נזקים קשים וכמעט תאונות


בור עמוק בכביש 89 מערב לפני צומת כברי: עשרות מכוניות נתקעו, התפנצ’רו וניזוקו * המשטרה: באחריות נתיבי ישראל. נתיבי ישראל: תוקן מיידית

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-30-at-14.26.29-scaled נזקים קשים וכמעט תאונות
בור עמוק בכביש 89

 

הגשמים הרבים שירדו בגליל המערבי בימים האחרונים גרמו גם לפגיעה ולבורות מסוכנים במספר כבישים. (בנוסף למוות הטרגי בשיטפונות של עומרי מירכא ומאג’ד מסאלמה).

נהגים רבים דיווחו בימים האחרונים על בור גדול על כביש 89 (מערב. לכיוון נהריה) בקטע שבין צומת געתון/יחיעם לצומת כברי, במסלול הימני.

גולן אברג’יל ממעלות, מספר כי הרכב בו נסע חטף זעזוע חזק מאוד, שני גלגלים התפנצ’רו וכן נפגע הג’אנט מעוצמת המכה. לדבריו, עשרות מכוניות נתקעו בבור וניידת משטרה שהיתה במקום לא דאגה לחסום את המסלול המסוכן. לדבריו, נס גדול שלא אירעה במקום תאונה קשה, משום שמכה כל-כך חזקה ופנצ’ר – יכול לגרום בקלות לאיבוד שליטה על הרכב.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-31-at-08.56.04-scaled נזקים קשים וכמעט תאונות
פגיעה קשה בג’אנט – על כביש 89

 

אברג’יל גם הקים קבוצת וטסאפ לנהגים שנפגעו, במטרה לעזור אחד לשני לקבל פיצויים על הנזקים מחברת נתיבי ישראל. הנהגים בקבוצה מדווחים על נזקים קשים למכוניות כמו פגיעה בג’אנטים, במייסבים ובכיוון פרונט – בנוסף על הפנצ’רים הרבים – בסדרי גודל של אלפי שקלים.

https://chat.whatsapp.com/L2uuSghsGMJBpfarvA8rjA

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-30-at-14.26.32-scaled נזקים קשים וכמעט תאונות
גולן אברג’יל: המשטרה היתה במקום, אולם לא חסמה את הנתיב המסוכן

 

מאגף התנועה במשטרת ישראל נמסר כי נושא תחזוקת התשתיות והטיפול בהן נמצא באחריותן הבלעדית של רשויות הדרך. משטרת ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם חברת נתיבי ישראל בטיפול במפגעים בכבישים. בכל אירוע בו מתקבל דיווח אודות מפגע המסכן את הנהגים הוא מתועדף, והניידת מגיעה במיידי למקום ומתבצעות פעולות ראשוניות לשמירה על בטיחות הנהגים עד לטיפול המפגע התשתיתי, כפי שנעשה גם במקרה הזה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-12-31-at-10.26.18-scaled נזקים קשים וכמעט תאונות
עשרות מכוניות נפגעו מבור סמוך לצומת כברי

 

נתיבי ישראל מסרו בתגובה, כי תופעת הבורות, כתוצאה של הגשמים החזקים שמטבע הדברים הם “כוח עליון”. המפגע מטופל כמעט מיידית ע”י פתרון זמני של מילוי ב”אספלט קר” ובהתאם לתנאי מזג האוויר וזמינות החומר. כן נמסר שהבור טופל באופן מיידי.

“באשר לפיצויים – יש נוהל מסודר לדרישת פיצויים. את הבקשה יש להגיש דרך אתר החברה

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן