סמים והרעלת בעלי-חיים


עבדון: חשודים בהרעלת חיות בר ובגידול קנאביס * נהריה: חשוד בשלושה מעשי שוד * כפר ורדים: ירי לעבר אתר בניה * 25/8: יום משטרה וקהילה בנהריה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-20-at-15.10.33 סמים והרעלת בעלי-חיים
חממת קנאביס ליד מושב עבדון

 

במסגרת מבצע אכיפה משולב של משמר הגבול ורשות הטבע והגנים, נעצר השבוע תושב מושב עבדון בגליל המערבי, כבן ארבעים, בחשד להרעלת חיות בר.

מבצע האכיפה יצא לפועל לאחר פעילות מודיעינית ארוכה בהובלת משמר הגבול ורשות הטבע והגנים, המפעילים יחדיו יחידת מודיעין ייעודית לאיתור עבירות הפוגעות בחיות הבר ובצמחים המוגנים. בפעילות זו אותרו מספר פגרי חזירי בר, שעל פיה חשד הורעלו, בסמוך למטע האבוקדו של תושב עבדון. לאחר הפעילות הסמויה הגיע שלב המעצר. לאחר החקירה שוחרר החשוד בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

 

בתוך כך, נמצאה בסמוך למקום המעצר גם חוות גידול לשתילי קנאביס ונעצרו שני חשודים נוספים בחשד לגידול לא חוקי של קנאביס. כמות הקנאביס שנמצאה במקום עומדת על 46 קילו. שני החשודים הובאו לדיון בבית משפט השלום קריות ולבקשת המשטרה הוארך מעצרם עד יום שישי.

ברשות הטבע והגנים ובמשטרת ישראל מדגישים כי הרעלת חיות בר היא עבירה חמורה בעלת השפעה הרסנית על הטבע, ועל כן הרשות יחד עם גורמי אכיפה נוספים פועלים בהשקעת משאבים רבים על מנת למגר תופעה זו ולמצות את הדין עם העבריינים הפוגעים בטבע של כולם.

 

**

 

בתום חקירה מיוחדת, תושב נהריה בן 19 בחשד למעורבות בשלושה אירועי שוד של סניפי בנק בעיר.

משטרת ישראל ניהלה בשבועיים האחרונים חקירה סמויה וממוקדת, במסגרתה הפעילו אמצעים טכנולוגים ואחרים על מנת לחשוף את זהות החשוד במעורבות אירועי שוד בשבועיים האחרונים בעיר נהריה. המשטרה הצליחה להתחקות אחר תנועותיו של החשוד, תושב נהריה בן 19, ועצרה אותו.

 

**

לפני מספר ימים בוצע בשעות הערב ירי לעבר אתר הבנייה של בית החולים הסיעודי בדרך ההר בכפר ורדים. האתר היה סגור וריק מעובדים והתלונה הוגשה רק למחרת היום. המשטרה חוקרת.

 

**

לא רק פלילים

משטרת ישראל פותחת את שעריה ומזמינה יחד עם עיריית נהריה את הציבור ליום קהילה מיוחד שייערך בעיר ביום ראשון 25.08.19 בין השעות 17:00-22:00 בחניון הטיילת.

מטרת האירוע לאפשר “הצצה לרגע” אל עולם התוכן של שוטרי ישראל ולעשייה הכוללת של המשטרה ותפקידה בחברה למען שלום הציבור ובטחונו האישי.

המבקרים גם יוכלו לפגוש שוטרים ושוטרות בעלי תפקידים מגוונים, בהם: חוקרים, בלשים, חבלנים וסיירים ולהתרשם מקרוב מהאתגרים הטמונים במקצוע, לצד חשיפת אמצעים טכנולוגיים המופעלים במשטרה, במסגרת הלחימה בפשיעה ובתאונות הדרכים.

ביום זה תתקיים פעילות חווייתית לכל המשפחה בו יוצגו יכולות ומיומנויות של יחידות משטרת ישראל, בהם:  חבלה, כלבנים, פרשים, זיהוי פלילי, אופנועים, ניידות משטרה, תזמורת המשטרה ועוד.

משטרת תחנת נהריה ועיריית נהריה מזמינות את הציבור.  הכניסה חופשית.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-20-at-12.48.13 סמים והרעלת בעלי-חיים


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן