משחק הגמדים שמסעיר ת’כפר


הגמדות רונית וייץ, עינב ויינברגר, הילה יבין, מיה בן שושן, ניבה סולינסקי, ניקי פיקובסקי, קארן זכות, הילה ממן, מורן בר ששת ושני יפת – חושפות ת’סודות

 

כפרניק IMG-20200220-WA0014-scaled משחק הגמדים שמסעיר ת'כפר
הצוות המארגן של כפר הגמדים. צילום: תומס סולינסקי

 

שני יפת

 

נפגשתי היום עם קבוצת הגמדות כדי לשמוע על המשחק שמסעיר את הכפר:

 

– ספרי לי, רונית וייץ, איך הכל התחיל?

התבקשתי, ע”י ליאת בלכר מנהלת המרכז הקהילתי, לרכז את פעילות יום המעשים הטובים בכפר ורדים והחלטתי שהפעילות תהיה בסימן –  “תעביר את זה הלאה”, ושתכלול מעגל אחד של נתינה בין מוסדות החינוך והמוסדות הקהילתיים ומעגל נתינה שני של תושבי הכפר. כאן נולד הרעיון ליצור משחק קהילתי שכולם ייקחו בו חלק.

לאחר מספר בירורים נודע לי כי בעבר התקיים משחק של גמד-ענק בהיקף לא קטן, בו לקחו חלק מספר תושבות הכפר. נפגשתי עם עינב ויינברגר וממנה שמעתי עוד פרטים.

 

– עינב ויינברגר, מאיפה הגיע הרעיון?

לפני כשנה, בפורים, הייתי שותפה בארגון משחק גמד-ענק שנערך בפורום מצומצם של קבוצת בנות, והפלטפורמה של יום המעשים הטובים התלבשה על אותו רעיון לעריכתו אצלנו בכפר עם כל הקהילה על מנת שייווצרו חיבורים בין תושבי הכפר.

 

– הילה יבין, מה המטרה של המשחק?

להגיע לכולם. לקרב בין אנשים, ליצור חיבורים, להרגיש את השייכות לקהילה – להיות חלק, נתינה וקבלה, ליהנות במסגרת של משחק, לעשות משהו שכולם ידברו עליו…

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-11-at-21.48.06-scaled משחק הגמדים שמסעיר ת'כפר

 

– מיה בן שושן, מה בעיניך ייחשב הישג?

שנצליח לגרום להשתתפות של רוב תושבי הכפר במשחק, שישתתפו בו תושבים מכל הגילאים, שתהיה פה תחושה של משהו מרגש שקורה כאן, ליצור  הכרויות באמצעות משחק, הנאה ונתינה.

 

– ניבה סולינסקי, ספרי לי על התהליך שעברתן.

לרעיון הצטרפו בעלי תפקידים מוכשרים ביותר. בתחום הדיגיטל והשיווק: עמית מלכי – גביש פתרונות אינטרנט ומירב לשם גונן. גרפיקה: רויטל לבנטר- הסטודיו לנפלאות העיצוב. צילום: תומס סולינסקי. כתיבה: מורן בר ששת. ועוד בנות מוכשרות ויצירתיות שהנתינה מנחה אותן בהתנהלותן היומיומית. לאחר מספר פגישות של גיבוש המטרות והדרך, תכנון וחלוקה לצוותים יצאנו לדרך.

 

– ניקי פיקובסקי, איך אתן מפיצות את הבשורה?

באמצעות קבוצות הפייסבוק המקומיות שאני וחבריי מנהלים, קבוצות ווטסאפ שכונתיות, ועדי ההורים במוסדות החינוך בהן פעילות חברות הצוות ושיתוף פעולה מלא עם המרכז הקהילתי והמועצה.

 

– הילה ממן, איך משחקים?

כל משפחה שתירשם, תקבל פרטים לגבי משפחה אחרת מהכפר וביום  מעשים הטובים תעביר אליה: עבודת יד, מטעמים או כל דבר צנוע שיעשה טוב על הלב. והכי חשוב- מכתב היכרות משפחתי, המציג אתכם כמשפחה, בני משפחה וכל מה שעולה על דעתכם.

וכמובן, כל משפחה שנרשמת למשחק גם תקבל משלוח, ממי???
זהות השולחים תיחשף ביום שאחרי…

 

– קארן זכות, מה צריך לעשות כדי להשתתף?

להיכנס ללינק ולהירשם…

https://www.digitalworkshop.co.il/gamd/

 

ראיינה וערכה: שני יפת

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-18-at-11.17.46-scaled משחק הגמדים שמסעיר ת'כפר
כפר ורדים – קהילת הגמדים ביום המעשים הטובים

2 תגובות

  1. מה שתחלמי יתגשם | כפרניק הגב

    […] לפירוט נוסף על המיזם […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן