סגנית הנשיא מכפר ורדים


ד”ר אסנת עקירב תכהן כסגנית נשיא האגודה הישראלית למדע המדינה

 

כפרניק osnata סגנית הנשיא מכפר ורדים
ד”ר אסנת עקירב, סגנית נשיא האגודה הישראלית למדע המדינה. צילום יח”צ.

 

השבוע נבחרה ד”ר אסנת עקירב, תושבת כפר ורדים וראש החטיבה למדעי המדינה באקדמית גליל מערבי, לסגנית נשיא האגודה הישראלית למדע המדינה. ד”ר עקירב היא האישה הראשונה שתכהן בתפקיד מאז ייסוד האגודה.

ד”ר עקירב, מרצה בכירה למדעי המדינה באקדמית גליל המערבי, עומדת בראש החטיבה למדעי המדינה וכראש המכון לחקר הגליל במכללה. היא בעלת דוקטורט מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומתמחה במחקרי פרלמנטים, קביעת סדר היום, שיטות בחירת מועמדים, שלטון מקומי, מגדר ופוליטיקה, מיעוטים והמערכת הפוליטית הישראלית. בעברה כיהנה עקירב במשך כעשור כחברת מועצת כפר ורדים. בין הישגיה האקדמיים לאורך השנים ניתן למנות את פרס ההוראה המצטיינת במדעי המדינה מטעם האגודה האמריקאית למדע המדינה, פרס אדמונד ספרא למצוינות, הפרס על המאמר הטוב ביותר מטעם האגודה הישראלית למדע המדינה, ופרס עבור חוקר מצוין מטעם האקדמית גליל מערבי.

האגודה הישראלית למדע המדינה מהווה התאגדות של חוקרים ומורים בתחומי מדע המדינה מאוניברסיטאות ומכללות בארץ. מטרותיה העיקריות הן לשקוד על רמת מחקר והוראה, על האתיקה המקצועית של חוקרי מדע המדינה במדינת ישראל ועל קידום המקצוע. בין השאר עורכת האגודה אסיפות וכנסים מדעיים, שולחת נציגים לקונגרסים מדעיים ויוצרת קשר עם מוסדות ואנשי מדע בחו”ל. כמו כן, בשנת 2008 הקימה האגודה את הוצאת הספרים של האגודה הישראלית למדע המדינה, במסגרתה מתפרסמים כתבי יד מקוריים של חוקרים מתחום מדע המדינה.

ד”ר אסנת עקירב: “אני מודה לוועד המנהל של האגודה הישראלית של מדע המדינה על המינוי היוקרתי ומידת האמון. אחת המשימות שאני מתכוונת להוביל היא נושא החינוך לאזרחות פעילה אותו התחלנו להוביל בכנס שקיימה האגודה בקיץ האחרון באקדמית גליל מערבי”.


תגובה אחת

  1. שרונה הגב

    כל הכבוד!!!

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן