מועצה אזורית מטה אשר פרסמה השבוע, כי אושר פרויקט של הרחבת כביש 70 לדו מסלולי (שני נתיבים לכל כוון) בקטע מצומת כברי ועד הפניה לכליל/ינוח-ג’ת. כמו כן בצומת הכניסה לקיבוץ כברי יוצב רמזור.

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר:
“לאחר שנים של לחץ אינטנסיבי מצדי ומצד גורמים במועצה אזורית מטה אשר שמחתי עד מאד לקבל הבוקר את הבשורה כי אושר לביצוע פרויקט של הרחבת כביש 70 לדו מסלולי שני נתיבים לכל כוון בקטע כליל – כברי ועד צומת הכניסה לקיבוץ כברי כצומת מרומזר.
“כולי תקווה כי סלילת הכביש שכה חיכינו לו תביא קץ לתאונות רבות וקיפוח חיים שהתרחשו בכביש הדמים הזה. הרחבת המסלולים בקטע הכביש החשוב כל כך העובר בצומת שייח דנון, נתיב השיירה, כליל וקיבוץ כברי היא בשורה שחיכינו לה הרבה זמן והדירה שינה מעיני”.
הלל גלזמן, תושב כפר ורדים, ביקש למסור:
להלן עדכון על מכתבי לרשויות המדינה לגבי צומת הכניסה לכפר ורדים: כ-4 חודשים אחרי ששלחתי את המכתב (בספטמבר 2022) הנוגע לסכנה בצומת הכניסה לכפר ורדים, קיבלתי את תשובת חברת נתיבי ישראל.

התשובה מנמקת לשיטתם מדוע צומת כפר ורדים אינו עומד בקריטריונים להסדרתו בכיכר או רמזורים. מסקנת הרשויות שהצומת לא מסוכנת איננה עומדת לדעתי במבחן המציאות כפי שאנו תושבי הכפר חווים יום יום בעוברנו בצומת.


לא נותר לנו אלא לקוות שהתכניות להרחבת נתיבי ההשתלבות יבוצעו בהקדם ושיהיה בכך להפחית משהו ממסוכנות הצומת הגבוהה …
ולמרות תשובתו הלועגת של טוביה למכתבי, ככר האורנים אינה משרתת כמעט כלל את היוצאים בצומת הכפר, ולכן לדעתי גם אחרי ההסדרה הקרובה נדרשת הסדרת ככר בהקדם. הכתובת האדומה על הקיר!!
למי שלא קראו את מכתבי הוא בלינק ובתוכו הסרטון שמראה את המסוכנות הגדולה בצומת.
תגובה אחת
השארת תגובה
חברת נתיבי ישראל נותנת עדיפות ליישובים נידחים ביהודה ושומרון על פני הגליל