מנכ”ל חדש לעיריית מעלות תרשיחא


אל”מ (מיל.) אמנון אשל אסולין מחליף את עמית לוין כמנכ”ל העירייה * תחלופה גבוהה במשרות הבכירות וחוסר שקיפות במידע

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-26-at-15.28.48-scaled מנכ"ל חדש לעיריית מעלות תרשיחא
אל”מ אמנון אשל אסולין, מנכ”ל עיריית מעלות-תרשיחא. צילום: ארכיון פרטי

 

עיריית מעלות-תרשיחא הודיעה היום כי המנכ”ל הבא של העירייה יהיה אל”מ (במיל.) אמנון אשל אסולין, מי שכיהן כמפקד חטיבה 7 במלחמת לבנון השניה (2006). ועדת כשירות קבעה כי אשל אסולין נמצא מתאים לתפקיד וההחלטה אושרה על ידי ראש העיר ארקדי פומרנץ.

אשל אסולין (54 ), ביצע תפקידי פיקוד ומטה בכיר בצה”ל. עם סיום תפקידו כמפקד חטיבה 7, מונה בקייץ 2007 לסגן מפקד המרכז הלאומי לאימונים ביבשה (מל”י) ושירת בתפקיד עד שנת 2009. בהמשך שימש כקצין אג”ם של הגיס הצפוני עד לשחרורו במאי 2013.

לאחר פרישתו מצה”ל שימש 5 שנים כמנכ”ל עיריית חצור הגלילית, שם הוביל פרויקטים במאות מיליוני שקלים והיה אחראי לשינויים ארגוניים וניהוליים רבים.

בבחירות המקומיות 2014 התמודד אשל אסולין על ראשות העיר קריית טבעון מטעם מפלגת יש עתיד, ולא נבחר.

אשל אסולין יחליף בתפקידו את המנכ”ל היוצא עמית לוין, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהתפקיד, וזאת לאחר כשנה וחצי בלבד. בשבועות הקרובים יעבור אשל-אסולין חפיפה מסודרת מול לוין עד שייכנס באופן רשמי לתפקידו.

ראש העיר ארקדי פומרנץ: “אמנון אשל אסולין הוא איש מקצוע בעל ניסיון ניהולי רב, לרבות בתחומי העשייה המוניציפלי. אני סמוך ובטוח שידע להוביל את העירייה בשנים הבאות. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות מכל הלב לעמית לוין המנכ”ל הפורש, אנו נפרדים מאיש יקר שהפך לחבר והוביל בעירייה תכניות ותהליכים חשובים שטרם נראו בעיר”.

 

בהצלחה!!!

 

**

 

 

כפרניק 555543567777 מנכ"ל חדש לעיריית מעלות תרשיחא
עמית לוין מסיים תפקידו בעיריית מעלות תרשיחא

 

יש לציין כי תקופת כהונתו של ארקדי פומרנץ  מאופיינת בתחלופה גבוהה במשרות בכירות בעיריית מעלות-תרשיחא, וכן בחוסר שקיפות בפעילות העירייה: ראו כתבה המסכמת שנה לכהונתו.

זאת ועוד, לנוכח התחלופה הגבוהה, זה זמן רב שמערכת כפרניק מנסה לקבל פרטים על התפקידים החדשים בעירייה – אולם נתקלת בקיר אטום, הכולל גם התנהלות בלתי מקצועית של “חרמות”  (כתבה על הפועל מעלות ללא תגובה… ) וגסות רוח מצידה של הילה מלמד, דוברת העירייה – גם היא אחד המינויים החדשים, יחסית.

כמו משרות אחרות, גם תפקיד הדוברות עבר בשנה וחצי האחרונות תהפוכות רבות: בתחילת כהונתו של פומרנץ המשיכה מירי אליהו לשמש כדוברת. לאחר מכן הוחלפה על-יד ערן שור שסיים לאחר מספר חודשים – והוחלף כאמור על-ידי הילה מלמד.

בראיון עמו בתחילת הקדנציה, הבטיח פומרנץ לפעול בשקיפות. 

כרגע זה איננו המצב, אבל אף פעם לא מאוחר מדי.

 

 


תגובה אחת

  1. תושבת ותיקה הגב

    מזכיר לי את …….

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן