מה נסגר עם הפועל מעלות?


איריס וקנין, יו”ר הקבוצה: קיצוץ תקציבי שמהווה מכת מוות * מחפשים ספונסרים ופתרונות אזוריים

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-24-at-13.41.14-scaled מה נסגר עם הפועל מעלות?
איריס וקנין (שניה מימין): מכת מוות להפועל מעלות בכדורסל

 

קבוצת הפועל מעלות בכדורסל הביאה כבוד רב לתושבי מעלות-תרשיחא והגליל המערבי: לפני 4 שנים העפילה לליגה ארצית צפון והוכיחה שגם עיר קטנה בפרפריה יכולה להיות על המפה הספורטיבית הארצית, כולל הופעה בחצי גמר הפלייאוף.

אלא שלדברי איריס וקנין, תושבת כפר ורדים ויו”ר הפעול מעלות (וגם חברת הנהלת איגוד הכדורסל), קיימת בעיה תקציבית  לפתיחת עונת המשחקים 20/21.

לדבריה, בפנייה לעירייה ולעמותת הספורט התקבלה תשובה שתקציב הקבוצה לשנה הקרובה יקוזז משמעותית. “קיזוז זה מהווה מכת מוות לקיומה של הקבוצה”, אמרת וקנין. “במצב הנוכחי יהיה קשה ביותר לפתוח את העונה. חבל מאוד שקבוצה שהפכה לחלק מהקהילה, עם הישגים מכובדים והיתה לבית לשחקנים צעירים ממועדונים בכל אזור הצפון, ושהתבססה בליגה הארצית – תחדל להתקיים. האיגוד, השחקנים וההנהלה ביחד עם האוהדים מקווים ומייחלים לפתרון שיעמיד את הקבוצה במרכז פעילות הספורט במעלות-תרשיחא”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-24-at-13.50.44-scaled מה נסגר עם הפועל מעלות?

 

לדברי וקנין, עמותת הספורט העירונית מעדיפה להשקיע ולהתמקד בקבוצות הצעירות. ובענף הכדורגל ששם יש יותר תושבי מעלות צעירים.

וקנין גם הוסיפה, כי מנסה למצוא פתרונות יצירתיים כמו התארגנות אזורית דרך אשכול רשויות גליל מערבי וגורמים אחרים, וכן בחיפוש ספונסרים לקבוצה. היא גם קוראת לשחקנים להבין את המצב החדש שנוצר ולהוריד את דרישות השכר שלהם.

למרות פנייתנו, לא נמסרה תגובת דוברת עיריית מעלות-תרשיחא.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-24-at-13.52.28-scaled מה נסגר עם הפועל מעלות?

 

 

מוטי בן דוד, חבר מליאת עיריית מעלות-תרשיחא, שהחזיק בעבר את תיק התרבות והספורט, ביקש למסור:

חינוך, תרבות הפנאי והספורט העירוני הינם עוגן חינוכי משמעותי להעצמת ולהקניית ערכים לילדים ולנוער בעירנו. לצערי עוד מוסד ספורט מצליח הולך להיסגר. החלטה לצמצם תקציבים להפועל מעלות בכדורסל שהינה קבוצה בליגה ארצית ומביאה כבוד רב לעירנו הינה החלטה לסגור את כל ענף הכדורסל בעיר. הילדים יתאמנו על בסיס חוג ללא שאיפות וללא הישגים, כך שכל המאמץ וההישגיות בעיר שהיו כל השנים יורדים לטמיון. כאשר כיהנתי כמחזיק תיקי התרבות והספורט עשיתי הכל על מנת שתהיה הצלחה ושגשוג מגיל ילדים ועד בוגרים. בצעירותי הייתי אחד השחקנים שהיו שותפים לעלייה הראשונה איי פעם של הפועל מעלות בכדורסל מליגה ב׳ לליגה א׳ וצורם לי שעקב ניהול כושל וחוסר יכולת ניהול דברים חשובים ומשמעותיים בעיר נסגרים זה אחר זה ולדור הצעיר שלנו אין לאן לשאוף.

 

 


תגובה אחת

  1. מנכ"ל חדש לעיריית מעלות תרשיחא | כפרניק הגב

    […] אטום, הכולל גם התנהלות בלתי מקצועית של “חרמות”  (כתבה על הפועל מעלות ללא תגובה… ) וגסות רוח מצידה של הילה מלמד, דוברת העירייה – גם […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן