עירית לנצח בת 54


אביבה זוהר על דמעות עצב ושמחה: עירית מורג, חברתי מרחוב רותם – נפטרה שבוע אחרי לידת נכדי

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-07-29-at-18.29.33 עירית לנצח בת 54
עירית מורג

 

 

נעמי שמר חזתה את מותה בשירה “עצוב למות באמצע התמוז” וכל שנה מאז מותה, כשמגיע אמצע התמוז אני סופרת את הימים עד למותה של עירית מורג בסוף תמוז, בקיץ החם. טוביה, קרן ומילי התייתמו, הגינה הירוקה והפורחת התייתמה. איבדתי חברה יקרה.

עירית מורג ז”ל נולדה בשדות ים ב-1947 ובאותה שנה נולדתי במושבת כנרת. אהבנו ים וטבע. הכרנו ברחוב רותם בכפר ורדים בו גרנו. היא פיזיותרפיסטית מנוסה, טיפלה גם ברקדני להקת המחול הקיבוצית בגעתון ולי היה משפחתון ששבה את ליבה. היא אמרה שבזכות המשפחתון שלי ושל יעל חברתי, יש ברחוב שלנו נשמה יתרה. נקשרנו וכל פעם שסבלתי מכאבי גב, עירית הזמינה אותי לטיפול בקליניקה בביתה. ידיים עם מגע קסם, הרבה אהבה ושיחות נפש. מראש הבהירה לי שהטיפול חינמי, כי דרכי היא תורמת לקהילה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-07-29-at-18.29.331 עירית לנצח בת 54

 

לטקס סיום קורס קצינות של בנותינו, עירית נסעה איתנו וכל הדרך דאגה לתמיכה נוחה שלא אסבול כאבי גב. אהבתי את הצחוק, את חכמתה, האנרגיות והאופטימיות שלה בזמן שהתמודדה עם המחלה. היא הייתה מקור להשראה כשחליתי. אחרי החתונה של מילי היא חלמה לזכות בנכד, כי ראתה את האושר על פני כשנולדו נכדותיי. זמן רב נלחמה בגבורה במחלה. בימיה האחרונים לא הייתי בכפר.  עזרתי לבתי אפרת  שילדה בן. קרן צלצלה לומר לי שאמה נפטרה ולמחרת הייתה הלוויה בדיוק באותה שעה שנכדי הוכנס בבריתו של אברהם ונקרא בשם נועם. דמעות שמחה נמהלו עם דמעות צער וכאב. כוכבה של עירית כבה ונולד כוכב חדש. התאריך המשותף נחרת בלבי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-07-29-at-18.29.32 עירית לנצח בת 54

 

עירית תישאר לנצח בת 54, אישה יפה, נמרצת, מוקפת בחברות ומופת להתמודדות. לא שוכחת אותה ומתגעגעת.

נועם נכדי, כבר בן 18. סיים י”ב. שחיין במכבי חיפה. מילד שובב הפך לנער מקסים, ערכי, רגיש לזולת וחבר. גאה בו ומאחלת לו שיגשים את חלומותיו ויהיה בריא ומאושר. העתיד לפניו.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן