ירי, דקירה, דריסה, שוד והחזקת נשק


פלילים: בג’דידה-מכר, כרמיאל, נחף, ירכא וכפר יאסיף

 

מהמשטרה נמסר כי בתום חקירה סמויה, פוענחו שני אירועי שוד וירי בכפרי הגליל המערבי. נעצר תושב ג’דידה מכר בן 23 בחשד למעורבות במעשים.

החקירה החלה לפני כחודש, עם קבלת דיווח במוקד 100  בשעות הלילה על שוד חנות נוחות בירכא ויומיים לאחר מכן על שוד נוסף בעל מאפיינים דומים בכפר יאסיף וכן אירוע ירי שהתרחש באותו שבוע בכפר בג’דידה מכר.

בעקבות האירועים החמורים, הוקם במרחב צוות חקירה מיוחד שבצע פעולות חקירה גלויות וסמויות. החשוד נעצר ונחקר, כאשר מעצרו הוארך מעת לעת. לאחרונה הוגשה נגדו הצהרת תובע והיום יוגש נגדו כתב אשום ע”י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום הליכים.

 

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-17-at-16.01.16 ירי, דקירה, דריסה, שוד והחזקת נשק
יאסין יאסין חשוד ברצח אשתו בג’דידה מכר

 

היום גם הודיעה המשטרה כי פענחה את רצח אמינה יאסין מהכפר ג’דיידה מכר והגישה לבית המשפט הצהרת תובע כנגד בעלה, יאסין יאסין (48)  החשוד ברצח.

מהמשטרה נמסר כי ב-17.8.19, התקבלה שיחה בשעות הצהריים במוקד 100 מילד שביקש עזרה ואמבולנס במהירות עבור אימו הפצועה בג’דיידה מכר. גורמי רפואה הגיעו למקום יחד עם כוחות משטרה, אולם הבעל היה מבוצר בתוך הבית, השליך סכינים לעבר הכוחות ולא איפשר את כניסתם לשם הגשת עזרה רפואית והגנה על יושבי הבית.

השוטרים חדרו לבית דרך המרפסת, והשתלטו על הבעל. עם כניסתם של גורמי הרפואה למתחם באופן בטוח, נאלצו לקבוע את מותה של המנוחה.

החקירה נוהלה ביחידה המרכזית במחוז, במסגרתה נגבו עדויות רבות של שכנים ובני משפחה שאף נכחו במקום והותקפו על ידי החשוד נאספו גם ממצאים ע”י צוות  הזיהוי הפלילי ונגבו עדויות ברגישות המתבקשת מחמשת ילדיה (גילאי 2-15) של המנוחה שנכחו בבית ואף ניסו לסייע לה ולהצילה, אך ללא הואיל בשל מסוכנות הבעל.

התיק הועבר לעיון הפרקליטות והיום הוגשה הצהרת תובע בבימ”ש השלום ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ע”י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד הבעל , יאסין יאסין , שעפ”י החשד דקר את אשתו למוות על רקע ויכוח אישי בין השניים.

משטרת ישראל: נמשיך את המאבק הנחוש הנחוש באלימות ובפשיעה החמורה, כאשר פענוח הרצח היום מצטרף לשורה של פענוחים ונדגיש, כי מתחילת השנה הנוכחית  פוענחו עד עתה  ע״י המשטרה  27 מקרי רצח במגזר הערבי.

**

המשטרה פענחה את רצח חוסין מחאמיד (בן 19) מעראמשה, שנדקר למוות לפני כחודש בכפר יאסיף. הוגש כתב אשום כנגד ראמי יחיא ( בן 41 ) תושב שייח דנון, החשוד ברצח.

עפ”י החשד, האירוע החל כקטטה בין שלושת תושבי שייח דנון לשני תושבי הכפר עראמשה, על רקע סכסוך אישי בין שניים מהמעורבים, הקטטה החלה במרדף בתנועה מצומת כברי ועד פאתי כפר יאסיף, המשיכה במהלומות ושימוש בגז מדמיע בצד הדרך בכביש 70 והסתיימה בשימוש בסכינים, עד לדקירתו למוות של המנוח.

בהתאם לאיסוף החומרים והממצאים בזירה וכן מספר רב של עדויות, נקשר החשוד לביצוע העבירה ונעצר כעבור כשבועיים באום אל פחם לאחר שהרח והסתתר מיד לאחר האירוע. לאחר פענוח הרצח ומעצר החשוד, הוגשה הצהרת תובע נגדו בבימ”ש השלום עכו והוגש כתב אשום בבימ”ש המחוזי חיפה ע”י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום הליכים.

 

**

אתמול אחר הצהריים (8/9) בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל בנחף, הגיעו השוטרים לחיפוש בבית מגורים. במסגרת החיפוש נתפס מוסלק נשק מסוג FN יחד עם מחסנית טעונה בכדורים חיים.

בשטח פתוח סמוך לבית המגורים נתפס מטען חבלה מאולתר, רימון הלם ותחמושת רבה לסוגי נשקים שונים. החשוד (30, נחף) עוכב והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-09-09-at-11.54.15 ירי, דקירה, דריסה, שוד והחזקת נשק
נשק בנחף

 

**

 

השבוע, בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על ניסיון שוד שבוצע בבית עסק בכרמיאל.

השוטרים הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. מבירור ראשוני עלה, כי החשוד ניסה לשדוד באיומי סכין את הקופאית בחנות מכולת. נעצר החשוד (29, כרמיאל) והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

 

צילומים משטרת ישראל

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן