משטרה, קהילה ותאונה


הצלחה ליום הפתוח של משטרת ישראל * היערכות לפתיחת שנת הלימודים * תאונה קשה בבית ג’אן

 

ביום הפתוח שקיימה השבוע משטרת ישראל זו השנה השלישית, השתתפו למעלה מ-6000 מבקרים במחוז הצפון בשלושה מתחמים שהוקמו בשיתוף הרשויות המקומיות: נצרת, טמרה וחורפייש.

כפרניק WhatsApp-Image-2018-08-29-at-20.27.05-300x200 משטרה, קהילה ותאונה
צביקה אדלר ביום הפתוח של משטרת ישראל

במתחמים שהוקמו הוצבו עמדות בהם הוצגו אמצעים המשמשים את השוטרים במסגרת תפקידם, ואשר סיפקו הצצה לעולם המורכב ולעשייה הכוללת של שוטרי משטרת ישראל.

השוטרים שלקחו חלק ביום זה, ציינו  את התרגשות הילדים והמבוגרים שעלו על האופנועים, הניידות וכשליטפו את הכלבים והסוסים. ילדים ונערים רבים גם עמדו בתור להצטלם לבושים במדי שוטרים.

המבקרים נהנו מפעילות חווייתית במהלכה הוצגו יכולות יחידות החבלה, כלבנים, פרשים, זיהוי פלילי, סיור, משמר הגבול, אופנועים, כלי-רכב משטרתיים, תצוגות זהירות בדרכים ותצוגה מתוזמנת של המסוק המשטרתי.

 

**

משטרת ישראל-מחוז צפון השלימה היערכותה לקראת פתיחת שנת הלימודים התשע”ח שתחל השנה בתאריכים:

1/9/18 –  בבתי הספר ובגני הילדים בחברה הערבית.

2/9/18 – בבתי הספר ובגני הילדים בחברה היהודית.

במסגרת ההיערכות יתפרסו מאות שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג”ב ומתנדבים  בשיתוף ובתיאום עם מאבטחי מוסדות החינוך והרשויות, במטרה לשמור על הביטחון, הסדר הציבורי, הסדרה והכוונת תנועה על מנת לאפשר את חזרתם הבטוחה של עשרות אלפי תלמידי בתי הספר וילדי הגנים למסגרות השונות.

המשטרה מבקשת מההורים המלווים, לנהוג במשנה זהירות ולהקפיד על עצירה והורדת נוסעים במקומות המיועדים לכך ובצורה בטוחה תוך שימוש בהתקני בטיחות מתאימים ומתן זכות קדימה להולכי הרגל בדרכם למוסדות החינוך.

המשטרה פונה לציבור להישמע להוראות השוטרים, לדווח על כל חפץ /אדם חשוד ולפנות למשטרה במקרה הצורך.

בברכת שנת לימודים מוצלחת ובטוחה

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2018-08-25-at-20.46.44-300x225 משטרה, קהילה ותאונה
תאונת דרכים קשה סמוך לבית ג’אן

תאונות דרכים קטלנית

לפני מספר ימים, בדרך עפר שבין בית ג’אן לעין אל אסד, נהג טרקטורון שנסע לבדו איבד שליטה והתהפך מסיבה שטרם ברורה. מותו של נהג הרכב, בן 34 מראמה, נקבע במקום.

בוחני תאונות דרכים אספו ממצאים בזירת התאונה ופתחו בחקירה.

 

צילומים: דוברות משטרת ישראל


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן