כרטיס אדום לבן נעים ובן דוד


ארקדי פומרנץ: שני סגני, שמעון בן נעים ומוטי בן דוד, איבדו את אמוני ויסיימו תפקידם * הרקע: הצבעת הסגנים נגד תוספת שכר ליועצת המשפטית לעירייה

 

 

כפרניק 09098888 כרטיס אדום לבן נעים ובן דוד
אחרי הניצחון הגדול, פומרנץ עם בן נעים, נחלה ובן דוד

 

השבוע אירע זעזוע פוליטי בעיריית מעלות-תרשיחא כאשר במהלך ישיבת מילאת המועצה הצביעו שני סגנים, שמעון בן נעים (בשכר. גם מ”מ) ומוטי בן דוד (סגן בתואר, ללא שכר), כנגד בקשתו של ראש העיר ארקדי פומרנץ להעלות את שכרה של היועצת המשפטית אורית טואף. גם שמעון ביטון, חבר הקואליציה מסיעתו של בן נעים, התנגד להצעת ראש העיר – כך שלמעשה 3 חברי קואליציה, הצטרפו לאופוזיציה בהתנגדות להעלאת השכר.

 

כפרניק 201812102 כרטיס אדום לבן נעים ובן דוד
השבעת מועצת עיריית מעלות תרשיחא לפני חודשים ספורים

 

ממקורבי פומרנץ נמסר שהעלאת השכר היתה הכרחית ובמסגרת תיקון עיוותים היסטוריים וכי בהנהלת העירייה הושגה הסכמה על הנושא (להוציא את בן נעים שלא השתתף בהנהלה בשל מחלה).

עוד ציינו המקורבים, כי פומרנץ לא הופתע, משום שזה זמן רב הרגיש כי שני סגניו מנסים לסנדל אותו בכל מיני החלטות, וזאת למרות הסמכויות הרבות שהאציל וליד החופשית שנתן.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-18-at-16.19.36 כרטיס אדום לבן נעים ובן דוד
ארקדי פומרנץ לשמעון בן נעים: איבדתי את אמוני בך

 

“לכבוד מר שמעון בן נעים”, כתב פומרנץ לממלא מקומו לשעבר. “הנדון: נטילת סמכויות שהואצלו לך כמ”מ וסגן.

“הרייני להודיעך כי החל ממועד מסירת מכתבי זה אליך, ישללו ממך לאלתר כל הסמכויות והתפקידים שהואצלו לך על ידי כסגן ומ”מ. עם הצטרפותך לקואליציה, אצלתי לך מסמכויותי לרבות בנושאי כספים, רווחה ושירותי דת. מאחר ופעלת בניגוד להסכם הקואליציוני, בחרת להצביע נגד הצעת החלטה שהובאה לדיון במליאת העיר, והכל תוך חתירה תחת סמכותי כראש העיר, איבדתי את אמוני בך”.  כמובן שבמסגרת זו יפסיק בן נעים לקבל שכר מהעירייה.

מכתב דומה קיבל גם מוטי בן דוד, שהחזיק בתיק התרבות והספורט בעירייה.

 

בן דוד פרסם בדף הפייסבוק שלו כי השלושה (בן נעים, ביטון ובן דוד) הצביעו נגד העלאת שכר של עשרות אלפי שקלים מכספי המיסים משום שהעירייה מצוייה במצב כלכלי קשה וברצונם להיות שומרי הסף לכספי התושבים.

“אני רוצה להודיע בצורה ברורה כי קיבלתי את המינויים פה אחד ממועצת העיר ורק מועצת העיר רשאית לשנות החלטה זו. אין לראש העיר את הסמכות לבצע מהלך זה ללא אישור המועצה. אני שליח ציבור ואמשיך לפעול כסגן ראש העיר עם כל הסמכויות על מנת לשרת אתכם תושבים יקרים”, כתב בן דוד.

 

כפרניק 57421994_3148721351820735_2386126788473389056_n כרטיס אדום לבן נעים ובן דוד
ארקדי פומרנץ נוטל את סמכויות מוטי בן דוד

 


2 תגובות

  1. קואליציה מחודשת במעלות-תרשיחא | כפרניק הגב

    […] (נץ), חתמו השבוע על הסכם קואליציוני חדש – וזאת לאחר שלפני חודשיים התפרקה בסערה השותפות שהחלה כבר במערכת הבחירות והמשיכה לאחר כינון מועצת […]

  2. בן נעים וביטון פרשו מהקואליציה | כפרניק הגב

    […] ארכיון: פומרנץ מפטר את מוטי בן דוד ושמעון בן נעים […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן