כשלוי פגש את ברהום


מנכ”ל משרד הבריאות בביקור במרכז הרפואי לגליל בנהריה * טכנאי נפצע בינוני בכפר ורדים

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-08-06-at-14.41.33-scaled כשלוי פגש את ברהום
ד”ר ברהום ופרופסור לוי. צילום אלי כהן

 

פרופ׳ חזי לוי, מנכ״ל משרד הבריאות, ערך היום סיור בצפון הארץ ובין היתר ביקר במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

פרופ׳ לוי אמר בביקורו כי חייבים לתת רפואה שוויונית, מתקדמת, חומלת ומצילת חיים. בהתייחסו לתקציב, אמר כי משרדו עוסק בכך רבות וברור שהחוסן התקציבי של בתי החולים חשוב מאוד לבניית היכולות להתמודד עם הקורונה והחורף המתקרב. פרופ’ לוי שיבח את ההתקדמות וההתפתחות של המרכז הרפואי.

מנהל המרכז הרפואי לגליל, ד”ר מסעד ברהום, אמר כי הוא חש גאווה והתרגשות רבה לארח את מנכ”ל משרד הבריאות, אותו הוא מכיר מזה שנים:  “אתה אדם שמחבק ותופס נפח, אך לא על חשבון אחרים. אנו מרגישים את רוח המפקד השקטה, עם המון הקשבה, רגישות, אנושיות ובעיקר רצון לסייע לנו בתקופה לא פשוטה. בשם ההנהלה וצוות העובדים, אני רוצה לומר לך תודה ומאחל לך המשך הצלחה בדרכך החשובה”.

כמו כן הדגיש ד”ר ברהום, כי בשנים האחרונות מורגשת מהפכה בריאותית אמיתית במרכז הרפואי, עם פתיחתן של מחלקות ויחידות רבות חדשות, הרבה בזכות הסיוע המאסיבי של משרד הבריאות.

**

היום (חמישי 6/8/20) בשעות הצהרים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב אשר על פועל שנפל מגובה של כ-4 מטרים במהלך עבודה בבית בכפר ורדים. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח נהריה טכנאי בן 38 (משפרעם) במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן