מעשים טובים במעלו”ת ופלילים בכרמיאל


יום המעשים הטובים במשטרה: אימוץ ניצול שואה, דו”חות חיובים לנהגים זהירים ועוד

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-03-at-13.52.18 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל
יום המעשים הטובים במשטרת מעלו”ת

 

 

תחנת משטרת מעלות תרשיחא ערכה מסר אירועים ביום המעשים הטובים:

יחידת השיטור העירוני, בשיתוף פעולה עם עירית מעלות-תרשיחא, אימצה ניצול שואה כבן 80 אשר התגורר בדירה בתנאי מחייה ירודים, ללא תנאים בסיסיים (לרבות דוד שמש, תנור, ביגוד ומזון). האיש גם היה בלבוש מוזנח ובתנאים פיזיים ירודים.

יחידת שיטור עירוני בשיתוף פקחי הרשות ביצעו שיפוץ, צביעה וניקוי יסודי של הדירה. כמו כן השוטרים והפקחים גייסו מכונת כביסה, מקרר, מזון ועוד. מתחנת המשטרה נמסר כי השוטרים ימשיכו ללוות ולאמץ את ניצול השואה תוך הידוק הקשר עם הקהילה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-03-at-13.52.27 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל

 

 

**

במהלך יום המעשים הטובים הגיעו לתחנת משטרת מעלות תרשיחא תלמידי בית ספר יסודי חורפיש והעניקו לשוטרים תשורות ופרחים, כהוקרה על פעילותם למען הקהילה וכחלק מיום המעשים הטובים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-03-at-13.52.22 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל

 

 

**

שוטרי משטרת מעלות-תרשיחא ערכו ביום המעשים הטובים “מבצע תנועה” רחב היקף בו בעיקר העניקו לנהגים זהירים ושומרי דרך “דוחות תנועה חיובים”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-03-at-13.52.26 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל

 

**

בתחנת משגב נרתמו השוטרים לרווחת התושבים בדיר חנא וביצעו ניקיון וצביעת בית הקברות הנוצרי-מוסלמי בכפר. כמו כן חילקו השוטרים יחד עם פקחי העייריה בעראבה תשורות צנועות למאבטחים ולמנהלי בתי הספר והודו להם על עשייתם לאורך כל השנה. בנוסף, חילקו השוטרים יחד עם הנוער המקומי בסחנין ובעראבה תשורות לילדים המטופלים במחלקת האונקולוגיה והילדים בבית חולים רמב”ם.

**

בתחנת כרמיאל צבעו השוטרים את המועדון המשרת את הילדים המתגוררים בכפר הילדים, פעלו לשיפוץ וצביעה במוסד לילדים עם מוגבלויות בעיר, בית הספר “השחר” שבעיר ובביתו של השוטר הילאל בדר ז”ל ששירת בתחנת כרמיאל. השוטרים גם בקרו בבית ג’אן ועסקו ביצירת סבונים וחלוקתם לנזקקים ולקשישי הכפר. בראמה חולקו עצי ריח יחד עם מנשרים לנהיגה בטוחה וזהירה.

**

בתחנת מג’דל אל כרום נרתמו השוטרים לשפץ ולרהט את ביתם של משפחה קשת יום במג’ד אל-כרום. בדיר אל אסד שיפצו השוטרים את בית הקשיש. בוחני התנועה הסבירו לילדי גן חובה על החשיבות בזהירות בדרכים.

**

 

ולא רק מעשים טובים:

 

השבוע אירע באזור התעשיה בכרמיאל פיצוץ בכלי רכב חונה. שוטרים הוזעקו למקום ובשיתוף חבלני משטרה אספו ממצאים. מחקירה ראשונית הוברר שהפיצוץ אירע ממטען שהוטמן ברכבה של אישה (63). הרקע לאירוע עדיין אינו ברור, החקירה הועברה ליחידה המרכזית ובשלב זה נבדקים מספר כיווני חקירה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-02-at-12.04.40 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל
פיצוץ ברכב באזור תעשיה כרמיאל

 

 

**

לפני כשבוע התקבלה במשטרת ישראל תלונה על ניקוב צמיגים ברכב שנמצא בחניון ציבורי בעיר כרמיאל.

במסגרת החקירה עלה כי לארבעה כלי רכב נוספים בעיר נגרם נזק דומה.

לאחר פעילות חקירתית זריזה ומאומצת נעצר חשוד (27 , מג’ד אל כרום) אשר הודה בחלק מהאירועים. בית משפט השלום בעכו האריך מעצר החשוד עד לתאריך 4.4.19.

 

**

במסגרת פעילות יזומה של משטרת ישראל בכרמיאל כנגד עסק שבו התנהלו הימורים לא חוקיים, חשפו השוטרים את העסק שהתנהל במסווה של בית קפה אינטרנט.

בפעילות נעצר חשוד (40, כרמיאל) בניהול המקום. במקום נצפו גם שני מהמרים שעוכבו אף הם לחקירה ובסיומה שוחררו. נתפס ציוד רב: 8 כוננים, 10 מסכי מחשב, 10 מקלדות, 5 מצלמות אבטחה, DVR, וכ-5000 ש”ח.

החשוד בניהול המקום המשמש להימורים הובא לבימ”ש שלום עכו ושוחרר בתנאים מגבילים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-03-at-14.36.51 מעשים טובים במעלו"ת ופלילים בכרמיאל

 

צילומים: משטרת ישראל

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן