כבוד לסגן רוני לביא מכפר ורדים


בין מצטייני הנשיא: גם סמל דוד ג’ו לוצאטי מחרשים וסמל ח’אלד סוילאת מאבו סנאן

 

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-05-09-at-05.25.14 כבוד לסגן רוני לביא מכפר ורדים
סגן רוני לביא מכפר ורדים

 

 

ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, בין 120 קצינים וחיילים מצטייני נשיא המדינה גם סגן רוני לביא, תושבת כפר ורדים המשרתת כקצינת חינוך בחטיבת האש.

רוני, בת 21, התגייסה במרץ 2017 לקורס חינוך ושובצה בסופו בגדוד רומח. לאחר מספר חודשים יצאה לקורס קצינים ושובצה כקצינה בחטיבת האש.

במסגרת תפקידה כמש”קית חינוך, שירתה גם בגדוד השריון 75, בו שירת גיא לוי, בן הכפר שנפל בצוק איתן.

רוני לביא, בתם הצעירה של עירית ואילן לביא (ולה שתי אחריות בוגרות: ענבר ומורן לביא), גדלה והתחנכה כמעט בכל מערכות החינוך בכפר ורדים: יסודי בקשת, חטיבת ביניים באמירים ותיכן בבית ספר תפן במגמות ביולוגיה ותאטרון. כן היתה פעילה בצופים בשבט עופר, כולל הדרכה ולמדה בבית הספר למחול.

לאחר התיכון היתה רוני לביא במכינת קול-עמי ברמת הדסה שבטבעון. זו מכינה של הסוכנות היהודית, משותפת לצעירים ישראלים וצעירים יהודיים, בעיקר מאוסטרליה וצפון אמריקה.

בהודעת דובר צה”ל נמסר כי בשירותה הצבאי, רוני בוגרת מסלול ההכשרה של חיל החינוך והנוער. היא מבצעת את תפקידה במסירות וביסודיות תוך דאגה לפרט; מביאה את יכולותיה האישיות, חונכת, מלמדת ומטמיעה את ערכי החינוך וההשכלה לפקודיה. היא ערכית, חברותית, אחראית וזוכה להערכה מצד מפקדיה ועמיתיה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה.

לדברי רוני, התבגרותה בכפר ורדים היתה מאוד משמעותית עבורה לעיצוב ולבניין אישיותה. היא מאחלת לילדים ולנוער לעבר גם הם את החוויות המעצבות שהיו לה בכפר.

 

**

 

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-05-09-at-20.16.27 כבוד לסגן רוני לביא מכפר ורדים
סמל דוד לוצאטי מחרשים

 

סמל דוד ג’ו לוצאטי, תושב חרשים שבמשגב, נבחר גם הוא למצטיין הנשיא.

דוד משרת כסמל מחלקה בגדוד “בזלת”, חטיבת הנח”ל.

באוגוסט 2017 התגייס כחלק ממסלול בני גרעינים, עבר טירונות וסיים את מסלול ההכשרה. לאחר מכן יצא לקורס מפקדי כיתות ופיקד על בני המחזור שלו. ובהמשך עבר לבסיס האימונים החטיבתי.

“דוד הינו לוחם מוביל ברמתו הערכית והחברתית, משקיע רבות בכל משימה ומציב לעצמו רף מקצועי גבוה. מאיר פנים ומיטיב עם חבריו ליחידה. שירותו מתאפיין בדאגה לפרט וירידה לפרטים. בנוסף, משרה אווירה טובה ונעימה על הסובבים אותו ומהווה דוגמא ומופת. אי לכך, נבחר להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה”.

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-05-09-at-19.49.531 כבוד לסגן רוני לביא מכפר ורדים
סמל ח’אלד סוילאת מאבו סנאן

 

סמל ח’אלד סוילאת, תושב אבו סנאן שבגליל המערבי, המשרת כלוחם ביחידת הסיור המדברית בחטיבת גבעתי – הינו בין 120 מצטייני הנשיא ביום העצמאות.

ח’אלד התגייס במרץ 2017 לחטיבת גבעתי, ובחר להתנדב לשירות על אף שעמדה בפניו האפשרות שלא להתגייס. הוא מבצע את תפקידו מתוך תחושת שליחות ואהבת המולדת. כמו כן נכון תמיד לעזור ולסייע ומבצע תפקידו באופן מקצועי. בנוסף נכון תמיד להתנדב לכל משימה, שקט, רציני, חברותי ואהוד על מפקדי וחיילי היחידה.

 

 

צילום: דובר צה”ל

 

 

 


תגובה אחת

  1. חג עצמאות שמח | כפרניק הגב

    […] שמאולי פרגן לסגן רוני לביא מכפר ורדים שנבחרה להיות בין … […]

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן