ורד בכפר: מדורגים בכפר ורדים


חברת דרא החלה בשיווק שלב ב’ של פרויקט “ורד הכפר” בכפר ורדים בייזום צ.פ. * לראשונה פרויקט בבנייה מדורגת * דירות 4-5 חדרים החל מ-1.270 מיליון שקל

 

כפרניק 5547990000-scaled ורד בכפר: מדורגים בכפר ורדים

 

חברת דרא החלה בשיווק שלב ב’ בפרויקט “ורד הכפר” בכפר ורדים, הכולל 60 יחידות דיור בבנייה מדורגת – קונספט חדש שנבנה לראשונה בכפר ורדים ומותאם לסביבה הירוקה בישוב, בשילוב עם הנוף הגלילי. תמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים בשטח שנע בין 110-130 מ”ר, ודירות  3 חדרים בשטח שנע בין 78-76 מ”ר, בבניינים מדורגים עם גינות או מרפסות ענקיות. דירות 4-5 חדרים נמכרות החל מ-1.270 מיליון שקל.

יזמית הפרויקט היא חברת צ.פ. ייזום ובנייה, שגם מבצעת את הבנייה בפועל. לפרויקט קיים היתר בנייה והעבודות בשטח בעיצומן. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל רון רוזן אשר שם דגש רב על עיצוב אדריכלי קלאסי ושילובו של הפרויקט בנוף הישוב הוותיק, תוך מחשבה והתחשבות בטבע ובצרכי המשפחות.

דרור אוהב ציון, מנכ”ל ובעלים של חברת דרא: “קהל היעד של הפרויקט הם מצמצמי דיור מכפר ורדים ומהסביבה, וכן זוגות צעירים שמחפשים חווית מגורים גלילית ביישוב עם אוכלוסיה איכותית, המציע את כל השירותים הנדרשים לתושביו. הביקוש לבתים ודירות בישוב גבר לאור משבר הקורונה, שגרם לאנשים לחפש בתים\דירות עם גינות בסביבה כפרית לא צפופה, וכן לאור התפתחות תופעת העבודה מהבית”.

שלב א’ של פרויקט “ורד הכפר” כלל 56 קוטג’ים דו משפחתיים וחד משפחתיים בני 6-8 חדרים (150-180 מ”ר בנוי), עם גינות ופיתוח סביבתי בלב הישוב הוותיק לכל הקוטג’ים תכנון אדריכלי ייחודי, עיצוב פנים פונקציונלי ומפרט טכני איכותי.

עד כה נמכרו כ-50% מהקוטג’ים וכ-25% מהדירות בבניינים המדורגים. נותרו למכירה 27 צמודי קרקע ו-46 יח”ד בבנייה המדורגת.

כפר ורדים, היא מועצה מקומית שנוסדה בראשית שנות השמונים וממוקמת בחבל תפן שבגליל המערבי. כפר ורדים מונה כיום כ-6,000 תושבים, אופיו כפרי ופסטורלי עם נוף גלילי ירוק, ומיושב באוכלוסיה איכותית המגיעה מכל ישובי הצפון  ואף מהמרכז. היישוב מדורג בצמרת עשרת היישובים היוקרתיים בישראל, זאת הודות לקהילה החזקה שבו וחיים קהילתיים, מערכת חינוך מצוינת, צביון כפרי, תשתיות מודרניות והודות לאופי הבנייה הגלילי. בכפר ורדים פועלת מערכת לימודית מקיפה ורציפה בתחומי החינוך הכוללת פעוטונים, גני ילדים, ביה׳׳ס יסודי וביה׳׳ס תיכון. מיקומו של היישוב מאפשר לתושביו נגישות גבוהה לפארקי ההייטק תפן ומשגב, ולאזורי תעסוקה בעכו, כרמיאל ונהריה.

בשנים האחרונות עברו לישוב מס’ משפחות ממרכז הארץ, שעדיין מנהלות עסקים ועבודה במרכז ומחלקות את השבוע לימי נסיעות ואף שימוש ברכבת מנהריה ( 25 דקות מהישוב ) ועבודה מהבית, דבר שהתחזק מאד בתקופת משבר הקורונה .

(כתבה פרסומית)

 


תגובה אחת

  1. רפאלה. הגב

    לא מצאתי בכתבה את מספר הקומות שיהיו בשכונה החדשה….. האם אפשר לדעת…או שזה סוד , או הפתעה.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן