הקטנוע: מפגע או קטנוניות?


אדיר אמסלם, שרית לוי ומועצת כפר ורדים: הקטנוע בחזית הפיצריה איננו מהווה בעיה

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-25-at-13.14.08 הקטנוע: מפגע או קטנוניות?
הקטנוע ברחבת המרכז המסחרי בכפר ורדים

 

 

אחד מתושבי האזור, המרבה לעשות קניות במרכז המסחרי בכפר ורדים, פנה למערכת כפרניק בבקשה לבדוק את חוקיות החניה של הקטנוע של “פיצריה בכפר” ברחבת המרכז המסחרי. לדבריו, הדבר מהווה מפגע בטיחותי, וזאת לאחר שהבחין בזאטוט ש”התנגש” בקטנוע.

לדברי המתלונן, פנה לבעל העסק, להנהלת המרכז המסחרי ולמועצת כפר ורדים – אולם התשובות שקיבל לפניותיו היו חלקיות ובלתי מספקות, ולכן ביקש שנברר את הנושא.

 

בשיחה עם אדיר אמסלם, בעל הפיצריה, נאמר כי איש לא פנה אליו בעניין. הוא ציין כי בשעות הלילה הקטנוע, המשמש לשליחויות, נמצא בתוך העסק ובבוקר מוציאים אותו לחניה האחורית, משם יוצאים המשלוחים. לדבריו, יתכן והקטנוע נמצא זמן קצר בלבד בחזית העסק. בימים גשומים, אכן הקטנוע חונה לעתים בחזית העסק, אבל לא במעבר ואיננו מסכן איש מהעוברים ושבים. הוא לא שמע תלונות על חניית הקטנוע ואיננו רואה בכך מפגע בטיחותי.

בכל מקרה, הבטיח אמסלם כי בתוך המרכז המסחרי לא נוסעים, אלא רק “דוחפים” את הקטנוע.

 

שרית לוי, מנהלת המרכז המסחרי, מסרה כי איננה רואה בעיה שהקטנוע יחנה מספר דקות ברחבת המרכז, ושביקשה את בעלי העסק לצמצם זאת למינימום, כך שכמעט ולא קורה.

 

מהמועצה המקומית כפר ורדים נמסר, כי אכיפת חוקי התנועה והתעבורה איננה בסמכותם, אולם פנו בעבר לבעל העסק בעניין, והובטח שהקטנוע לא ייסע בשטח המקורה של המרכז המסחרי, והתנועה שלו במרכז תהיה בהליכה רגלית תוך כי כדי “דחיפה”.

בכל מקרה, תושבים המזהים עבירות תנועה מוזמנים לפנות למשטרת ישראל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-03-14-at-11.39.05 הקטנוע: מפגע או קטנוניות?
אדיר אמסלם: הקטנוע חונה לזמן קצר

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן