חוזרים לבית הספר


מעלות-תרשיחא: אחרי הפוגה ממושכת, כיתות א’-ד’ חמישה ימים בשבוע * ה’-ו’ ממשיכים בזום ובפעילות בחוץ

 

כפרניק 130000-scaled חוזרים לבית הספר
ארכיון. ארקדי פומרנץ, שמעון בן נעים, ארנה טל וסימה עזריה

 

מערכת החינוך במעלות-תרשיחא תקלוט ביום ראשון הקרוב (1/11/20) את תלמידי כיתות א׳-ד׳  לחמישה ימי לימוד בשבוע. זאת כמובן במידה והממשלה המטורללת, בראשות הנאשם בפלילים – לא תשנה שוב את ההנחיות.

 

מעיריית מעלות-תרשיחא נמסר, כי לאחר היערכות משותפת, מעמיקה ויצירתית של מנהלי בתי הספר, המפקחים ומינהל החינוך –  נבנה המתווה שיאפשר לתלמידים להגיע לבתי הספר תוך שמירה על כל כללי הבריאות והנחיות משרד החינוך. על פי המתווה חולקו כל הכיתות לקפסולות ונבנתה מערכת לימוד מותאמת.

לתלמידי כיתות ה’-ו’ שימשיכו בלמידה מרחוק, נבנתה תכנית לפעילות חוץ בנושאים חברתיים, שיתקיימו במרחבים הפתוחים והירוקים בעיר, בקבוצות קטנות על פי ההנחיות.

ראש העיר, ארקדי פומרנץ: ״כפי שהיינו בין הרשויות הראשונות שנערכו לפתיחת שנת הלימודים, לא היה ספק שנפתח את כיתות א׳-ד׳ לחמישה ימי לימודים. אני גאה במערכת החינוך העירונית במעלות תרשיחא ומאחל לתלמידים חזרה בטוחה לשגרה״.

ראש מינהל חינוך ארנה טל: “כולנו נרגשים מאד לקראת שובם של תלמידי א’-ד’ לבתי הספר. נעשו מאמצים רבים לבנות שגרה מלאה ומיטבית, תוך הקפדה על כל ההנחיות. במקביל אנו נערכים לתת מענים יצירתיים גם לתלמידי חטיבות הביניים והתיכוניים במרחבים הפתוחים. אני גאה באנשי החינוך ושותפנו המקצועיים בעיר, שהשליחות החינוכית, אהבת התלמידים והדאגה להם, 24 שעות ביממה, הם אבני הדרך, בשגרה ובחירום. מאחלת שנחזור לשגרה מלאה ובריאה בהקדם”.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן