טיפול טלפוני בימי קורונה


כללית: מסלול שירות של שיחת טיפול טלפונית עם רופא המשפחה * מכינים תשתית למרפאות ייעודיות לחולים בבידוד

 

כפרניק 665912-scaled טיפול טלפוני בימי קורונה
רופא און ליין בכללית

 

נוכח ההמלצות להימנע ככל שניתן מהגעה למרפאות, והנתונים המראים על ירידה ניכרת בפניות מטופלים למרפאות, פתחה כללית, שממשיכה להפעיל את כל מרפאותיה ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי, אפיק שירות חדש המאפשר לקבל טיפול ללא הגעה למרפאה, באמצעות שיחה טלפונית עם הרופא האישי. בשירות זה ניתן לזמן “ביקור טלפוני” מוסדר אצל רופא הילדים או המשפחה האישי שלנו, בפניה באפליקציה או באתר. לרופא מוקצה זמן ייעודי למפגש טלפוני עם המטופל שלו, ממש כמו בפגישה אישית, והוא מתעד את הכול בתיק האישי, מנפיק מרשם וירטואלי לתרופות, או הפניה לבדיקות, למיון וכו’ על-פי הצורך.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מדגיש כי שירות זה מתווסף למסלולי שירות הייעוץ און ליין בכללית שפועלים כרגיל ואף הורחבו משעות הבוקר לשוהים בבידוד. שירות הייעוץ און ליין מאפשר לקבל ייעוץ רפואי מרחוק על ידי מומחים ואף להיעזר בתוצאות מכשיר הטייטו למי שרכש את המכשיר לבדיקה עצמית בבית. עתה  ניתן גם לקבל ייעוץ ישירות מהרופא האישי המוכר לך במרפאת האם שלך.

שירות השיחות הטלפוניות החל לפעול בכללית גם לשיחות טיפול ממושכות עם הפסיכיאטרים וצוות הפסיכיאטריה במערך בריאות הנפש בקהילה ובמהלך הימים הקרובים תותקן גם תוכנה לניהול שיחה טיפולית בתחום הפסיכיאטריה, תוך הקפדה מלאה על סודיות רפואית.

 

כפרניק 11111111 טיפול טלפוני בימי קורונה
רונן נודלמן

 

נודלמן: “אנו פועלים למציאת פתרונות בהתאם למציאות המשתנה, כדי להבטיח שהמטופלים שלנו מקבלים מענה גם במציאות המאתגרת של הקורונה, כשהם נדרשים להימנע מהגעה שלא לצורך למרפאות, להיות בבית, להיות בבידוד. כמו כן, אנו מכינים תשתית למרפאות ייעודיות שיטפלו רק במטופלים שנמצאים בבידוד. כהכנה לקראת הפעלתן נערך אתמול, בשיתוף עם פיקוד העורף ומשרד הבריאות, תרגול ותדרוך של צוות של מרפאה באזור הקריות”.

 

צילומים: כללית שירותי בריאות

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן