חדשנות בגליל המערבי


תמיכה של עד 60 אחוזים בפרויקטים של עיר חכמה * שאלתיאל הלוי:”שמחנו לארח בקליקה שבתפן את יזמי הגליל המערבי עם האשכול

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-07-at-10.16.32 חדשנות בגליל המערבי
קלילה בתפן

 

 

מיזם חדש של תמיכה בפרויקטים טכנולוגיים של עיר חכמה נחנך בגליל המערבי

אשכול רשויות גליל מערבי בשיתוף רשות החדשנות, משרד הפנים ומטה ישראל דיגיטלית ערך השבוע אירוע חשיפה למסלול התמיכה בפרויקטי פיילוט של עיר חכמה בגליל המערבי. לאירוע, שהתקיים במרחב העבודה המשותף “קליקה” שבאזור התעשייה תפן, הגיעו כ-50 יזמים ורשויות מקומיות.

המסלול המיוחד שהוצג באירוע יאפשר לחברות טכנולוגיות לקבל מימון בגובה של עד 60% מעלות פיילוט שיופעל ברשויות המקומיות שבגליל המערבי. הרשויות מצדן צפויות ליהנות מיישום פיילוטים חדשניים בעלות נמוכה.

שגיא דגן, סמנכ”ל צמיחה ברשות החדשנות: “בתכנית הפיילוטים שאנו מפעילים עם משרד הפנים ומטה ישראל דיגיטאלית ומציגים היום לגליל המערבי, שמים דגש על קידום חברות הייטק יחד עם פיתוח אזורי, שמטרתו להביא ליותר פעילות והשפעה של תעשיית ההייטק על הפריפריה.

“יש בצפון כוח אדם איכותי בכמות משמעותית, ואנחנו רוצים לראות את תעשיית ההייטק מנצלת את ההזדמנות הגדולה שיש לה באזור הזה. באזור המרכז חברות ההייטק סובלות ממחסור בכוח אדם והצפון לדעתנו הוא הזדמנות עבור החברות להמשיך ולצמוח ולהרוויח”.

ראש מועצת תפן, סיגל שאלתיאל הלוי: “שמחנו לארח בקליקה שבתפן את יזמי הגליל המערבי עם האשכול. זהו אחד מיני כנסים רבים שאנו עורכים ביחד עם רשות החדשנות, שאנחנו מקיימים במקום החדש. טבעי הוא שמועצת תפן משמשת כמגדלור לנושא היזמות והתעסוקה בגליל המערבי”.

טל כהן, מנהל אגף תכנון אסטרטגיה וחדשנות באשכול רשויות גליל מערבי: “מדובר בהזדמנות אמתית לרשויות בגליל המערבי ליישם פרויקטים חדשניים שיתנו מענה לאתגרים שאיתם הן מתמודדות וכן הזדמנות לחברות שמפתחות טכנולוגיה חדשה. אין ספק שיישום פרויקט מסוג זה דורש חשיבה מחוץ לקופסה ואומץ לקחת סיכון במוצרים שמוגדרים ניסיוניים, אך יחד עם זאת הצלחה של הפיילוטים תהיה פריצת דרך לרשות, לתושבים ולטכנולוגיה הישראלית”.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-04-07-at-10.18.13 חדשנות בגליל המערבי
מיזם חדשנות בגליל המערבי

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן