מטה אשר: הלימודים כסדרם


קורונה בכברי: גבר בשנות ה-40 לחייו נשוי + 3, תושב ההרחבה נמצא חולה * היה בנהריה, אבו סנאן וקריית אתא * כל מוסדות החינוך במטה אשר עובדים כרגיל

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-02-29-at-20.12.13-scaled מטה אשר: הלימודים כסדרם
קיבוץ כברי. צילום יעל שביט דוברות מטה אשר

 

גבר, בשנות הארבעים לחייו, תושב ההרחבה בכברי, אובחן כחולה בקורונה, וזאת לאחר שחזר מאיטליה לפני כשבוע. הגבר, נשוי + שלושה בנים (בגילאי 13, 9, ו-5), הועבר לטיפול בתל השומר.

ממועצה אזורית מטה אשר נמסר היום (שבת 29/2/20), כי בעקבות מקרה הקורונה שאובחן אמש בקיבוץ כברי, קיימה הנהלת המועצה בשיתוף הנהלת קיבוץ, הערכת מצב לקראת תחילת שבוע הלימודים מחר (ראשון  1.3.2020).

ראש המועצה, משה דוידוביץ, נמצא בקשר ישיר ורצוף עם ד”ר מיכל כהן-דר, רופאת מחוז צפון במשרד הבריאות, האמונה על הנושא. בהתאם להנחיית משרד הבריאות יצאה הודעה לכלל יישובי המועצה כי הלימודים בכלל מוסדות החינוך במטה אשר, לרבות בכברי, יתקיימו מחר כסדרם.

מועצת מטה אשר תמשיך לקיים הערכות מצב עם הגורמים הרלוונטיים ותפעל על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך. ככל שיהיו עדכונים נוספים, אלה יועברו בהקדם. התושבים מוזמנים לפנות בכל שאלה  למוקד המועצה 3109*

יש לציין כי כמה עשרות תלמידים מכפר ורדים לומדים בתיכון אזורי מנור-כברי.

**

כן התפרסמו כבר אתמול (שישי) רשימת המקומות שבהם שהה תושב קיבוץ כברי שחזר מאיטליה והתגלה מוקדם יותר כחולה בנגיף הקורונה. בתחילה חשבו  כי נכנס לבידוד בביתו והיה בקשר רק עם אשתו וילדיו, אלא שעל פי תחקיר משרד הבריאות הוא ביקר במקומות נוספים בימים הראשונים לחזרתו לארץ בטיסת אליטליה AZ810, שהמריאה מאיטליה ב-21 בפברואר ונחתה בישראל בשבת, 22 בפברואר, בשעה 3:00:

סניף ארומה ובית הפנקייק בתחנת דלק פז על כביש החוף, סמוך למחלף ינאי, בשעה 6:30 בשבת ולמשך 30 דקות.

בשבת בבוקר (22/2/20), בין השעות 11:00 ל-13:00, היה בחנות בחנות החשמל של סעיד מלחם באבו סנאן ובחנות הנעליים מחסני זול ספורט בקריית אתא.

ביום ראשון, 23 בפברואר, בשעות 12:00-11:30, ביקר במסעדת הפרלמנט ובתחנת הדלק פז ברחוב גדוד 21 בנהריה.

ממשרד הבריאות נמסר כי כל מי שהיה בטיסה וכן בזמן ובמקומות שצוינו למשך 15 דקות או יותר, נדרש להיכנס באופן מידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות  5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים סמפוטמים של חום, שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד מד”א 101 כדי לברר צורך בבדיקת הנגיף.

 


תגובה אחת

  1. קורונה בגילון | כפרניק הגב

    […] ידיעה קודמת על קורונה בכברי […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן