חדש בכרמיאל: מובילנד


רשת MOVIELAND בבית קולנוע חדש ומפנק בכרמיאל עם שתיה ואוכל במחירים שפויים ומועדון הסרט הטוב כולל הנחה לגולשי כפרניק

 

כפרניק IMG-20181101-WA0020-e1544013219415-300x225 חדש בכרמיאל: מובילנד
MOVIELAND כרמיאל

 

בימים אלו נפתח במתחם גן העיר בכרמיאל בית קולנוע חדש של רשת מובילנד ( MOVIELAND). הרשת הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת שותפים, אוהבי קולנוע מושבעים, במטרה להפיץ ולפזר את קסמו של הקולנוע ברחבי ישראל ובעולם, ולהציג את הדור הבא של בתי הקולנוע.

הסניף בכרמיאל נפתח לאחר סגירת ה”פרימיום סינמה” וההזדמנות העסקית המפתיעה שנוצרה במקום, וכן היכרות היזמים עם הקהל המקומי. שני סניפים נוספים ברשת יפתחו בהמשך בנתניה ובחיפה.

במסגרת המיתוג החדש ושיפוץ המקום, הושקעו כחמישה מיליון ₪ בכיסאות בעלי גב גמיש לישיבה נוחה ומפנקת, החלפת ציוד ההקרנה והסאונד במקרני לייזר חדישים המאפשרים תמונה בהירה וחדה, סאונד היקפי משובח ועוד. כן נעשה עיצוב מחדש של הכניסות, המבואות והמזנונים.

ב-MOVIELAND כרמיאל 6 אולמות, מתוכם אולם אחד קונספט vip עם מושבים חשמליים ומתכווננים עד מצב שכיבה, הכוללים חימום, וזאת במחיר כרטיס רגיל  ללא כל תוספת תשלום נוסף.

 

כפרניק IMG-20181104-WA0017-300x225 חדש בכרמיאל: מובילנד
מובילנד כרמיאל: השקעה של 5 מיליון ש”ח

 

לדברי היזמים, MOVIELAND מציעה חידושים גם בתחום המזנונים והמחירים:

הקהל יכול ליהנות מ-REFILL (מילוי חוזר) חופשי על כל כוסות השתיה – משקאות מוגזים, מיצים וברד. מזנוני הרשת מציעים לצד הפופקורן והנאצ’וס, גם פיצה אישית ושפע מתוקים וגלידות. המוצרים העיקריים במזנונים נמכרים בעיקר בחבילות MOVIEDeal המציעות מחירים נוחים ליחידים, זוגות ומשפחות. למשל: מנת ילדים של פופקורן ושתיה (ב REFILL כולל ברד!) ב-10 ש”ח בלבד! מנות הילדים נמכרות כל יום עד השעה 19:00 בערב.

 

כפרניק Movieland_deal4-300x169 חדש בכרמיאל: מובילנד
מובילנד: חוויה של קולנוע ונשנושים

 

במובילנד הוקם גם “מועדון הסרט הטוב” – סדרה של סרטים המלווים בהרצאות של מיטב המרצים בינהם אלברט גבאי מערוץ 10, ד”ר טל שוורץ ועוד. בסדרה סרטי איכות המלווים בהרצאה מעשירה ובכיבוד קל בהקרנות טרום בכורה מיוחדות.

כבר החודש יוקרן הסרט “הספר הירוק” (אחד המועמדים לאוסקר השנה) ובהמשך יוקרנו “המורה למוזיקה”, “לשחות עם גברים” ועוד.

המחיר לכרטיס לאירוע מועדון הסרט הטוב עומד על 69 ש”ח וכולל פרט לסרט ולהרצאה גם כיבוד קל לפני הכניסה לאולם. לרוכשים מינוי לסדרה המחיר עומד על 55 ש”ח בלבד (385 ש”ח סה”כ לסדרה הראשונה הכוללת 7 סרטים).

שימו לב שגולשי כפרניק יוכלו ליהנות ממחיר מיוחד של 49 ₪ לסרט (ברכישת כל הסדרה!): סה”כ 343 ₪ ל-7 אירועים.

המחיר למקבלי קוד הנחה.

לקבלת קוד הטבה / הנחה בלעדי  לקוראי כפרניק / פורטל כפר ורדים והסביבה: שלחו את המילה – הטבה – למספר 052-9996142

 

(כתבה פרסומית)

 

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן