציג בכנסת כאשר הנגב מיוצג וזוכה לייצוג לטיפול.

ראש המועצה, אייל שמואלי, שהשתתף במפגש, הציג בפירוט את הבעיות הייחודיות של הגליל בכלל ובפרט של כפר ורדים. לדוגמה, ההפליה בין הדרום לצפון כאשר בחלק הדרומי של כביש 6 אין תשלום אגרה, לעומת החלק הצפוני של הכביש, מיוקנעם לסומך, הנסיעה בתשלום.

שמואלי קרא לכנסת ולממשלה שלא לזנוח ולא לאבד את הגליל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-27-at-06.30.54-1024x768 ערב פוליטי בכפר ורדים
ח”כ מיקי לוי בבית משפחת אושפיז בכפר ורדים

 

 


תגובה אחת

  1. מאה ימי חסד | כפרניק הגב

    […] שאנחנו גם חייבים לה הרבה מאוד בעניין הטבות המס. יפעת, שגם היתה בכפר ורדים לפני מספר ימים, היא נציגה אמית… המדינה השקיעה הרבה מאוד בפריפריה הדרומית, ועכשיו תור […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן