הנדל והאוזר מפזרים הבטחות


שר התקשרות ויו”ר ועדת החוץ והביטחון  עם פורום קו העימות * על הפרק: מיגון, הטבות המס, תשתיות ותקשורת * דוידוביץ: עיכוב בלתי סביר בעליל במיגון הצפון

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-28-at-19.04.11-scaled הנדל והאוזר מפזרים הבטחות
מימין: מרלי, רון, הנדל, דוידוביץ, שמואלי וגואטה

 

 

שר התקשורת, ח”כ יועז הנדל ויו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ צבי האוזר התארחו היום (ג’, 28.7) בגליל המערבי ונפגשו עם ראשי הרשויות : משה דוידוביץ, מטה אשר (יו”ר פורום קו העימות); רונן מרלי, נהריה; שמעון גואטה, מעלה יוסף; ואייל שמואלי, כפר ורדים. וכן יעל רון מנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי. המפגש נערך על רקע המתיחות בצפון ועסק ב”תכנית מיגון הצפון”, הטבות המס, תשתיות ותקשורת.

שר התקשורת, ח”כ יועז הנדל, אמר כי הציג לאחרונה את מתווה הסיבים לאינטרנט מהיר, כאשר בכוונתו לייצר מנועי צמיחה קודם כל בפריפריה וביישוביי הגבול.  לדבריו, האחריות של חברות התשתית ושל הממשלה היא לדאוג שגם “קו הסיב” יהיה “קו הגבול”. “אינטרנט מהיר יאפשר עבודה מרחוק ואיכות חיים”, אמר הנדל, “פיתוח והתיישבות וזה אחד ממנועי הצמיחה החשובים בדור שלנו.  כשר תקשורת, מחובתי לעודד את החברות להגיע לאזורים האלה ולהשקיע באזורים עם כדאיות כלכלית לצד אזורים עם כדאיות לאומית. שמח לראות שזה מתקדם.”

 

יו”ר ועדת החוץ והביטחון, ח”כ צבי האוזר: “ועדת החוץ והביטחון בראשותי תכנס בשבועות הקרובים דיון בנושא התכנית הממשלתית התקועה למיגון הצפון.”

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-07-28-at-19.04.11-1-scaled הנדל והאוזר מפזרים הבטחות
משה דוידוביץ: תכנית מיגון הצפון תקועה יותר מדי זמן

 

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו”ר פורום קו העימות הודה להנדל והאוזר על ביקורם. “אנו ממשיכים להילחם ולקרוא מעל לכל במה אפשרית לביצוע תכנית מיגון הצפון, שמתעכבת תקופה ארוכה ובלתי סבירה בעליל”, אמר דוידוביץ.  “תושבינו  שפעלו גם הפעם בצורה מופתית חייבים שיאפשרו להם להגן על עצמם ברגע האמת. יש לנו חוסן קהילתי רב, אך הוא לא יכול להגן מפני טילים. אם הממשלה לא תתעורר, ניאלץ לפנות לפתיחת קמפיין מימון המונים עבור מיגון הצפון.”

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן