מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים


אשכול גליל מערבי במגוון העובדים: אורי פרידלנד, טל כהן, ארז אליאס, יעל רון, רימא עבד, וופא טאפש ועדי אוזדובה * קול קורא לתיירנים

 

כפרניק 8879900-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים
מימין: אורי פרידלנד, מנהל מחלקת פיתוח חברתי ואייל שמואלי, ראש מ.מ. כפר ורדים

 

בשבוע שעבר השתתף צוות אשכול גליל מערבי בקמפיין רשתות חברתיות לכבוד “יום הגיוון הבינלאומי”, שנערך ביוזמת נציבות שירות המדינה ובמטרה להעלות את מודעות הציבור לחשיבות נושא הגיוון התעסוקתי בישראל.

 בקמפיין, תחת ההאשטאג #מגוון_יותר – השתתפו בכירים, עובדי ממשלה, חברות גדולות במשק הישראלי ובניהם אשכול רשויות גליל מערבי. הם הצטלמו כשהם מחזיקים שלט בו כתוב: מגוון יותר ___ יותר, כאשר את המילה החסרה המאתגר צריך להשלים.

 

כפרניק 8890002-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים
ארז אליאס, מנהל מחלקת איכות סביבה

 

באשכול האוכלוסייה מגוונת; דרוזים, יהודים, מוסלמים ונוצרים גרים זה לצד זה בשיתוף ואחווה. והמגוון של עובדי צוות האשכול מייצג את האוכלוסייה בגליל המערבי.

 

כפרניק 884355567-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים
מימין: וופא טאפש ועדי אוזדובה, מהמחלקה לפיתוח כלכלי באשכול

 

בפוסטים שפורסמו במדיות החברתיות של האשכול, הצוות צולם עם שלטים בנוסחים שונים של כיתוב: “מגוון יותר, צודק יותר, מחייכים יותר, רגיש יותר, מפתח יותר ומעניין יותר”. כשהם מאתגרים בפוסטים השונים את הרשויות באשכול ומחוצה לו, כמו גם אשכולות נוספים, משרדי ממשלה ועוד.

 

 

כפרניק 889000-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים
מימין: יעל רון, מנכ”לית האשכול ורימא עבד מנהלת הלשכה.

 

יעל רון, מנכ”לית האשכול: “האינטרס המשותף של האוכלוסייה והגופים השונים ייצר קמפיין עם תזמון ומסר משמעותי לימים אלו שלאחר מגפת הקורונה. כולם יחד – העובדים, המעסיקים וכל החברה הישראלית התגייסו ביום זה למטרה חשובה שכזאת. חלק מזכותנו כאזרחי מדינה ישראל הוא להתפרנס בכבוד, וגיוון תעסוקתי הינו המענה הנכון לאוכלוסייה המגוונת במדינת ישראל. אני סבורה שגיוון רחב לעובדים יביא לתוצאות טובות של יצירתיות ופתיחות לשינויים לעובדים ולמעסיקים”.

 

כפרניק 8890021-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים
טל כהן, מנהל אגף לתכנון, אסטרטגיה וחדשנות

 

צילום: אשכול גליל מערבי.

 

**

 

כפרניק 885467-scaled מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים

 

צוות אשכול רשויות גליל מערבי מקים בימים אלו את מערך פיתוח התיירות בגליל המערבי, לצד מגפת הקורונה. השבוע יצא “קול קורא” המזמין את העסקים ברשויות האשכול להשתתף בקמפיין התיירות

בצל המשברים הרבים שהגיעו עם נגיף הקורונה, ענף התיירות הוא הראשון להיפגע והאחרון להתאושש – ולכן צוות התיירות באשכול שם לפניו כמטרה חשובה את פיתוח הגליל המערבי כמותג תיירות ישראלי מוביל.

מטרת האשכול היא להנגיש ולקדם את האזור על כל תחומיו; קידום ענף הלינה, מוקדי הבילוי, הקולינריה המקומית, אתרי הביקור והפקת אירועים ופסטיבלים באירועי השנה הקבועים. וכל זאת בשמירה על התו הסגול למען ביטחונם של התיירים, העסקים והתושבים.

הגליל המערבי הינו אחד האזורים הגאוגרפים המרהיבים במדינת ישראל. בין המרחבים הפתוחים ולצד חופי הרחצה, הטיילת ונחל הגעתון קיימים סוגי אטרקציות נוספים וייחודים שלא כל תושבי מדינת ישראל חשופים ומודעים להם. קניון אכזיב, המרינה, בתי המלון והלינה הכפרית, הקולינריה, יצרני הבוטיק, ועוד מגוון רחב של פעילויות המעניקות חוויות שונות ומגוונות לתיירים.

האתרים והאטרקציות השונות מותאמים לכלל סוגי האוכלוסיות. לזוגות, למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, וחופשות למשפחות רב-דוריות. לכן קמפיין התיירות מזמין את כל תושבי המדינה להגיע לגליל המערבי ולהיחשף לכל הטוב הקיים כאן.

יעל רון, מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי: “משברי הקורונה פגעו קשות בענף התיירות ואנו באשכול עושים את מלוא המאמצים על מנת לחשוף את הגליל המערבי לכל תושבי ישראל, ובכך לתת לענק התיירות חיים בחודשי הקיץ המאתגרים בשל מגפת הקורונה. אנו מזמינים את כל העסקים ברשויות האשכול לקחת חלק בקמפיין התיירות, לעזור להקים ולפתח את ענף התיירות בגליל המערבי”.

 

לצירוף העסק שלכם לקמפיין התיירות מוזמנים להיכנס לאתר ולהירשם.

https://we-galilee.com/register/

*מופנה לעסקים בגליל המערבי בלבד.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן