סיבוב נוסף במאבק על הרכבת לצפון


יעל רון: נדרוש ממשרד התחבורה ומהרכבת מענה לבעיות שיצרו במו ידיהם * משה דוידוביץ: המצב הקטסטרופלי ברכבות מהצפון לא קרה מעצמו

 

כפרניק DSC_8743-300x197 סיבוב נוסף במאבק על הרכבת לצפון
יעל רון: לא נסבול את שירות הרכבות לצפון. ריטבו צלמים

 

יעל רון, מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי, שיגרה מכתב תגובה למנכ”לית משרד התחבורה, קרן טרנר אייל, בנושא מצוקת הרכבות לגליל. וזאת לאחר שהתקבל השבוע מכתב תשובה רשמי ממשרד התחבורה למכתב ששלחו ראשי הרשויות מיד עם צמצום הקווים לנהריה במהלך ספטמבר האחרון. במכתב התשובה שנשלח ממשרד נאמר כי הם מודעים לבעיה אך אין להם מענה לכך, ורק עם הגעת הקרונות החדשים במהלך 2019 תבחן תנועת הרכבות על ציר קו החוף מחדש.

מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי, יעל רון: “מכתב התגובה ששלחתי היום למנכ”לית משרד התחבורה מגיע בהמשך לתשובה הרשמית שקיבלנו, שאומרת שמשרד התחבורה מודע לסבל של התושבים אך הוא לא מתכוון לטפל בכך. בהתאם לתשובה דרשתי לתאם פגישה של ראשי רשויות האשכול יחד איתי ועם נציגי הרכבת, על מנת לדון במשבר ובפתרונות אפשריים למצב. אנחנו לא נשב בשקט בזמן שאנשים נדחסים לרכבות עמוסות מדי המגיעות בתדירות נמוכה, זה לא מתקבל על הדעת. אנו נמשיך לדרוש ממשרד התחבורה ומהרכבת מענה לבעיות שהם יצרו במו ידיהם, ונסרב לשתוק בתקווה שיזכרו בנו עם הגעת הקרונות החדשים בשנה הבאה”.

משה דוידוביץ, ראש מועצה אזורית מטה אשר ויו”ר צוות תכנון ותחבורה באשכול: “המצב הקטסטרופלי ברכבות מהצפון לא קרה מעצמו. משרד התחבורה ורכבת ישראל יצרו במו ידיהם את המצב ואנו נמשיך לדרוש מהם לתקנו. במקום לעודד אזרחים ואזרחיות לעשות שימוש בתחבורה ציבורית, משרד התחבורה מעודד אותם לעבור לנסיעה ברכב פרטי. במקום לעודד מעבר לפריפריה ולדאוג לתשתיות מתאימות, משרד התחבורה מעודד לגור כמה שיותר במרכז. זה אבסורד מתמשך ואנחנו נמשיך לפעול לכך שמשרד התחבורה יחזור לבצע את מדיניות הממשלה שעד כמה שידוע לנו היא חיזוק הנגב והגליל”.

 

כפרניק davidoviz-300x300 סיבוב נוסף במאבק על הרכבת לצפון
משה דוידוביץ, ראש מ.א. מטה אשר: משרד התחבורה והרכבת יצרו מצב קטסטרופלי. Kopitchinski Reuven

 

**

ובמקביל לסערת הרכבות ופעילות אחרת של האשכול, יצאו חברי הצוות גם ליום גיבוש מהנה וחוויתי. הצוות החל את היום בטיול מרענן וארוחת בוקר מפנקת בהר מירון. לאחר מכן המשיכו לטיול קלאב קאר באגמון החולה ומשם נסעו לסדנת בישול איטלקי ביסוד המעלה. היום עבר בהנאה רבה, ועובדי האיגוד שמחו על פסק הזמן הרגעי מהעשייה ומהעבודה.

“האשכול נמצא בתנופת עשייה משמעותית בחודשים האחרונים, והעובדים שלנו עובדים קשה וראויים להוקרת תודה על כך”, אמרה מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי, יעל רון. “היה לנו יום מהנה ומגבש, ואני שמחה שמצאנו דרך לומר לעובדים שלנו תודה על כל הנתינה והמסירות שלהם לאשכול”.

 

כפרניק ash-300x225 סיבוב נוסף במאבק על הרכבת לצפון
יום גיבוש לצוות אשכול רשויות גליל מערבי. צילום: סימה עזרן

 

 


תגובה אחת

  1. חנה בר-ניר ניב הגב

    לצד פעילותכם המבורכת בנושא צמצום מספר הרכבות מדי יום, יש לדרוש מיידית החזרת קרון השמורים כדי לאפשר לנוסעים להוסיף תשלום ולזכות במקום שמור עבורם, או לחילופין, להבטיח מקומות שמורים בכל קרון עבור גימלאים.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן