נפרדים מהלילה הלבן וממיכל ברק


מליאת המועצה: תודה למיכל ברק, בוטל הלילה הלבן, מיתוג כפר ורדים, ועדת היגוי ושירותים ציבוריים

 

אדם רנוב

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-07-30-at-17.16.332 נפרדים מהלילה הלבן וממיכל ברק
מליאת מ.מ. כפר ורדים. צילום: אדם רנוב

 

במליאת מ.מ. כפר ורדים שנערכה בשבוע שעבר עדכן ראש המועצה אייל שמואלי:

 

משרד הפרסום “לם מרגלית שפי” הוא הזוכה במכרז למיתוג הכולל של כפר ורדים. במסגרת זו גם יוקם אתר אינטרנט חדש למועצה, שיכלול מוקד לקבלת שירותים, אינפורמציה, מתן מענה לתושב ויחסוך את הצורך להגיע למועצה. הפרויקט בתקצוב של 450 אש”ח ממשרד נגב-גליל. שמואלי שיבח את עבודת ועדת מכרזים, בראשות יורם איילון, על מלאכת איתור וסינון המשרדים השונים שנגשו למכרז המורכב.

 

**

בישיבת אשכול מערבי שנערכה לאחרונה הוחלט כי “הלילה הלבן” לא יתקיים השנה מכיוון שרשויות רבות באזור לא מעוניינות להשתתף. 50 אש”ח שהוקצו מהמועצה לטובת האירוע יוחזרו לתקציב חגים ואירועים.

**

 

הוקמה ועדת היגוי של כפר ורדים ומעלות-תרשיחא לאזור התעסוקה המשותף בשלב ג’. הוועדה מתכנסת בתדירות של פעם בשבועיים וכן נערכה פגישה עם שר הכלכלה. מוקם צוות לבניית תכנית אסטרטגית, מיתוג ושיווק אזור התעסוקה.

**

 

מיכל ברק, שבעבר ניהלה את המחלקה לשירותים חברתיים בכפר, יצאה לגמלאות. שמואלי בירך ואמר כי אנו מוקירים למיכל תודות על שנים רבות של פעילות למען הכפר. מירב בן יעקב, תושבת הכפר, נכנסה לעבוד במחלקה, תחת ניהולה של ענת גנץ.

**

 

המרכז המסחרי כפר ורדים יוזם שוק איכרים בכל יום שישי, “כמקובל בקיץ בכל כפר אירופאי”.

**

 

שמואלי הודיע כי תמי איצקוביץ התפטרה מראשות וועדת ערר לארנונה.

למערכת כפרניק נודע כי עוד קודם להתפטרות היו השגות על פעילות הועדה שרק לאחרונה מונתה מחדש. מהמועצה נמסר כי: “עו”ד תמי איצקוביץ שמשה כיו”ר וועדת הערר לארנונה בהתנדבות במשך חמש עשרה שנים. במהלך השנים הוועדה דנה בשלושה עררים. לאחרונה הודיעה עו”ד תמי איצקוביץ על פרישתה מהתפקיד.

“אנו מודים לתמי על תרומתה ופעילותה כיו”ר הוועדה, ומברכים אותה על התנדבותה בתחומים אחרים בכפר בהם יש בכוונתה להמשיך לפעול”.

**

חבר המועצה טוביה ארז העלה לדיון את הצעתו לשירותים ציבוריים בכפר:

בתחום היישוב לא מוגדר בית שימוש ציבורי. הדבר יוצר קשיים גם לאורחים מזדמנים, לתושבים צועדים ברגל, לבאי פארק הכלבים, הגינה הקהילתית, גינות שעשועים וכו’. הדבר חמור במיוחד  בסופי שבוע – שבתות ובחגים בהם השירותים במרכז המסחרי סגורים. אני מציע שהמועצה תאתר במוסדותיה או עם הסדר אחר בשתי קצוות הישוב: באזור ככר 1 ובאזור ככר 9 שירותים שיוכרזו כשירותים ציבורים ואשר יהיו פתוחים בכל ימי השבוע כולל שישי, שבת וחגים.

ההתאמה תכלול בין השאר: שלטי הכוונה לשירותים, הנגשה לפי חוק, אחזקה וניקיון קבועים. האיתור וההתאמה הזאת תסתיים לא יאוחר מערב ראש השנה הקרוב בספטמבר 2019.

ראש המועצה ביקש להעביר את הדיון לבחינה בוועדה לאיכות הסביבה, וקרן דרוקמן אדיב, יו”ר הועדה, נענתה בחיוב.

 


3 תגובות

  1. עושים סוף למחראה בכיכר 1 הגב

    בפארק המשחקים בכיכר 1, גהינום של קקי ושתן על הבטונדה בשיחים.

  2. אליהו רגב הגב

    אם יש 3 חריונים של כלב ,חתול מכסה צרכיו אז יואילו אלו שצורחים בחוסר טעם ליפנות לעובדי המועצה ולבקש ה
    מהם לנקות את החרא. וזאת לאור העובדה שהם לא עושים לנו תושבי הישוב טובה גדולה .הם לוקחים מאיתנו כסף כסף רב . אז יאללה מספיק עם הכמפין המטופש הזה. נקו את החרא ושקט.

  3. עופרה הגב

    קראתי את המסר של אליהו רגב שמבהיר באופן מאד חד שרמת האוכלוסיה בישוב לא מהגבוהות כפי שטעתי לחשוב וכפי שרבים מציגים את הישוב.
    ממש תת רמה.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן