מחפשים עתיד? יש במעלות!


מכללת עתיד מעלות: הנדסאי חשמל, מכשור ובקרה, מכונות, בניין, מכשור רפואי, תעשיה וניהול ועוד עם80% מימון לחיילים משוחררים * יש גם קורסים ומכינה

 

כפרניק 186A9172-scaled מחפשים עתיד? יש במעלות!
המוסמכים הטריים של עתיד מעלות עם שמוליק אנקרי מנכ”ל המכללה

 

שנת 2020 יצאה לדרך זה עתה – ובמכללת עתיד מעלות נערכים להגדלת הפעילות. רשת עתיד מכללות היא רשת ארצית ותיקה, שפרושה בכל רחבי הארץ, ובכל שנה לומדים בה אלפי סטודנטים.

סניף הרשת במעלות פעיל כבר שנים רבות – והכשיר אלפי בוגרים שהשתלבו במקצועות מגוונים בשוק התעסוקה. מכללת עתיד מעלות מציעה קורסים ברמות שונות – החל מלימודי תעודה, ועד להכשרת הנדסאים. במכללה סדנאות משוכללות ומרצים מנוסים שמגיעים מהשטח.

במהלך השנה ייפתחו מסלולי לימוד רבים להנדסאים במגוון רחב של מקצועות כמו חשמל, מכשור ובקרה, מכונות עם התמחות ביצור, בניין, מכשור רפואי,  תעשיה וניהול עם התמחות בלוגיסטיקה ועוד. בנוסף, פועלת במכללה מכינה, המאפשרת גם למי שלא עומד בתנאי הקבלה למסלול הנדסאים, להשלים את לימודיו ולהמשיך למסלול היוקרתי.

 

כפרניק 186A9014-scaled מחפשים עתיד? יש במעלות!
שמוליק אנקרי, מנכ”ל עתיד מעלות

 

שמוליק אנקרי, מנכ”ל מכללת עתיד מעלות, מסר כי המכללה מציעה גם מגוון קורסים בפיקוח משרד העבודה והרווחה כמו חשב שכר בכיר, הנהלת חשבונות 1+2, ניהול הבטחת איכות,  ניהול מחסן ממוחשב, CNC, ריתוך כל הסוגים, קריאת שרטוט ומדידות, שרברבות תברואתית (אינסטלציה), יישומי מחשב (מיקרוסופט), מזכירות רפואית, חשמלאי מוסמך, בקרים מתוכנתים, התקנת ותיקון מזגנים, מערכת קירור ביתית, חשמל ומיזוג אוויר לרכב ומכונאי אופנועים – אופנוטרוניקה.

המכללה מציעה מגוון מסלולי מימון לסטודנטים, כולל מלגות. חיילים משוחררים מקבלים 80% מימון לשכר לימוד במסלול הנדסאים. בנוסף, נערכים גם קורסים במימון מלא של  המדינה, כגון קורס חשמל מעשי תלת –פאזי וקורס מטפלות סוג 1 וסוג 2.

מוזמנים להתקשר, לבקר, להתרשם ולהירשם.

לפרטים:  04-997303   אתי/נעמי.

 

(כתבה שיווקית)

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן