מתנגדים לטורבינות רוח


ועד פעולה אזורי –  משגב, יאנוח-ג’ת, כסרא-סמיע, לפידות וכפר ורדים –  פועל נגד הקמת הטורבינות בגליל המערבי. מודי סעד ויאסר גדבאן: התנגדות הרשות המקומית ואנשי הדת

 

ועד הפעולה לעצירת טורבינות הרוח בכפר ורדים פרסם לאחרונה דף הסברה בנושא נזקי טורבינות הרוח והסיבות שבגללן יש למנוע את הקמתן בקרבת יישובים. הדף חולק בכל תיבות הדואר של תושבי הכפר.

בימים האחרונים ועדת התכנון המחוזית צפון הפקידה למתן היתר בנייה של ארבע טורבינות של חב’ אנלייט המתוכננות בשטחים החקלאיים בבעלות תושבים מכסרא מדרום לכפר כסרא.

יאסר גדבן,  ראש המועצה המקומית כסרא סמייע פרסם אתמול הודעה לתושבי הכפרים:

תושבי כסרא סמיע שלום.

מבקש לעדכן כי המועצה המקומית ואנשי הדת מתנגדים להקמת טורבינות רוח. זו הזדמנות נוספת לכם תושבים יקרים שחשובה לכם איכות החיים ובריאות הציבור, לנקוט בצעדים דומים. המועצה תעשה הכל על מנת שלא יהיו טורבינות בשטח שיפוטה.

יאסר גדבאן

 

 

כפרניק 444655788866 מתנגדים לטורבינות רוח
בתכנית: שתי טורבינות רוח בסמוך ליאנוח, תפן ולכפר ורדים

 

תכניות נוספות של חברת זודיאק, להקמת שתי טורבינות בין תפן לכפר ורדים ועוד ארבע טורבינות מדרום לכסרא וממזרח ללפידות, נמצאות עדיין בשלבי הגשת מסמכים וייתכן שאף הן יופקדו בידי הוועדה המחוזית בקרוב.

ועד פעולה אזורי פועל נגד הקמת הטורבינות בגליל המערבי. חברים בוועד זה נציגים של יישובי משגב, יאנוח, כסרא סמיע לפידות וכפר ורדים.

שתי הטורבינות שבין תפן לכפר ורדים נמצאות על אדמות חקלאיות שבבעלות תושבי יאנוח. בפגישה של צוות הפעולה עם ראש מועצת יאנוח, הבטיח מודי סעד שהוא פועל כך שלא יוקמו הטורבינות הללו, שקרובות לבתי יאנוח, כפר ורדים ותפן. גם מנהיגי הדת של יאנוח הודיעו השבוע שוב כי יוטל חרם דתי על כל מי שישתף פעולה עם היזמים להקמת טורבינות בשטחי יאנוח.

 

כפרניק 67821007_468978263831091_5395139936422723584_n מתנגדים לטורבינות רוח
הפקדת תכנית לטורבינות רוח בגליל המערבי

 

ועד הפעולה בכפר ורדים נגד הטורבינות החליט להתניע תהליך הכנת התנגדויות שאותן יש להגיש בתוך 60 יום ממועד פרסום ההפקדה. ועד הפעולה בכפר יפרסם בימים הקרובים את המהלכים הנדרשים להכנת ההתנגדויות. אנו פונים לתושבי הכפר שיתמכו במאמצים של הוועד ויתרמו לקידום מהלכי ההתנגדות.

בין היתר יוקם אתר למימון המוני שתושבים יוכלו לתרום בו למען הפעולות הנעשות לדחיית התכניות להקמת טורבינות גדולות על מגרשים ביאנוח, בין כפר ורדים לתפן.

 

לידיה גרינפלד והלל גלזמן בשם ועד הפעולה

 

 

 

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן